276
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
-430 أيام
أرشيف المشاركات
من هنوز به ترکیب قدرت مذاکره عراقچی، خریت بچه شیعه و آخوند شناسی روبیو ایمان دارم.
Repost from کُولی منطقه ۶.
بهرحال این اوضاعیست که میبینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم میسوزیم و هم میسازیم. قسمتمان این بوده یا نبوده دیگر اهمیت ندارد، سگ بریند به قسمت و همهچیز.
من اینترنت میخوام. اینترنت آزاد میخوام. حقم رو میخوام. از این حقارت متنفرم. از این توهین آشکار به انسانبودنم متنفرم. از اینکه به اخبار دسترسی ندارم، کارم رو نمیتونم انجام بدم، از اینکه ارتباطم با همه قطعه، از اینکه برای کانفیگ و چند گیگ اینترنت باید دستوپا بزنم، عصبانیام.
کار کردن بیمعنیه، کار نکردن بیمعنیتر، استراحت کردن از همشون بیمعنیتر. آدم نمیدونه صبح چرا باید بیدار شه، غروب چرا باید بیدار شه، آدم، امروز در ایران نمیدونه چرا باید زندگی کنه. اصن اگه این زندگی بود که ما کردیم، کیر سگ اصحاب کهف بره تو این زندگی.
اونایی که پارتنر مودی و تاکسیک داشتن بیان تحلیل کنن ببینیم این املاکی قراره چیکار کنه آخر سر؟
امروز اولین نوروز بدون خامنهای زندگیمون را جشن میگیریم. رویایی که سالهای عمرمون رو هر روز به امیدش سپری کردیم به حقیقت پیوسته و این نوروز واقعاً فرخنده است.
من هرچی تلاش میکنم حالمو اوکی نگهدارم و خوب باشم تلاش کنم شاید بالاخره بشه نمیشه که نمیشه
هیچی درست پیش نمیره
کاش دکمه end داشت
من واقعا در برابر افکار و اورتینک های خودم بی دفاعم
عین یه باتلاقه که هر چقدر دست و پا میزنم بیشتر توشفر میرم.
اگه روزی فرزندی داشته باشم تمام تلاشم رو میکنم مهمترین مهارتی که یاد میگیره مهارت تفکر انتقادی، تجدیدنظر کردن رو افکار و دوری از تعصب روی هر چیزی باشه.
مراد ویسی یه جوری به آدم انگیزه میده که انگار از آینده اومده و میدونه که اینا میرن.
من کاملاً ترس از بمبارون رو میفهمم. ولی وقتی میگی نه به جنگ، باید بگی اصلاً جنگ برات چه تعریفی داره؟ کشتار غیرنظامی؟ ما تو دیماه ۴۰ هزار تا کشته دادیم. نابودی زیرساخت؟ جمهوری اسلامی تقریباً کل منابع طبیعی ایران رو از بین برده
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
