ar
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

الذهاب إلى القناة على Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

إظهار المزيد
2 869
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+107 أيام
+6330 أيام
أرشيف المشاركات
امیدوارم صابر راستی‌کردار، هرچه زودتر خوب بشه ❤️✨

Where's My Love - SYML (320).mp37.93 MB

https://github.com/TorhamDev/Tori-captcha چند وقت پیش که یکی از بچه‌ها اومده و درباره اینکه چطوری یک سیستم کپچا پیاده کنیم سوال پرسید، منم همون موقع این پروژه رو شروع کردم چون به نظرم مبحث جالبی میومد :). حالا پروژه تقریبا تموم شده ( داکر بازی هاش مونده ).ا ین پروژه با FastAPI نوشته شده و از ردیس هم داخلش استفاده شده. و اما نکته ماجرا اینجاست که، قراره این پروژه رو به خاطر 1k شدنمون اول باهم داکرایزش کنیم، دوم ببریم رو یک سرور واقعا بیاریمش بالا ✨🤝. و کل این فرایند رو ویدیو خواهم گرفت و منتشر میکنم 🫵❤️. سر راه رفتید استار هم بدید 😁. 🧠 @TorhamDevCH

Repost from Sadra Codes
photo content

یک تکون ریز بدید ۱k شدیما 🫠. سوپرایز 1k شدن نمی‌خایید؟😁

https://youtu.be/b11wLcSvUqU تو این قسمت فهمیدیم bios چیه و تفاوت بین بایوس UEFI و LEGACY چیه. فهمیدیم GRUB چیه و یک نگاهی به بایوس لپ‌تاپ من انداختیم. و یک گام به نصب لینوکس رو سیستم و دوال بوت نزدیک تر شدیم. 🧠 @TorhamDevCH

بخدا دیگه فردا قشمت بعد دوره لینوکس میزارم😂❤️

https://github.com/TorhamDev/Torham-personal-website راستی اوپن سورسه. و راستی از سید مهدی هم تشکر میکنم که در امر ثبت dns بنده رو همراهی کرد :)

این شما و این وبسایت تورهام ( دست و جیغ و هورا ) نکته : خودش کامل دارک، پس دارک‌مودها رو خاموش کنید. مرسی از محمد دری که در ا
این شما و این وبسایت تورهام ( دست و جیغ و هورا ) نکته : خودش کامل دارک، پس دارک‌مودها رو خاموش کنید. مرسی از محمد دری که در این مسیر من را یاری کرد :). فرانتش هم خودم و محمد زدیم با html و css خالص 🤝. هنوز دارم کانفیگش میکنم پس حداکثر از فردا گیر بدید با تشکر https://torham.tech/

آماده اید؟ رونمایی کنم :)

بچه‌ها وبسایت داره میاد بالا 🤝✨ ( متظریم dns ست شه ) #موقت

نت عالی مینواخت گذاشتم فردا صبح اپ کنم :)

فردا قسمت بعدی دوره لینوکس ✨

کدنالین اپیزود هفتم، امین علی ✨ تو این ایپزود با امین علی، یک بک‌اند کار ۱۹ ساله گپ زدیم که نزدیک ۱ ساله وارد بازار کار ایران شده :). سوالات رو پرسیدیم و درباره سختی و مسیر ورود به بازار کار ایران ازش سوال پرسیدیم. این اپیزود در کست‌باکس امین علی : @AminAlih47 🧠 @CodeNaline 💬 @TorhamDevCH

زندگی برنامه نویس : قافیه‌هاش فقط، رپ طوری بخونیدش😂❤️ @TorhamDevCH
زندگی برنامه نویس : قافیه‌هاش فقط، رپ طوری بخونیدش😂❤️ @TorhamDevCH

Repost from جادی | Jadi
اگر گندی که به #فیلترنت زدن رو اعصاب شما هم هست و لازمه لحظاتی روحیه رو تقویت کنین، به این سایت سر بزنین (: https://ridanbe.net/ پ.ن. نمی‌دونم کی ساخته.. ظاهرا اسپانسرش خیار دات نت است ولی ((:

کدنالین اپیزود هفتم، امین علی قراره چهارشنبه رکورد بشه :) پس اگر سوالی دارید میتونید بپرسید.🤝 امین علی یک بک‌اند دولوپر ( با زبان پایتون) عه که حدود یک سالی هست وارد یک شرکت جدید شده و به تازگی به روند وارد سدن به بازار کار ایران دست و پنجه نرم کرده. قراره ازش در این باره سوال بپرسیم و گپ بزنیم و بفهمیم چطوری میشه وارد بازار کار ایران شد و کلا چه سختی‌هایی داره.

Repost from Seyed Mahdi Notes
https://github.com/GFW-knocker/gfw_resist_tls_proxy نتورک کار هایی که به قول خودشون ۴ ۵ تا کتاب سنگین نتورک خوندن نمیشد سریع تر این چند خط کد پایتون رو بزنن تا ما کم تر اذیت شیم سر فیلترینگ؟

https://youtu.be/MMWfPsmXTeY تو این قست یادگرفتیم چطوری با apt کار کنیم. باهاش برنامه نصب کنیم، حذف کنیم و اپدیت و اپگرید انجام بدیم :) این قسمت خیلی مهمه. چون حذف و نصب برنامه ها کاری که هر روز تقریبا انجام میدید. @TorhamDevCH