ar
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

إظهار المزيد
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
من جزئیاتم. همونی که درد رو زودتر از اتفاق حس می‌کنه…

کجامو میخاد بتراپه بدبخت افسردگی میگیره میره ی پاکت سیگار میگیره میگه بیا بکشیم

نه

تراپی هات رو میری؟

همیشه قوی بودم اما دیگه نمیتونم دیگه دوس ندارم رول قویا رو داشته باشم
همیشه قوی بودم اما دیگه نمیتونم دیگه دوس ندارم رول قویا رو داشته باشم

از میزان ناراحتی دارم خفه میشمممم نمیدونم کاش شادی زندگیمو پیدا کرده بودم

واسه بقیه مشاوره درجه ۱ واسه خودم پنیک و گریه درجع۱

من میخوابم که دردامو فراموش کنم بعد همون دردا تو خواب یقمو میگیرن.

منه عزیزم؛ لطفاً دست بردار از نگه داشتن آدم اشتباه، از مرور کردن خاطرات گذشته و از اذیت کردن خودت.

از تمام دار دنیا، قلبی حساس و فکری دائما مشغول به من رسیده.

کاش گریه کردن انقدر بی حاصل نبود، کاش یه چیزی رو تغییر می‌داد.

عصبانیت من کوتاهه، سطحیه و بسیار تبخیر پذیر. دلشکسته شدنم اما طولانیه،عمیقه و مقاوم.همیشه اگه ازت عصبانی بشم خیلی بهتره تا دلخور.

sticker.webp0.05 KB

sticker.webp0.14 KB

دارم میمیرم از خستگی‌و فشار روانی کاش خواب فراری نباشه از چشمام:)

او هزار زن در یک بدن بود. همزمان شکننده و قوی،شیرین و سرکش،طوفانی و آرام. • گابریل مائورو

شاید به قول دنیا باید شادی زندگیمو پیدا کنم ما شادی زندگیمونو گم کردیم:)

‏ببخشید که دقیقه نود یهو گفتم نمیام؛ فروپاشی روانیم اصلا وقت شناسی بلد نیست.

New

امروز یه خروار فحشم یکی فقط منتظرم یه چیزی بهم بگه اول اخر براش نمیذارم… البته شرمنده ها منم امروز روزم نیست نمیتونم اروم باشم… اِی