چیزهایی هست که نمیدانی..!
الذهاب إلى القناة على Telegram
Lenzsobh is a window to nature, people & things you don't know... @Lenzsobh_bot
إظهار المزيد325
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-37 أيام
-2030 أيام
أرشيف المشاركات
من ویرانم.
مثل پرسپولیس بعد از آتش.
مثل نیشابور بعد از قتلعام.
مثل خرمشهر بعد از جنگ.
مثل تهران بعد از انفجار.
مثل ایران بعد از تاراج.
تو زیبایی.
مثل پرسپولیس قبل از آتش.
مثل نیشابور قبل از قتلعام.
مثل خرمشهر قبل از جنگ.
مثل تهران قبل از انفجار.
مثل ایران قبل از تاراج.
من ویرانم.
مثل پرسپولیس بعد از آتش.
مثل نیشابور بعد از قتلعام.
مثل خرمشهر بعد از جنگ.
مثل تهران بعد از انفجار.
مثل ایران بعد از تاراج.
تو زیبایی.
مثل پرسپولیس قبل از آتش.
مثل نیشابور قبل از قتلعام.
مثل خرمشهر قبل از جنگ.
مثل تهران قبل از انفجار.
مثل ایران قبل از تاراج.
از کسانی که لفت دادن و کسانی که لفت ندادن و منتظرن تا محتوایی آپلود شه معذرت میخوام ولی دست و دلم به هیچی نمیره. اندوه زبان داشتن و لال بودن.
به امید روزهای پر زندگی♡
Repost from چیزهایی هست که نمیدانی..!
کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست
کدخدا نیست، خدا نیست، بلای ده ماست
Repost from حاجیت آرتیسته
📸... سلام رفقا میخوام عکساتون رو ببینم
یکی از عکسای قدیمیم + متن فور کنید 🙌
یکی از عکساتون رو هم انتخاب کنید بزارم اینجا 🩶
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
