ar
Feedback
819
المشتركون
+324 ساعات
+47 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات
رسالة فيديو00:18

چقد عالی ترر

‎ یکی هم هست ی جشنواره طور برای یونسکو که برای جاده ابریشمه ایران هم جزء اون جشنواره هست

برگی افتاد از افرایی..

رسالة فيديو00:22

بغض سرگردانه ام من قله ی ارامشم تو شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم من تورا بالا تر از تن، برتر از من، دوست دارم

Repost from Tutifruti
4:03

چرا همیشه یادم میره که مامان هست و همیشه مامان هست

Repost from Tutifruti
وقتی به مامان گفتم حس تنهایی میکنم شروع کرد به خوندن یه شعر و گفت : ای گرمی جان هر جا که بودی بی ما نبودی هر جا که رفتی من با تو بودم تنها نبودی.. درست میگفت ، مامان همیشه بود ، ما هیچوقت تنها نبودیم چون مامان بود..

رسالة صوتية00:38

رسالة صوتية00:33

رسالة صوتية00:59

رسالة صوتية01:30

ببخشید دیگه انقد ایران فوق العادس باید دو ساعت برا چهار تا ویس صبر کنید

من دیگه سعی کردم توی چندتا ویس خلاصش کنم

‎ عزیزم میشه توضیح بدی روندش چطور بود از چه سایتی رفتی هزینه ای داشت یا کلا قشنگ توضیح بدی برامون ؟ ممنونت میشم

ولی فکر میکنم قطعا فراخوان بدن اما نمیدونم از کجا میشه فراخوانشونو پیدا کرد😭

راستش من خودمم هیچ اطلاعی ندارم دربارشون این چیزایی که شرکت کردم به پیشنهاد استادمون بود یکی همین پوستر لهستان بود یکی هم جشنواره golden bee مسکو

نسترننن منم خیلی دوست دارم تو این چیزمیزای بین المللی شرکت کنم اما هیچ ایده ای ندارم چطورییی و از کجا اصلا میشه پیگیرشون بود😭

نهههه اپلای به کجا 😭 کاش اپلای کرده بودم😂