ar
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

الذهاب إلى القناة على Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

إظهار المزيد
2 869
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+107 أيام
+6330 أيام
أرشيف المشاركات
photo content

LO-Fi & Life چنل موزیک‌هامون 🦕

اولین ویدیو من یعنی نوشتن برنامه کد مورس با پایتون نزدیک به صدتایی شدنه :) یک هول ۵ نفره میخاد https://www.youtube.com/watch?v=O4YHDMDre1Q 💬 @TorhamDevCH

یک سایت خوب برای یاد گرفتن GIT ☕️ https://www.git-tower.com/learn 💬 @TorhamDevCH

لازم نیست بگم دیگه : internet is f*cked

معرفی کتاب 《مقدمه ای بر الگوریتم‌ها》 با سیس زندان 😆 https://youtu.be/ZwuxE7ZrpF4 #jadi @TorhamDevCH

ماک اینترویو فارسی - پایتون سنیور بک اند اگه قصد مشغول شدن دارید، حتما دنبال کنید. https://youtu.be/0Uui4CoM5Ww

@python_dudes هرکی عضو بشه یک شکلات بهش میدم 🫠❤️ #موقت

فردا قسمت آخر بخش آموزی دوره DRF 🧠🥷. یکم دیگه یک نظرسنجی میزارم درباره پروژه پایانی این دوره که انتخاب کنید همون رو بزنیم. پروژه های پیشنهادیتون رو داخل کامنت همین پست بگید 🫀

Progress 🥷
Progress 🥷

Happy 56% 🫀❤️‍🔥 آخرش میرسیم به 1k یا نه به‌نظرتون؟🫠

https://www.youtube.com/watch?v=0qwn9ZX0mf0 در این ویدیو PYTHONPATH در پایتون رو بررسی میکنیم، و میفهمیم زمانی که دستور import رو مینویسیم interpreter پایتون چه کاری برای پیدا کردن پکیج انجام میده. 〰️〰️〰️ 💬@TorhamDevCH

امروز یک ویدیو ویژه داریم 🤘

https://youtu.be/zr-a3OGnXBY پنجمین قسمت دوره آموزش مقدماتی DRF یا همون Django rest framework 🥳. تو این قسمت میریم سراغ جنریک ویو ها، مفهمیم جنریک ها چی هستن و چه شکلی ساخته شدن، باهم API هایی که با کلاس بیس نوشتیم رو به جنریک تغییر میدیم و میبینیم چقدر کد کمتر میشه! امیدوارم از این دوره چیزها مفید و باحالی یاد بگیرید☕️ با معرفی دوره به دوستانتون باعث حمایت و در نتیجه دوره و آموزش ها بیشتر بشید🧠🫠 💬 join -> @TorhamDevCH

تموم شد🥹. اپلود میکنم تا ۴ اینا

بریم رکورد کنیم... این قسمت جنریک ها

https://github.com/TorhamDev/earth-chat الان داشتم رو earth-chat کار میکردم که یکهو دیدم معماری که پیاده کردم کاملا میتونه میکرو سرویس بشه. معماری این شکلی که یک اپ به اسم chat داریم که کارش کلا برقراری ارتباط با سوکت و چت. یک اپ authentication که وظیفه ریجستر و دادن توکن به کاربر داره ( از jwt استفاده میکنه ). و الان از اونجایی که اینا هیچ ارتباطی ندارن میشه هر کدومشون تو یک سرور جدا گذاشت و اپ چت فقط درخواست بزنه بگه این کاربر توکنش اوکیه؟ و اپ دیگه جواب بده اره اوکی و کانکشن و اکسپت کنه XD شاید بعد تموم شدنش یک ورژن میکرو سرویسش هم زدم ایده خوبیه. شاید حتی رکوردش کردم برای یوتیوب :) استار/فالو بدید خوشحال شم 🥹🫠 راستی ایده این پروژه رو صدرا که موهاش قشنگه داد :) 💬 @TorhamDevCH

کتاب Django 4 By Example 🫠❤️ یکی از بهترین کتاب هایی که اگر جنگو کار میکنید میتونید بخونید! #book 💬 @TorhamDevCH

فردا قسمت بعد دوره DRF 🧠

TorhamDev | تورهام 😳 - إحصائيات وتحليلات قناة تيليجرام @torhamdevch