GHOST TRADER 📈
الذهاب إلى القناة على Telegram
اقوي التحليلات باستخدام نماذج الهارمونيك و أساليب العرض والطلب المتطورة
إظهار المزيد4 402
المشتركون
-224 ساعات
+127 أيام
-8630 أيام
أرشيف المشاركات
4 404
ناس طلبت مني بروكر كويس للحسابات المموله
فصراحه البروكر ف ناس اعرفها اشتغلت عليه وسحبت ارباح كويسه من البروكر
اللي حابب يجربه يتفضل
انا بحاول اختار ليكم االي بقدر عليه
https://cabinet.10tradefx.com/links/go/11281
4 404
🌴بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله رب العالمين 🌴 🍃والصلاة والسلام على أشرف المرسلين ...
نتوكل على الله اسبوع موفقا و مليئ بالأرباح ان شاءالله ❤️💪💪
4 404
باقي من العدد
7 فقط
اللي حابب يستفسر او يسال ع الإستراتيجية يتواصل معايا
ملوحظه دا عرض
وبعد كده هرجع سعرها زي الاول
ملوحظه اخري
هي هتشتغل ع حساب واحد فقط
@omarabobeah
4 404
انت بتتدخل توصيات وبتتدفع اشتراك كمان وبرضو بتخسر لان ف فرص كتير هتروح منك دا غير ان كمان لو القناه اصلان محترمه
ف لي لا تتدخل تجرب هتخسر اى
انا والله العظيم انا كنت ناوى اخد مبلغ فيها لان قسم بالله تستاهل اكتر من 500 كمان اه 500 تعرف ليه لان كل شهر بتطلع تارجت مايزيد عن 1000 نقطه يعنى مفيش خساره الاجمالى بيكون ديما ربح ومفيش اى فرصه هتروح منك لان كل اللى انت هتعمله نص ساعه فقط هتعلق الاوامر وبس كدا مش مطلوب منك تكون محترف ف اى شى انا بس عايز يكون عندك كمبيوتر او لاب توب وتفهم بس التعامل مع MT4 .MT5 اى واحد فيهم وازاى تنفذ الامر وكدا انتهت
4 404
انا علشان خاطركم بجد وعاوز اساعدكم وان شايف جيمع المشاكل بتوجهه اى حد ف التداول وهى كلاتى
المتابعه وان ف صفقات بتروح منه ل اى سبب فعلشان كدا
خلاص قررت انى انزل سعر الاستراتيجه بسعر رمزى اووى ف متناول الجميع + تعالى جرب انا كمان اديك ضمان ف حاله فشل الاستراتيجه هيتم استرجاع المبلغ وانا الحمدالله ناس كتير عارفنى كويس ومن غير ماوريك اسكرينات لان كدا كدا الاسكرينات لان سهل انى اعمل اسكرينات فيك وارباح فيك
اانا الاستراتيجه دى شغال بيها حقيقى وكنت بفتح صفقاات قدامكم ف لايفات الناس اللى متابعنى
انا بتعامل معاكم بمايرضى الله
الاستراتيجه دى هنفتح مع بعض اى شارت واى زوج يعجبك وهنعمل مراجعه كامله كل شهر ع اى زوج يعجبك وع اى فريم يعنى حقك مضمون جدا وانى واثق منها
ف انا اسيب فرصه اللى عايز الاستراتيجه يتوواصل معايا
العدد اللى هيتقبل هيكون عدد بسيط جدا
وشكرا
@omarabobeah
4 404
احنا برضو بنزل صفقات دهب
وكمان سكالبينج
وهدف واحد واستوب واحد
اللي مش مثبت القناه
ومش متابعنا هيخسر كتير
الحمدلله ❤
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
