ar
Feedback
بیگـانه

بیگـانه

قناة بسيطة

زاده در تبعیـد؛

إظهار المزيد
533
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-1930 أيام
أرشيف المشاركات
Faint LINKIN PARK.m4a2.60 MB

رسالة صوتية00:22

رسالة صوتية01:32

چسی دارم میرم دنبال یه سیف پلیس بزنم تو رگ
چسی دارم میرم دنبال یه سیف پلیس بزنم تو رگ

کاش عینک میاوردم چشمامو از دست دادم

بستهه مادرجندهه من نون سبوس دار میخواممم به گشتن ادامه میدهیم نهایت نون پروتئینی پیدا کنم میخرم یه پرومیکم به عنوان جایزه

دو ساعت داشتم موهامو حالت میدادم باد از پشت میزنه خراب کردpain

آهنگی که تو ایرپادم پلیه

Psychosocial (Radio Edit).m4a3.67 MB

موهامو کوتاه کردم یه بچه مزلفییی شدمم

دارم میرم سمت مغازه بسته باشه فحش خار مادر میدم

داشتم میرفتم آشغالارو بندازم یکی جلو درمون داشت عکاسی میکرد😂انقدر که جلو درمون از وقتی خونمون ساخته شده عکس گرفتن خودم یه عکسم نگرفتم چرا باید جلو در اصلا عکس بگیرن ودف

بعدش درس میخونم عصرم میرم پیاده روی یک روز پرفکت

عیب نداره مرحله به مرحله

زندگی مجردی برای واقعی بهترینه جوان ایرانی نبودم مستقل شده بودم الان

دو ساعت و نیم بکوب ورزش کردم تو خونه یه حالی داد الانم دوش گرفتم پیش به سوی غذا

یک گیگ برای آپدیت تیکتاک رفت از فردا خار تیکتاکو میگام انقدر تیکتاک میگیرم

دیگه همشونو آپدیت میکنم نهایتا یه بسته دیگه میخرم

اینا قبلا انقدر حجم نداشتنا آپدیت کردم شکوفا شد

کاش ۴۵گیگ رو میخریدم
کاش ۴۵گیگ رو میخریدم