|یک مشت زندگی|
الذهاب إلى القناة على Telegram
✨️•Born to live•✨️ New: https://t.me/harfmanbot?start=7156043552527
إظهار المزيد337
المشتركون
+124 ساعات
+267 أيام
+12330 أيام
أرشيف المشاركات
واقعا چندتا چیز هستن که درود بر سازنده هاشون.انگیزه آدمو به درس خوندن زیاد میکنن؛کیوبی و مدوفست آن تاپ.
دلم کتاب خریدن میخواد ولی متاسفانه با این میزان گرونی اینکه بری تو یه کتابفروشی و با ۱۵ تا کتاب برگردی یه رویاست.
گریز که از قبل کنکور دارم میبینم دیگه فصل اخرم قسمتای جدید میاد میبینم
دکتر هاوس رو هوسی میبینم یهو دلم بخواد
نایت شیفت رو عاشقشم ولی از فصل دو به بعد زیرنویس نداره😭😭😭😭
گود داکترم هوسی میبینم دلم برای بخش های سبک تنگ میشه
داک یه سریال جدیده که خوشم اومده دو قسمت دیدم
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
