"10 שנים של גיהנום". התיקים התפורים: הסתיים פרק עדותו של רה"מ נתניהו בתיקי האלפים.
נתניהו סיים את עדותו בנאום 'אני מאשים' חסר תקדים וביקש מהשופטים לעשות צדק.
השופטת רבקה פרידמן פלדמן: בזה סיימנו את החקירה של מר נתניהו.
רה"מ נתניהו: אני מבקש לומר משהו. 10 שנים אני בתוך המדמנה הזאת. 10 שנים שבהן הם שלחו חקירות וחוקרים לפיליפינים לבדוק איזה עובדת בית למקסיקו לבדוק איזה פרשה, לארצות הברית אירופה אוסטרליה, חקרו את העולם כולו. זה לקח צוות ענק שהוקדש לזה עם הון עתק של מאות מיליוני שקלים ואולי אפילו יותר מזה עם מטרה אחת: לסרוק במסרקות ברזל, למצוא משהו SOMETHING ANYTHING נגדי ולא מצאו שום דבר. כיוון שהם לא מצאו שום דבר וזה דבר, צריך להבין זה אין דבר כזה בעולם החופשי, אני לא מכיר את זה.
מאמץ כביר של מערכת הפיכת החוק להפליל בן אדם, חוק הפרט ובסיס זכויות המחקר ומערכת הצדק שלנו, בנוסף לחקירות האלה רווחת עולם הם לקחו את כל מקורבי ובני משפחתי מעגלים עצומים, כל מי שעבד איתי והיה בקרבתי -הביאו אותם לחקירות, לחקירות שבהן הזהירו אותם שהם היו באזהרה וחקרו אותם באזהרה גדולי המשפט, הביאו בדרכים שאי אפשר היה להאמין. שמעתי מקורבת של חפץ - זה פשוט שטאזי! הרסו משפחות ולא רק שגרמו לגירושין ולא אחד אלא הרסו משפחות! כי זה דבר שמאוד מאוד קשה לעבור על זה אני לא מדבר רק על משפחתי שלי, עשרות משפחות! במירוץ המטורף הזה למצוא משהו ANYTHING. תן לנו משהו על נתניהו, אנו רוצים את הראש של נתניהו! הם חיפשו אדם ולא מצאו כלום, מעמד, כסף, רגולציה שסידרנו. ההיפך הגמור! התברר הכל הפוך אז הם היו צריכים עבירה, יצרו עבירה. לקחו חוקים קיימים והפכו אותם על ראשם. אז יצרו את הדבר הזה מכיוון שבאמת לא מה הם יעשו עם בזק? לא היה שם כלום, אז הם עברו משליטה בערוץ לסיקור אוהד ואחר כך לפגישה איך קוראים לזה? היענות חריגה. זה באמת קונסטרוקציות מטורפות. איך אמר שי ניצן? ITS NEVER HAPPENED 250 שנות דמוקרטיה. אין לזה המשך והקשר בין סיקור אוהד לפעולה של פוליטיקאים אנו יכולים להביא כאן - בואו נציל את כולם כאן ונראה אבל המקום היחיד שבו זה לא היה, זה לא בעיה בוואלה, זה לא היה אצל מוזס, הוא לא הציע לי כלום. הקונסטרוקציה משתנית, בואלה הבנתם שאין שם כלום, זה הכל סרק, גם אצל נוני מוזס הכל סרק. תיק 2000, אני מבין את הקונסטרוקציה הפיקטיבית ב-4000 כי זה פשוט מתמוטט מול העיניים אבל אצל נוני מוזיס בתיק 2000? אפילו לא טוענים שקיבלתי שוחד ולא הוצע לי שום דבר, אז על מה הקונסטרקציה שם? שאני לבד פועל נגד מה שנוני מוזס יכול לעשות? אני פועל ואני מקריב את הממשלה שלי ואת העתיד שלי למען הדבר הזה ומביאים אותי כאן. המירוץ הציד הזה הוא כל כך מטורלל ומוטרף! שהיחיד שנלחם בכל הכוח בכל הכלים נגד הדבר הזה זה שהוא מובא כאן ומועמד כאן לדין!!! ואנשים מודים - עשינו דברים כדי לקבל סיקור, עשינו לטובת מוזס לקבל את החוק הנורא הזה בשביל סיקור, בוודאי שיש דבר אחד - אני לא במשחק הזה אלא הפוך וצריך כישרון מיוחד כדי לעוות מציאות כזאת. חוקרים אותי על חוק המתנות כשהוא לקוי לגמרי וצריך לנפח כמה שקיבלו ואז קורים שינויים וגם אז זה לא מסתדר, הכול לא מסתדר. האיש בא לי ומביא לי איזה קופסה, מייצרים איזה "קו אספקה" שלא היה ולא נברא ולוקחים, מייצרים הפרת אמונים - על מה??? על מה ריבונו של עולם? קשר עם חבר, קשר עם משפחות שלנו קשר אמיתחי שאני פועל נגד האינטרסים הכלכליים שלו, ראיתם את זה. אני מקיים את המנדט הפנימי את הצו הפנימי שיש לי ליצור תחרות במדינה הזאת מול חבר, חבר קרוב! מעמידים אותך על הפרת אמונים. אגיד לכם איפה יש הפרת אמונים - זה לסחוט עדים, לשים אותם על פשפשים, לאיים עליהם!!!
השופטת פרידמן פלדמן: טוב.
רה"מ נתניהו: זה לא טוב! זה לא יכול להיות שבדמורקטיה לוקחים תוכנת ריגול פגסוס ושמים את זה על מאות ואלפים. אנו לא במדינת משטרה, שמים גדרות של מערכת אכיפת החוק כדי שלא יגלו על איזה פשעים עשו כאן? נותנים איום לפילבר ותופסים את ארנון. אין גבול כדי לחפש כאן איזושהי אמירה ומדובר על ניסיון לפגוע פגיעה ישירה מכוונת סיכון פוליטי כדי למנוע מאזרחי ישראל לבחור את מי שהם רוצים עם כל התזמונים.
גברתי אני מסיים - אחרי 10 שנים של גיהנום, אין מילה אחרת! כשאני מנסה להוביל את המדינה הזאת מול אתגרים לא קטנים אולי הגדולים ביותר שיש כרגע בין המדינות לראות את הדבר הזה, את הדבר הנבזי, השקרי, המרושע הזה שמכוון בעצם לא רק לפגוע בזכויות הפרט אלא בזכות של ציבור לבחור בי כמנהיג, פשוט להפיל!!! מה שאני מחפש - אי אפשר להחזיר את 10 השנים האלה לא לי ולא למשפחתי ולא למשפחות שנפגעו ונפגעים בצורה דרמטית! להשליך פה איזה רשת ולתפוס בתוכה אנשים בצורה כל כך שקופה ומעוותת. אפשר להביא את האמת ואת הצדק, אז אני מבקש מכם להביא את האמת והצדק כי את ה-10 שנים אי אפשר להחזיר!