ar
Feedback
820
المشتركون
+124 ساعات
+47 أيام
+5730 أيام
أرشيف المشاركات

من منظورم این بود

Repost from N/a
Siah o Sepid سیاه و سپید ONEDAM Ali Karim.m4a3.21 MB

من عذر میخوام واقعا باید اول گوش میدادم بعد تایید میکزدم که این همونه 😭

اونی که من میگم همینه که ترند شده تو اینستا

من اینو گوش ندادم اصن

شت این اونی نیست که من دارم میگم

از البوم چشم منه ترانه اش هم برای اقای تورج نگهبانه

عزیزم یه لحظه صبر کن لود شه اهنگ داریوش تا متوجه بشی چی میگم😭

این اهنگ کار خود عماد رامه و ورژن اول رو هم خودش خونده

از داریوش

ورژن اصلی برای سال ۵۲ عه😂

باید بگم ورژن اصلی همینه

ولی همین اقای رام یه سری اهنگ دیگه هم کاور کرده که واقعا قشنگه

ترجیح میدم همون داریوشو گوش بدم

نه بدم نمیاد کلا دارم میگم ورژن اصلی قشنگ تره

الان از این بدت میاد؟

اینو فرستادین افرین دقیقا منظورم همین بود

عماد رام - سپید و سیاه.mp39.69 MB

سیاه و سپید داریوش خیلی قشنگ تره