ar
Feedback
Denzo™️

Denzo™️

الذهاب إلى القناة على Telegram

🟨𝖶𝖾𝖻3, 𝖡𝗅𝗈𝖼𝗄𝖼𝗁𝖺𝗂𝗇 & 𝖢𝗋𝗒𝗉𝗍𝗈 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝖢𝗁𝖺𝗇𝗇𝖾𝗅 & 𝖢𝗈𝗆𝗆𝗎𝗇𝗂𝗍𝗒 by 𝖲𝖺𝗁𝖺𝗋𝖺𝗄𝖺 "𝖣𝖾𝗇𝗓𝗈" 𝖱𝖺𝗇𝖺𝗍𝗁𝗎𝗇𝗀𝖺 (𝖡𝗂𝗇𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖮𝖿𝖿𝗂𝖼𝗂𝖺𝗅 𝖠𝖿𝖿𝗂𝗅𝗂𝖺𝗍𝖾) Everything here is 100% FREE✅ 🔴All my Socials‼️ (මා

إظهار المزيد
4 227
المشتركون
-424 ساعات
-147 أيام
-6230 أيام

جاري تحميل البيانات...

سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
سبتمبر '26
سبتمبر '26
+12
في 0 قنوات
أغسطس '26
+74
في 3 قنوات
Get PRO
يوليو '26
+96
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '26
+82
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '26
+74
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+66
في 4 قنوات
Get PRO
مارس '26
+39
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+49
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+40
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+59
في 2 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+75
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+112
في 3 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+80
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+181
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+61
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+516
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+525
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+44
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '25
+72
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+61
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+147
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+333
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+286
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+166
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+261
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+323
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+520
في 1 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+522
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '24
+367
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+412
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '24
+730
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+115
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+296
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+1 433
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
05 سبتمبر+2
04 سبتمبر+2
03 سبتمبر+4
02 سبتمبر+3
01 سبتمبر+1
منشورات القناة
Crypto Profit එකට ඇත්ත Value එකක් දෙන්න කාලේ හරි නේද? 👀 Profit එද්දි Screenshot ගහලා සතුටු වෙනවා. හැබැයි ඒ Profit එකෙන් ඇත්තටම දෙයක් ගන්න ගියාම… “දැන් කොහොමද Cash කරන්නේ?” කියලා හිතනවා 😁 Crypto වලින් හම්බ කරන value එක direct real world එකට ගේන්න පුළුවන් කියලා ආරංචියක් යනවා. @Ashan @Badu Deal මොකක්ද මේ හංගගෙන ඉන්න කතාව?👀 Crypto වලින් හම්බකරන එක විතරක් නෙවෙයි, ඒකෙන් වැඩක් ගන්නත් පුළුවන් වෙන්නද යන්නෙ? 🔥

2
♥️GM - AIRDROP කරපු set එකට - මේලට reply එකක් තියන්න පුලුවන් - https://www.facebook.com/share/v/14n7CpjqSUD/?mibextid=wwXIfr
117
3
🚀 Trading වලින් Earn කරන්න කැමති අයට හොඳ Opportunity එකක්! 👀 Full Details Video එකෙන් 👇 https://youtu.be/M5Cbjxzf4e8?si=1-v1XP8EMIFknUF-
130
4
🚀 Trading වලින් Earn කරන්න කැමති අයට හොඳ Opportunity එකක්! 👀 Full Details Video එකෙන් 👇 https://youtu.be/M5Cbjxzf4e8
1
5
Bybit එකේ ඔයාගේ favorite feature එක මොකක්ද? 👀 Demo Trading, Bybit Card, Trading Bots, Earn... නැත්නම් වෙනත් feature එකක්ද? 💬 ඔයාගේ Top Pick එක + ඒකට කැමති ඇයි කියලා Reply කරන්න. හොඳම responses වලට $50 USDT prize pool එකෙන් rewards තියෙනවා 🏆 Join වෙන්න: 👉 @BybitSriLanka Follow කරන්න 👉 Post එක Retweet/Quote කරන්න 👉Top Pick + #BybitSriLanka එක්ක Reply කරන්න 👉 Form එක Fill කරන්න https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1m_ZclC-U6uKNzDLO_fdeV2_zHpef2-s8g0ldbMC1y61Gbg/viewform ⏰ Deadline: Sunday, 11:59 PM ✨️ Event post - https://x.com/i/status/2095562351537963087 #Bybit #BybitSriLanka
150
6
Trade කරලා ඇත්තටම Profit එකක් ගන්න පුළුවන්ද? 👀 📊 Real PnL එකත් එක්කම බලමු! Profit ද? Loss ද? 🤔 🔗 https://youtu.be/M5Cbjxzf4e8?si=1-v1XP8EMIFknUF-
145
7
🎙️ CeyPay Weekly AMA #1 | අද රාත්‍රී 9:00ට! 💡 Health × Crypto Payments × Web3 Digital healthcare සහ crypto payments එකට con
🎙️ CeyPay Weekly AMA #1 | අද රාත්‍රී 9:00ට! 💡 Health × Crypto Payments × Web3 Digital healthcare සහ crypto payments එකට connect වෙන විදිහ ගැන කතා කරන්න Flash Health × CeyPay සමඟ විශේෂ AMA session එකක් අද පැවැත්වෙනවා! 🗣️ Speakers • Arshad Ameer - Founder, Flash Health • Nisal Chandrasekara - Founder, CeyPay 🗓️ Date: අද - September 03 🕘 Time: 9:00 PM - 9:45 PM (SLST) 📍 Venue: Crypto Lanka Telegram Voice Chat 🎁 Reward Pool -100 USDC 🏆 Winners 10 දෙනෙක් × 10 USDC 10 USDC එකක් Win කරන්න නම්: 1️⃣ Live Voice Chat එකට Join වෙන්න 2️⃣ Q&A අතරතුර ඔබේ ප්‍රශ්නය අහන්න 3️⃣ #PayWithCeyPay hashtag එක use කරන්න 4️⃣ Best & insightful questions 10ක් තෝරලා 10 USDC බැගින් ලබාදෙනවා! Bonus: CeyPay හරහා crypto වලින් ගෙවලා September මාසය පුරා Flash Health වෙතින් Islandwide Free Delivery ලබාගන්න හැටිත් දැනගන්න පුළුවන්. 🔗 Join the Live Session: https://t.me/crypto_Lanka?livestream ⚡ Don't miss it!
168
8
Hi... මේකේ active ඉන්න අපේ set එකට තමයි මේක... ඔයා A/L ඉවරවෙලා 'crypto side" වැඩ වලට set වෙන්න බලන් ඉන්නව ද? ඔයාගේ දන්න කෙනෙක් after A/L මේ opportunities බලන් ද ඉන්නේ? ඒ අයට හරිම REAL GUIDE එක දීලා තියෙනවා දවස් තුනෙන් car ගන්න mentality හැදෙන්න දෙන්න එපා ඒ ළමයිගේ/ළමයි​න්ගේ දෙමාපියන්ගේ සල්ලි අපරාදේ මේ video එක මම neutral තැනක ඉඳලා දාලා තියන්නේ... ඒනිසා - නිකන් දෙන වටිනා දැණුම - MISS කරගනන එපා පහල LINK එක share කරන්න! LINK - https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=CIsOFJyR_vdxcdHY
182
9
Stop Loss දාන හරිම තැන මොකද්ද?🤔 KYC නැතුව Trade කරන්න පුළුවන්ද? මේ දේවල් ගැන හරියටම දැනගන්න මේ 👇 Video එක miss නොකර බලන්න.... 🔗 Video Link : https://youtu.be/S1xSJYDRtT4?si=4xFh96JEYeoI19lk 🔗 WEEX Account Create Link: https://www.weex.com/en/register?vipCode=denzotm
214
10
GM
224
11
🔥 KYC නැතුව Trade කරන්න පුළුවන්? 🤔 Separate Positions වලින් Trade කරන්න පුළුවන්? දැනගෙන හිටියද? එහෙනම් මේ මාසේ ගෙනාව මුල්ම Video එකෙන්, මේ දේවල් වගේම Trading ගැන තවත් වැදගත් දේවල් හරියටම දැනගමු! 📌 Video Link : https://youtu.be/S1xSJYDRtT4?si=4xFh96JEYeoI19lk 🔗WEEX Account Create Link: https://www.weex.com/en/register?vipCode=denzotm
261
12
🏆 GOLD SIGNALS - DENZOTM 📊 Gold Signals Performance | Aug17 - Aug 31, 2026 ✨ TRADING RESULTS 🟢 Winning Trades: 20 🔴 Losing Trades: 06 ✔️ BUY | 4390 - 4395 | TP 4405 | +100 Pips ✔️ BUY | 4425 - 4427 | TP 4415 | +100 Pips ✔️ BUY | 4386 - 4391 | TP 4403 | +50 Pips ✔️ BUY | 4383 - 4388 | TP 4403 | +50 Pips ✔️ BUY | 4331 - 4336 | TP 4350 | +140 Pips ✔️ BUY | 4341 - 4346 | TP 4358 | +120 Pips ✔️ BUY | 4333 - 4338 | TP 4358 | +200 Pips ✔️ BUY | 4483 - 4488 | TP 4500 | +100 Pips ✔️ BUY | 4564 - 4569 | TP 4544 | +50 Pips ✔️ BUY | 4600 - 4605 | TP 4585 | +150 Pips ❌ BUY | 4643 - 4648 | TP 4658 | -100 Pips ❌ BUY | 4641 - 4646 | TP 4632 | -100 Pips ❌ BUY | 4657 - 4664 | TP 4640 | -100 Pips ✔️ BUY | 4644 - 4649 | TP 4634 | +100 Pips ❌ BUY | 4609 - 4614 | TP 4600 | -100 Pips ✔️ BUY | 4654 - 4659 | TP 4640 | +140 Pips ✔️ BUY | 4635 - 4640 | TP 4655 | +50 Pips ❌ BUY | 4620 - 4625 | TP 4635 | -100 Pips ✔️ BUY | 4612 - 4617 | TP 4635 | +50 Pips ✔️ BUY | 4614 - 4619 | TP 4635 | +50 Pips ✔️ BUY | 4597 - 4602 | TP 4615 | +50 Pips ✔️ BUY | 4574 - 4579 | TP 4590 | +110 Pips ✔️ BUY | 4610 - 4615 | TP 4600 | +100 Pips ❌ BUY | 4425 - 4429 | TP 4405 | -100 Pips ✔️ BUY | 4430 - 4435 | TP 4405 | +50 Pips ✔️ BUY | 4451 - 4455 | TP 4433 | +46 Pips 📊 PERFORMANCE OVERVIEW Gross Profit: +1,846 Pips Total Loss: -600 Pips Net Gain:+1,246 Pips 🔥 💵 ESTIMATED PROFIT ▫️ 0.01 Lot → +$124.60 ▫️ 0.02 Lot → +$249.20 ▫️ 0.10 Lot → +$1,246 🔥 WIN RATE: 76.92% 🏆 20 Wins / 26 Trades ------------------------------------------------------------- 👆 මේ අපේ VIP Gold Signals වල මේ මාසේ අවසන් දවස් 15 Results! Gold market එකේ හැම trade එකක්ම Profit ගන්න පුලුවන් කියලා අපි promise වෙන්නේ නැහැ. අපි follow කරන්නේ එක simple approach එකක්. 🎯 Clear Entry + Proper SL + Risk Management + Discipline Gold market එකේ random entries වෙනුවට, structured signals එක්ක trade කරන්න කැමතිද? එහෙනම් DENZOTM VIP Gold Signals එක්ක එකතු වෙන්න. 🚀 👉 DM: @layanadmin ⚠️ Trade responsibly. Past performance doesn’t guarantee future results.
244
13
Crypto වලින් Earn කරන්න පුළුවන්ද? Proof එක්කම බලමු! 👇 https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=Sf9R1T6KJYuGMWm-
280
14
ඉගෙනගන්න කැමති අයට Free Lesson එකක්... මේ ගැන දන්නේ නැත්නම් ගැටලු ගොඩයි.. https://youtu.be/HFV0R3HU-NI?si=QCdDDqVsmvmden2u
371
15
ඉගෙනගන්න කැමති අයට Free Lesson එකක්... මේ ගැන දන්නේ නැත්නම් ගැටලු ගොඩයි.. https://youtu.be/HFV0R3HU-NI?si=QCdDDqVsmvmden2u
1
16
10x ද? 50x ද? 👀 මේ numbers වල ඇත්තම meaning එක මොකක්ද? 🤔 Leverage Use කරාට, ඒ ගැන හරියටම දන්නවද? මේ ගැන හරියටම දැනගන්න Video එක බලන්න👇 https://youtu.be/HFV0R3HU-NI?si=QCdDDqVsmvmden2u
394
17
A/L ඉවර වෙලා, ඔයාගේ Career එක හදාගන්න මුල් අඩිතාලම තියන අතරේම… Crypto වගේ field එකක් ගැනත් ඉගෙනගෙන, Earn කරන්න try කරන්න කැමැත්තෙන් ඉන්නවා නම් 🔥 මේ තමයි ඒ ගැන හරියටම දැනගන්න පුළුවන් හොඳම Video එක! 👇 https://youtu.be/Vx7_4oXOZ4A?si=Sf9R1T6KJYuGMWm-
433
18
Stocks + 0 Fees? 👀 Crypto Exchange එකකින්ම? 👇 Full Details https://youtu.be/9oq6oLsJ-6I?si=JZl6xigjN_WklPcR
451
19
Meke live trade eka aragena balanna Mokada wenne kiyala😋 https://app.binance.com/uni-qr/cspa/44941889819786?r=LNRIMYTW&l=en&source=host_share&uco=aSl_qTHPvvdZlnGTWDqO8A&uc=app_square_share_link&us=copylink
458
20
Apple, Tesla වගේ Stocks Crypto Exchange එකකින් Trade කරන්න පුළුවන්ද? ඒකත් Zero Fee එක්ක? 👀 මේ ගැන full details👇 https://youtu.be/9oq6oLsJ-6I?si=JZl6xigjN_WklPcR
408