Eror 1000 + 1
الذهاب إلى القناة على Telegram
181
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-330 أيام
أرشيف المشاركات
فکر میکنی که ضعیفی؟
تو با سخت ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی،
روبه رو شدی!
Repost from Digestive🍪
این جالب بود، درمورد حس ناکافی بودن که از یه سنی به بعد داریم، چون کارای خوب و بزرگی که میکنیم دیگه انگار وظیفمونه و در واقع کار شاخی انجام ندادیم.
دلم یه اتفاق خوب میخواد؛ یه چیزی که بهجای خستگی، اُمید بیاره، یه دلگرمی کوچیک که بگه هنوزم روزای قشنگ تو راهه.
من از اون روزى كه ديگه نتونستم صداهاى بلند رو تحمل كنم فهميدم كه سنم داره ميره بالا.
تنها چیزی که آرومم میکنه خوابه. وقتی میخوابم نه ناراحتم، نه عصبیام، نه میترسم، نه درد دارم، نه تنهام. وقتی میخوابم انگار هیچی نیستم.
تنها استفادم از خونه خالی وقتی مامانم اینا میرن سفر اینه که با ارامش بیشتری میخابم✨😂
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
