ar
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

إظهار المزيد
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
واسم مهم نیست چقدر مهربون یا خوش رفتاری،تا وقتی که رفتارت خوبتو همه بتونن داشته باشن به هیچ دردی نمیخوره.

#NEW چقد به بودنت نیازه

دختر هرچی وفادارتر و خوشگلتر،حساسیتاش و گیر دادناش و فیریکی بودناش و دهن صاف کردناش بیشتر.

حقیقتا منتظرم ببینم من سریع‌تر تموم میشم یا مشکلاتم.

جمله «اینو دیدم یادتوافتادم» رو دوس دارم.💗

چیزایی که با بزرگتر شدن یاد گرفتم ؟🧉
+7
چیزایی که با بزرگتر شدن یاد گرفتم ؟🧉

ایران خودش اسکویید گیمه تو هر مرحله ی تعداد مون میمیریم دوباره میریم مرحله بعد🫳🏻🌚

خیلی دلم میخواد بتونم ینفرو خیلی دوست داشته باشم و به گوه خوردن نیفتم.

عزیزم به من نگو چرا اخلاقت اینجوریه نمیدونب اخرین ذوقام و واسه ی ادم بلاتکلیف قرمساق حروم کردم

که یکی از اصلی ترین دلایلی که نباید وقتی کسی رو با خودت همسفر کردی وسط راه ولش کنی اینه که شاید این مسیر اون آدم نبوده ٫و فقط به خاطر تو مسیرش رو عوض کرده. به همین خاطره که دیگ حق نداری یه دفعه ولش کنی؛ چون اونجا رو بلد نیست و ممکنه تا ابد گم بشه...

اینقدر نمیشه که ذوق که هیچی هر چی احساس داری بگا میره...!

photo content

نیازمندِ کسی که تمام اتفاقات ریز روزمره‌ام رو براش تعریف کنم و اونم جوری گوش بده انگار مهمترین چیزِ زندگیشه.

RCQeScrFLybOsgnH.mp39.04 MB

ساکت‌تر از اونی بودم که کسی بخواد بفهمه واقعا داره بهم چی می‌گذره.

اینکه بیکارم عجیب نیست اینکه بیکارم ولی وقت ندارم عجیبه.

‏این آدما جز overthink هیچی برات ندارن.

من کنار تو میتونم خود واقعیم باشم چون تو امن‌ترین آدم زندگی منی.

‏والا نمیدونم تابستونه، پی ام اسه، افسردگیه، یا کلا زندگیمه.