ar
Feedback
𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

𝐛𝐞𝐥𝐥𝐮𝐬; 𝐞𝐥𝐲𝐬𝐬.

قناة بسيطة

Nelyssa Sofya's | @nelyssasofya ☆books talk? probably about life juga! amat dialu-alukan buat semua. ☆ jangan mengada ii nak share/forward pdf and mesej kepada orang lain ☆ satu file, satu orang ☆ awak langgar rules ni, harap fon awak meletop time cas☺

إظهار المزيد
975
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-1530 أيام
أرشيف المشاركات
GLOBAL SUMUD FLOTILLA | “Alhamdulillah, sekarang 23 aktivis sedang menuju ke Lapangan Terbang Ramon di selatan Israel (sebelu
GLOBAL SUMUD FLOTILLA | “Alhamdulillah, sekarang 23 aktivis sedang menuju ke Lapangan Terbang Ramon di selatan Israel (sebelum dibawa) dengan pesawat khas dari Turkiye untuk mengangkat mereka ke Istanbul,” - PM Anwar #BuletinTV3 #BeritaTerkini #GSF #GlobalSumudFlotilla #Palestin

Seramai 12 sukarelawan Malaysia telah diculik oleh rejím haram di perairan antarabangsa. Mereka bukan penjenayah, tetapi insa
Seramai 12 sukarelawan Malaysia telah diculik oleh rejím haram di perairan antarabangsa. Mereka bukan penjenayah, tetapi insan ikhlas yang sanggup meninggalkan keluarga dan tanah air demi misi kemanusiaan. Namun keberanian ini dibalas dengan kekerasan. Marilah kita bermunajat agar mereka dilindungi Allah, segera dibebaskan daripada kezaliman dan seluruh armada Global Sumud Flotilla selamat meneruskan misi mereka. Sehubungan itu, Ustaz Wadi Annuar menyeru umat Islam agar menunaikan solat sunat hajat dan doa qunut Nazilah di masjid, surau dan tempat masing-masing. Rasulullah ﷺ bersabda: “Takutlah kamu akan doa orang yang dizalimi, kerana sesungguhnya tiada hijab (penghalang) antaranya dengan Allah.” (Hadis Riwayat al-Bukhari & Muslim) Semoga Allah melindungi dan menguatkan para sukarelawan kita, serta menganugerahkan kemenangan kepada rakyat G🍉. #ustazwadiannuar #sumudflotilla #globalsumudflotilla

https://forms.gle/yExRJ2NJm5Z4uj52A jangan lupa follow semua rules

2025 Birthday Giveaway TARIKH TUTUP: 5 OKTOBER TARIKH ANNOUNCE PEMENANG: 7 OKTOBER TARIKH PENGHANTARAN HADIAH: SELEWAT-LEWATN
+3
2025 Birthday Giveaway TARIKH TUTUP: 5 OKTOBER TARIKH ANNOUNCE PEMENANG: 7 OKTOBER TARIKH PENGHANTARAN HADIAH: SELEWAT-LEWATNYA PERTENGAHAN BULAN NOVEMBER 1 Novel, 1 Pemenang. Rules: - follow semua sosmed @/nelyssofya_ , @/tenelsa.ent and @/elyss.bookstore. link di bio semua akaun IG - komen dan tag rakan anda di ruangan komen IG - share and repost post ini di story IG

saya akan cek satu ii ya, siapa yang tak ikut rules walaupun satu... maaf saya terpaksa buang nama anda. thanks for joining, semoga anda pemenangnya🫶🏻

بارك الله في حياتك ورزقك ومعرفتك وعالمك والآخرة thanks to Allah, and 'barakallah fii umrik' to my self — 19 years ago, I was
بارك الله في حياتك ورزقك ومعرفتك وعالمك والآخرة thanks to Allah, and 'barakallah fii umrik' to my self — 19 years ago, I was born not exactly at this time, but surely I was born on 1st Oct. alhamdulillah, masih dapat menghirup udara segar setiap hari dan masih dapat mencelik mata. Tuhan itu Maha Pemurah dan Maha Penyayang. happiest birthday to me! happy last teen, nenas, nel dll. pat ii wish😍💋 moga saya terus menjadi hamba-Nya yang taat dan menjadi seorang yang solehah. dan semoga saya mampu menulis karya yang lebih munasabah dan diterima semua pembaca. aamiin...

ish patutnya saya buat ni sebagai hadiah GA😭 xpe la dah janji nak bagi pemenang pilih sendiri

sumpah no cap, done promote HAHAHHAHA
sumpah no cap, done promote HAHAHHAHA

korang, jom beli nak? saya dapat RM32 je weyhh untuk Novel Sisakan Aku Cinta karya Sofia Roses. sbb malam ni dia bgi promo💋�
korang, jom beli nak? saya dapat RM32 je weyhh untuk Novel Sisakan Aku Cinta karya Sofia Roses. sbb malam ni dia bgi promo💋😍 https://s.shopee.com.my/70B2z9ccB3

Blurb💋 — Dia, Amora Milik Imran Hades Aldridge . . . . Dia pembunuh yang hilang ingatan. 𝐀𝐂𝐀𝐂𝐈𝐀 𝐋𝐞𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐇𝐲𝐝𝐞 tidak pernah tahu siapa dirinya. Acacia hidup tanpa nama, tanpa kenangan dan dia hanya dibentuk untuk membunuh dan menurut. Diasuh sebagai pembunuh upahan elit sejak remaja, hidupnya hanya ada misi dan darah. Namun takdir menjeratnya bertemu 𝐈𝐌𝐑𝐀𝐍 𝐇𝐚𝐝𝐞𝐬 𝐀𝐥𝐝𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞, seorang ketua mafia yang tidak berhati perut. Lelaki yang berbahaya, dingin dan terlalu menggoda untuknya mengelak. Namun satu misi menghantarnya terus ke dalam dunia Imran, lelaki dingin berlidah tajam, dengan tangan yang selalu berlumuran dosa dan mata yang seakan kenal jiwanya yang sebenar. Perlahan-lahan, Acacia mula mengingati siapa dirinya dan siapa yang telah merampas segalanya. Dalam dunia yang penuh tipu daya dan dendam lama, Acacia mula membongkar satu kebenaran tragis; dia sebenarnya pewaris sah kepada empayar perniagaan terbesar Asia dan seseorang yang terdekat baginya adalah dalang kepada pembunuhan keluarganya sendiri. Diantara peluru dan pengkhianatan, cinta di antara Acacia dan Imran mula tumbuh... dalam bayang darah dan rahsia silam. "If I could choose to kill you or die with you, I'd rather choose to live with you." - 𝐈𝐦𝐫𝐚𝐧 𝐇𝐚𝐝𝐞𝐬 𝐀𝐥𝐝𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 - "But, we're just their toys. Kita tak akan bebas selama-lamanya, Imran." - 𝐀𝐜𝐚𝐜𝐢𝐚 𝐋𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐇𝐲𝐝𝐞 - Imran sepatutnya menjadi musuhnya. Tetapi Imran juga satu-satunya lelaki yang sanggup membakar dunia untuk melindunginya. Tetapi dunia mereka bukan tempat untuk cinta. Ia menuntut air mata sebagai pengorbanan. Ia menuntut darah sebagai balasan. Apabila musuh dari masa lalu datang menuntut darah, Acacia perlu memilih untuk kembali menjadi bayang-bayang pembunuh atau bangkit sebagai pewaris sah yang akan menggoncang dunia. Cinta bukan sekadar pelindung, tetapi juga senjata terkuat. "I tak nak you terseksa dengan masa silam I, Imran. You deserve someone better." - 𝐀𝐜𝐚𝐜𝐢𝐚 𝐋𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐇𝐲𝐝𝐞 - "Siapa you nak kata I deserve better?!" - 𝐈𝐦𝐫𝐚𝐧 𝐇𝐚𝐝𝐞𝐬 𝐀𝐥𝐝𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞 - Bila cinta bertukar menjadi pertarungan untuk bertahan hidup; siapa yang akan Acacia pilih? Cintanya atau dirinya sendiri? Dalam dunia yang tidak beri ruang untuk lemah, bolehkah cinta dua jiwa yang berdarah ini bertahan... tanpa saling menghancurkan? [#damiha]

syarat ii dia, nanti la saya fikir... nak menulis dulu😢

okay saya dah ada idea untuk GA. hadiahnya korang boleh pilih HAHAHAHHA. 3 winners jelah tapi✋🏻

tak ada eh?? tak apalah, alhamdulillah jimat duit😂

ada sesiapa nak tolong saya yang helpless lagi clueless nii😭😭

saya rasa nak buat GA la sebab birthday saya nak dekat dah😭 tapi takde idea la nak bagi novel apa

HL dan MAD akan update setiap hari DAMIHA akan update setiap dua hari

New Story Publish DIA, AMORA MILIK IMRAN HADES ALDRIDGE (start : 20/9/25) Wattpad YouTube Spotify
New Story Publish DIA, AMORA MILIK IMRAN HADES ALDRIDGE (start : 20/9/25) Wattpad YouTube Spotify

he/him [#damiha]
he/him [#damiha]