﮼کدئین
الذهاب إلى القناة على Telegram
إظهار المزيد
📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام ﮼کدئین
تُعد قناة ﮼کدئین (@codeain) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 323 393 مشتركاً، محتلاً المرتبة 84 في فئة الموسيقى والمرتبة 602 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 323 393 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 969، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 539، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 4.02%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.53% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 13 001 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 11 422 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 27.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل ملی, v2rayng, کانفیگ, سـرور, اینم.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
وصف القناة غير متوفر.
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الموسيقى.
323 393
المشتركون
+53924 ساعات
+3 2517 أيام
+6 96930 أيام
أرشيف المشاركات
323 855
تو همونی هستی که اولش به عنوان یه غریبه شناختمش، ولی الان یه قسمتی از قلب منی، تو خوشبختی منی، هر موقع که به یکی احتیاج دارم که احساساتتمو باهاش درمیون بذارم میام سراغ تو. میدونم که عصبیت میکنم، اذیتت میکنم، از دستت عصبی میشم ولی رفاقتمون هيچوقت بهخاطر این چیزا از هم نمیپاشه، تو تنها کسی هستی که وقتی کنارمه باهاش راحتم، من دوستای زیادی نمیخوام، من فقط تو رو به عنوان بهترین رفیقم تا ابد میخوام چون من خیلی خوششانسم که تو رو دارم.
323 855
#اطلاعیه
اقا ما چند روز پیش ی تبلیغ زدیم برای خرید و فروش گروه قدیمی که متاسفانه طرف مادرجنده از اب دروامد و تبر زده به چند نفر
ایدی چنلش : @Shop_Whale
ایدی خودش : @yeeei
به هیچ عنوان تاکید میکنم به هیچ عنوان باهاش معالمه نکنید
323 855
دوست داشتن قشنگه، دلتنگی هم قشنگه، همه ی اینا قشنگه، ولی چیزی که قشنگشون میکنه تویی. چیزی که باعث شد دلتنگی تورو به آدمای اطرافم ترجیح بدم تویی. دوری تو قشنگ تر از نزدیکی بقیه ست. اما تو یادت نره که دور بودنت به معنی تنها بودنت نیست، یادت باشه من همیشه کنار تم، حتی وقتایی که چشمای قشنگتو بستی و خوابی.حتی وقتایی که از شدت غم در اتاقتو میبندی و از پشت پنجره به ماه نگاه میکنی من کنارتم ، چون تورو زندگی میکنم، چون همیشه و هرلحظه تمام فکر ، قلب و روحم کنار توئه فقط کافیه حسم کنی.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
