ar
Feedback
811
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+97 أيام
+5230 أيام
أرشيف المشاركات
پکیج کامل

اونجا سجاد افشاریانم گوش کنم

ناراحت شدم لطفا چیزای کاپلی نگین 😭 منم دلم میخواد برم دریا نمیدونم چرا دلم دریا میخواد برم دم ساحل بشینم باد بیاد تنهایی گریه کنم

یه جایی بود ک وقتی میرفتیم انگار شهر زیر پامون بود. نزدیک خونه اون بود. جایی ک دلم میخواد برم اونجاست برم در جیاطشون بگم من بیرونم بیاد بیرون و بعد باهم دوتایی بریم اون بالا بشینیم و توی سکوت شهرو ببینیم. ۵ دقیقه اول سکوت بعدش اذیتش کنم بخندیم. یا برمی دریا...

اگه الان میتونستین برین اونجایی که دلتون میخواد کجا می‌رفتین

البته اگه می‌خواین فروپاشی روانیتون کامل شه

این موزیکو گوش کنین

2_5447231043545338291.mp321.96 MB

من پر از پنجره های خطرم به سرم میزند این مرتبه حتما بپرم.

.

کل این شعر

من فقط میدونم هرچی بیشتر میگذره و هرچی بزرگتر میشم خیلی بیشتر و بیشتر شعر علیرضا آذر رو درک میکنم

Repost from Tutifruti
رو اخرین دیوار این کشور نوشتم من وقت کم دارم واسه بوسیدن تو؛

هرچیزی که اسمش انسان نباشه ماهیتی که احساس و عقل نداشته باشه فاقد از هرچیزییی

اتفاقا امروز داشتم میگفتم کاش یه سیاره بودم خارج هر گونه منظومه یجایی که حتا کشفم نشده

حتا بعد مرگشم نحسیاش ولمون نمیکنه

آره دقیقا مثل آرامشی که برای ما باقی گذاشته

راست میگی الان باید گریه کنیم گریه نکنیم چیکار کنیم

شرمنده نباید میخندیدممم🤣😭