بِـه هوشیــار
الذهاب إلى القناة على Telegram
اینجا به جزئیات زندگی نگاه متفاوت داریم و برای آگاهتر شدن تلاش میکنیم🌿 اینستاگرام من : https://instagram.com/taherezaare?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
إظهار المزيد992
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-27 أيام
-830 أيام
أرشيف المشاركات
شاید خوشحالی همین باشد که احساس نکنی باید در مکانی دیگر، مشغول کاری دیگر و جای شخص دیگری باشی ...
#اریک_وینر
🌱@Behhoshyar
چرخ گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور..
🌱@Behhoshyar
گفت این زندگی مثل چرخ و فلکه...
بالا هستی، جنبه داشته باش
پایین هستی، صبر داشته باش
🌱@Behhoshyar
بعضی روزها لازم نیست قوی باشی.
لازم نیست بهرهور باشی.
لازم نیست الهامبخش باشی.
لازم نیست دنیا رو نجات بدی.
بعضی روزها کافیه که فقط ادامه بدی.
آروم.
بدون جنگیدن با خودت.
بدون سرزنش کردن خودت.
ادامه دادن هم یک شکل از پیروزیه.
🌱@Behhoshyar
یک امتحان ساده برای ارزیابی خودتان:
جای ساعت دیواری خانهتان را عوض کنید. احتمالاً در روزها یا حتی هفتههای اول، ناخودآگاه نگاهتان را به محل قبلی آن میدوزید.
این تجربه ساده نشان میدهد که مغز انسان چگونه به الگوهای محیطی عادت میکند و برای بهروزرسانی این الگوها به زمان نیاز دارد. ذهن ما دائماً در حال ساختن «نقشههای ذهنی» از محیط اطراف است تا بتواند سریعتر و کمانرژیتر عمل کند.
به همین دلیل، حتی تغییرات کوچک در محیط میتواند برای مدتی باعث خطای ادراکی یا احساس ناآشنایی شود؛ تا زمانی که مغز، الگوی جدید را جایگزین الگوی قبلی کند.
این موضوع فقط درباره یک ساعت نیست؛ بلکه درباره هر تغییری در زندگی ماست—از عادتهای روزمره گرفته تا روابط و تصمیمهای مهم. ذهن انسان برای پذیرش تغییر، نیاز به زمان، تکرار و تجربهی مداوم دارد.
🌱@Behhoshyar
انسانی که به شناخت خويش نرسيده باشد،
بی سواد حقيقی است!
هر چند تمام کتاب های دنيا را خوانده باشد...
اگر درونت پر از خشم، نفرت، خودخواهی و غرور، حسادت و زبالههای ديگر است، بدان که هيچگاه چيزی را نياموختهای و هنوز رشد نکردهای...
•کتاب رهايی از دانستگی
🌱@Behhoshyar
خدایا همینطوری یهویی شکرت!
واسه وجود خانوادمون...
عزیزانمون...
واسه اینکه امروز طلوع خورشید رو دیدم...
واسه دیدن یه فصل دیگه از عمرمون...
واسه سختیایی که میتونست از این سخت تر باشه...
واسه دوباره بلند شدنا...
واسه تموم دلخوشی های کوچیک زندگی...
خدایا شکرت...
🌱@Behhoshyar
چیزی که دوست دارم این است که با فردی ملاقات کنم که بتوانم کلاهم را به نشانهی احترام به او از سر بردارم و بگویم: متشکرم که متولد شدی، هرچه بیشتر زنده باشی، بهتر است.
•ماکسیم گورکی
🌱@Behhoshyar
کسانی که در روحمان گل میکارند را کجای دلمان بگذاریم تا خوب نگهشان داریم؟
#جمال_ثریا
🌱@Behhoshyar
به سنی رسیدم که فهمیدم
ثروت واقعی یعنی
دوستان محدود واقعی، خانواده،
رابطه امن، احساس با ارزش بودن،
سلامتی، آرامش، آرامش و آرامش...
🌱@Behhoshyar
به کسی اجازه نده که نور تو را کم کند، فقط به این دلیل که چشمانش را آزار میدهد.
🌱@Behhoshyar
واژهی "محکم" رو خیلی دوست دارم.
آدم محکمی بودن.
محکم در آغوش گرفتن.
محکم دست کسی رو گرفتن.
محکم پای حرف ها موندن.
محکم برای هدف ها جنگیدن.
آدم محکمی باش تو هر زمینه ای که باید...
🌱@Behhoshyar
ایلان ماسک : هرکی گفته پول خوشبختی نمیاره، دقیقاً میدونسته داره چی میگه.
🌱@Behhoshyar
هیچکس درک نمیکند که بعضی افراد چه انرژی عظیمی صرف میکنند تا صرفا معمولی باشند.
آلبر کامو
🌱@Behhoshyar
زنان ذاتا شادند، آنها را دو چیز غمگین میکند؛
مردی که دوستش دارند و وطن …
🌱@Behhoshyar
کورالاین میدانست که وقتی بزرگترها میگویند چیزی درد ندارد، حتما درد دارد.
#نیل_گیمن
🌱@Behhoshyar
گاهی فرسودگی ما نه از ناامیدیِ کامل، بلکه از نوسانِ طولانی بین امید و ناامیدی میآید.
برای تابآوری در این وضعیت، روان به فشار برای «حال بهتر» نیاز ندارد؛ به ثباتهای کوچک و قابلاتکا نیاز دارد: کاهش ورودی خبر، ریتم منظم خواب، داشتن روتین زندگی روزمره و ارتباط انسانیِ امن.
اینها ضعف نیستند؛ ابزارهایی برای بقا و ادامه دادن هستند
🌱@Behhoshyar
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
