ar
Feedback
Içimdeki Sen"

Içimdeki Sen"

الذهاب إلى القناة على Telegram

Kesse mecnun bileğini leyla kanardı..!🩸 İletişim: @Zhramogdm “🦢

إظهار المزيد
2 104
المشتركون
+224 ساعات
+127 أيام
+6430 أيام
أرشيف المشاركات
tam olarak etkiye tepki insanıyım bana ne verirseniz onu alırsınız

adettendir beklenen vazgeçtikten sonra gelir

insanlar derinliğinde yüzemiyor diye kendini çöle çevirme olduğun gibi kal

Bana özel olmayacaksa hiç olmasın.

"Şimdi beni uçurumdan atsan, düşene kadar aklımdaki tek şey; sırtıma değen ellerin olurdu."

Sevgi nettir , gelmek isteyen gelir , anlayan anlar , seven hissettirir , insan bu arkadaşlar istese yapamayacağı şey yok ama istememiş nokta.

Hayat bana acımasız olmayı öğretecek bir sürü şey yaşattı, ama ben hala merhametimden kaybediyorum.

Stresten ağlıyorum ama sonra bu ailem için ağlamaya, geçmişteki hatalarım için ağlamaya, düzeltemediğim şeyler için ağlamaya ve hayatımda olan her şeye ağlamaya dönüşüyor.

Affetmem! Bu gönül artık senin kirli oyununa gelmez..

..❤️‍🩹
..❤️‍🩹

Madem olmayacaktı, neden olur gibi oldu?

Sensiz beni bende sevmedim..

Senden geçemiyorum ben hala..

Duvarı boyadım ama çatlakların yeri hâlâ ezberimde.

İnsan ince düşündüğü kadar düşünülmediğini fark edince, bazı bağlar koparmış.

Depresyonda değilim, üzgün de değilim, ama hayat kesinlikle benden bir şey aldı ve artık eskisi gibi değilim.

Repost from Kaybedenler kafasi
İnsan ince düşündüğü kadar düşünülmediğini fark edince, bazı bağlar koparmış.

Repost from Kaybedenler kafasi
Depresyonda değilim, üzgün de değilim, ama hayat kesinlikle benden bir şey aldı ve artık eskisi gibi değilim.