Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
مونده بودم این دی پر هزینه مزخرفو که همه چی باهم اوار شده سرمو چیکار کنم
باران اینا رو اورده میگه ابجی با چکای من بده بدهیتو
اخه کره خر🥹🥲
من هنوزم منتظرِ نشونه هام؛ اون لحظه ای که تو اوجِ نااُمیدی، غیر ممکن ترین ها ممکن میشه.!
وضعیت طوری شده که پول داری ولی انگار پول نداری، هیچی نمیتونی بخری، یا خیلی گرونه یا زورت میاد بابتش اینقد پول بدی
یکی از بزرگترین مشکلاتم با آدمایی که میان توی زندگیم اینه که من بلدم چطور یکیو دوست داشته باشم اما نمیدونم چطور باورکنم یکی دوستم داره.
Repost from everything.about.nasi
یه جوری هیچکس به دلم نمیشینه ک انگار تو هنوز دوسم داری:)
توی اون مرحله از بزرگسالیم که نه از مشکلاتم به بقیه میگم تا حلش کنن
نه خودم تنهای از پسش بر میامممم
زندگیممممم مثل ی داشاققققه پوخ توش
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
