Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
182
المشتركون
+124 ساعات
+17 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from ࿌𝐓𝐄𝐎𝐍'𝐒 𝐂𝐇𝐀𝐍𝐄𝐋࿌
چمیدونم حتما دوستداشتنی نیستم دیگه. وگرنه چطور ممکنه یک نفر هم نباشه که برای بودن کنار من تلاش کنه؟!
Repost from N/a
خیلی چیز ها از دور قشنگ اند و شاید درون اشون یک فاجعه ای خوابیده باشه. قال/دال.
Repost from •𝐀𝐮𝐫𝐨𝐫𝐚•
مبتلا به چیزی هستیم که گریه درستش نمیکند،فریاد زدن جبرانش نمیکند، صبر کردن حلش نمیکند؛ تمام چیزی که ما نیاز داریم، پذیرفتن و رها کردن است.
Repost from پانیـذ"☾
شمارو نمیدونم ولی من واقعا از سال تحویل و تصور اینکه داره یه سال جدید شروع میشه میترسم. تصور اینکه ممکنه چه اتفاقات تلخی تجربه کنم و چه از دست رفتنهاییو لمس کنم و چه غمها و غصههایی و به جون بخرم از اتفاقهای خوب احتمالی بیشتر ازارم میده..
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
