ar
Feedback
لحد إمتى ؟

لحد إمتى ؟

الذهاب إلى القناة على Telegram

إشعاع روحي غير موجه

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام لحد إمتى ؟

تُعد قناة لحد إمتى ؟ (@untilwhen_0) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 23 479 مشتركاً، محتلاً المرتبة 3 284 في فئة الدين والقيم الروحية والمرتبة 5 044 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 23 479 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 465، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -2، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 21.35‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.11‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 5 012 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 199 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 3.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل يَارِب, حَاجِه, حَاجَة, مَرَّة, إِنسَان.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
إشعاع روحي غير موجه

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الدين والقيم الروحية.

23 479
المشتركون
-224 ساعات
+137 أيام
+46530 أيام
أرشيف المشاركات
وتيجي المرحله الفارقه ف كل الكليات العلميه

ف اللي هو اي مش هتستغل الفرصه يعني لو ذاكرت شويه اكيد هتبقى ف مكان تاني؟ طيب م نجرب نذاكر

فاتت اولي كليه وب اقل مجهود مذاكره لقيت توتل اخر السنه جيد جدا

معرفش فاتت المرحله دي إزاي بس مكنتش أفضل حاجه ف حياتي

ف الوقت اللي صحابي كلهم كانوا ف القاهره وانا الوحيد اللي خدت طريق تاني خالص

احساس انك غلط ودايما ع بالك انت فين وبتعمل اي وان المفروض مكنتش تيجي هنا

مع اول تيرم ف الكليه وإحساس الغربه واسلوب الحياه اللي اول مره تعيشه

انت فاهم بقى البيئه حواليك أسيوط اي يبني واي يوديك الصعيد والكلام دا

أسيوط مع اول يوم خدت قرار اني اختارتها بدل القاهره وكان المبرر زياده حب في الكيمياء

خليني اكلمك عن الكليه شويه وقد اي متعب ومرهق كونك داخل ع مرحله التخرج وان دي اخر مرحله تعليميه ف حياتك

ربنا يرزقنا السلام النفسي اللي يخلينا راضيين بأقدارنا حتى لو مش على هوانا، ربنا يرزقنا السكينه و الهدوء الداخلي زي ما احنا هاديين من بره

چوين هِنا قناة جميلة ومحتوى أجمل💟 https://t.me/Aballk

Story

وقلبي من بعد الطيران، ما حيلته إلا جناح مكسور - الأبنودي

المهم انت قولي عامل اي كدا وفين أراضيك @Sarhnie617_bot

أيام زي بعض بفرق التواريخ