ar
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

الذهاب إلى القناة على Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

إظهار المزيد
182
المشتركون
+124 ساعات
+17 أيام
-230 أيام
أرشيف المشاركات
‏کاپ عزیزترین آدم زندگیم میرسه به اون نقابی که زده بودی

ادم بی لیاقت رو با دلیل بی لیاقتیش تنها بزارید

کاش قبلی احمقمو بدم سگ بخوره

عميق ترين نصيحتى كه شنيدم از زبان كارل گوستاو يونك بود كه مى كفت: خودت را بسازتا آدم امنى شوى، براى روزهايى كه نمى شود به كسى پناه برد.

همچنان موده:) من شاید ترسیدم:)

پادکست جدید امشب آریانفر ذوق آدم‌ها رو کور نکنید، آدم‌ها بعد از کور شدن ذوقشون، بی‌رحمانه‌ترین تصمیمات زندگی رو می‌گیرن... @Errors1001 چقدر منم:)

New

دلم زمبورررر میخاد🙂🥲🌸🐝
دلم زمبورررر میخاد🙂🥲🌸🐝

آدمای کم‌حرف فقط با کسایی که دوسشون دارن زیاد حرف میزنن

من به شخصه رفتار قشنگ رو بیشتر از حرفای قشنگ دوست دارم .

به اون آدمی تبدیل شدم که از تنهایی لذت میبره، زندگی کم حاشیه و خصوصی‌ای داره، با قاطعیت افراد رو از زندگیش حذف میکنه و براش مهم نیست کی از زندگیش میره، هرگز انقدر آرامش رو احساس نکرده بودم.

Repost from حرؓمۘاٰن
حرفات خیلی نارحت کنندست ولی وقتی درک نمیکنی برا چی خودمو توضیح بدم :))

و ای کاش هیچوقت پناهَت دلیل غَمت نشود.

<<ای کاش وطن جایی برای ماندن بود>>

یک نصحیت برای تمام عمر: هر چی که مردم از زندگی شخصی، توان مالی، جزئیات کاری، عادات روزانه، علایق، دایره دوستان، نحوه خوش گذراندن‌، و حتی مشخصات پارتنر شما کمتر بدونن زندگی با آرامش‌تری خواهید داشت. هیچ سناریوی خوش‌آیند و اتفاق جذابی از over-sharing درنمیاد. ‌‎#t

Repost from خودم ۲
آدما وقتی می‌گن "دوست دارم" به تموم عشقایی که فکر می‌کردم قشنگی‌شون هیچوقت قرار نیست تموم شه ولی تموم شده و تنفر جاشو گرفته فکر می‌کنم.

‏امیدوارم اون چیزی که الان خیلی نگرانشی، فردا یه آخیش حل شدِ عمیق باشه گوشه‌ی قلبت. شب بخیر🌱