ar
Feedback
بِـه هوشیــار

بِـه هوشیــار

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا به جزئیات زندگی نگاه متفاوت داریم و برای آگاه‌تر شدن تلاش می‌کنیم🌿 اینستاگرام من : https://instagram.com/taherezaare?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

إظهار المزيد
992
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
شاید خوشحالی همین باشد که احساس نکنی باید در مکانی دیگر، مشغول کاری دیگر و جای شخص دیگری باشی ... #اریک_وینر 🌱@Behhoshyar

چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور.. 🌱@Behhoshyar

گفت این زندگی مثل چرخ و فلکه... بالا هستی، جنبه داشته باش پایین هستی، صبر داشته باش 🌱@Behhoshyar

هر چیزیکه متقابل باشه «تا ابد» ادامه داره درک، ادب، احترام، عشق... 🌱@Behhoshyar

بعضی روزها لازم نیست قوی باشی. لازم نیست بهره‌ور باشی. لازم نیست الهام‌بخش باشی. لازم نیست دنیا رو نجات بدی. بعضی روزها کافیه که فقط ادامه بدی. آروم. بدون جنگیدن با خودت. بدون سرزنش کردن خودت. ادامه دادن هم یک شکل از پیروزیه. 🌱@Behhoshyar

یک امتحان ساده برای ارزیابی خودتان: جای ساعت دیواری خانه‌تان را عوض کنید. احتمالاً در روزها یا حتی هفته‌های اول، ناخودآگاه نگاهتان را به محل قبلی آن می‌دوزید. این تجربه ساده نشان می‌دهد که مغز انسان چگونه به الگوهای محیطی عادت می‌کند و برای به‌روزرسانی این الگوها به زمان نیاز دارد. ذهن ما دائماً در حال ساختن «نقشه‌های ذهنی» از محیط اطراف است تا بتواند سریع‌تر و کم‌انرژی‌تر عمل کند. به همین دلیل، حتی تغییرات کوچک در محیط می‌تواند برای مدتی باعث خطای ادراکی یا احساس ناآشنایی شود؛ تا زمانی که مغز، الگوی جدید را جایگزین الگوی قبلی کند. این موضوع فقط درباره یک ساعت نیست؛ بلکه درباره هر تغییری در زندگی ماست—از عادت‌های روزمره گرفته تا روابط و تصمیم‌های مهم. ذهن انسان برای پذیرش تغییر، نیاز به زمان، تکرار و تجربه‌ی مداوم دارد. 🌱@Behhoshyar

انسانی که به شناخت خويش نرسيده باشد، بی سواد حقيقی است! هر چند تمام کتاب های دنيا را خوانده باشد... اگر درونت پر از خشم، نفرت، خودخواهی و غرور، حسادت و زباله‌های ديگر است، بدان که هيچگاه چيزی را نياموخته‌ای و هنوز رشد نکرده‌ای... •کتاب رهايی از دانستگی 🌱@Behhoshyar

خدایا همینطوری یهویی شکرت! واسه وجود خانوادمون... عزیزانمون... واسه اینکه امروز طلوع خورشید رو دیدم... واسه دیدن یه فصل دیگه از عمرمون... واسه سختیایی که میتونست از این سخت تر باشه... واسه دوباره بلند شدنا... واسه تموم دلخوشی های کوچیک زندگی... خدایا شکرت... 🌱@Behhoshyar

چیزی که دوست دارم این است که با فردی ملاقات کنم که بتوانم کلاهم را به‌ نشانه‌ی احترام به او از سر بردارم و بگویم: متشکرم که متولد شدی، هرچه بیشتر زنده باشی، بهتر است. •ماکسیم گورکی 🌱@Behhoshyar

کسانی که در روح‌مان گل می‌کارند را کجای دل‌مان بگذاریم تا خوب نگه‌شان داریم؟ #جمال_ثریا 🌱@Behhoshyar

به سنی رسیدم که فهمیدم ثروت واقعی یعنی دوستان محدود واقعی، خانواده، رابطه امن، احساس با ارزش بودن، سلامتی، آرامش، آرامش و آرامش... 🌱@Behhoshyar

به کسی اجازه نده که نور تو را کم کند، فقط به این دلیل که چشمانش را آزار می‌دهد. 🌱@Behhoshyar

واژه‌ی "محکم" رو خیلی دوست دارم. آدم محکمی بودن. محکم در آغوش گرفتن. محکم دست کسی رو گرفتن. محکم پای حرف ‌ها موندن. محکم برای هدف ها جنگیدن. آدم محکمی باش تو هر زمینه ‌ای که باید... 🌱@Behhoshyar

یه غم تو گلوم مثل یه داغ مونده یه کشور شدم که عزادار مونده🥀

ما از آینده نمی‌ترسیم؛ از این می‌ترسیم که آینده شبیه همین امروز باشد. 🌱@Behhoshyar

ایلان ماسک : هرکی گفته پول خوشبختی نمیاره، دقیقاً میدونسته داره چی میگه. 🌱@Behhoshyar

هیچکس درک نمی‌کند که بعضی افراد چه انرژی عظیمی صرف می‌کنند تا صرفا معمولی باشند. آلبر کامو 🌱@Behhoshyar

زنان ذاتا شادند، آنها را دو چیز غمگین میکند؛ مردی که دوستش دارند و وطن … 🌱@Behhoshyar

کورالاین می‌دانست که وقتی بزرگترها می‌گویند چیزی درد ندارد، حتما درد دارد. #نیل_گیمن 🌱@Behhoshyar

گاهی فرسودگی ما نه از ناامیدیِ کامل، بلکه از نوسانِ طولانی بین امید و ناامیدی می‌آید. برای تاب‌آوری در این وضعیت، روان به فشار برای «حال بهتر» نیاز ندارد؛ به ثبات‌های کوچک و قابل‌اتکا نیاز دارد: کاهش ورودی خبر، ریتم منظم خواب، داشتن روتین زندگی روزمره و ارتباط انسانیِ امن. این‌ها ضعف نیستند؛ ابزارهایی برای بقا و ادامه دادن هستند 🌱@Behhoshyar