ar
Feedback
🏀Playmaker_tips🏀

🏀Playmaker_tips🏀

قناة بسيطة

Κολλημένος με το μπάσκετ... Διαβασμένος στο ποδόσφαιρο. Τα λέμε καθημερινά με στήλες στο koubanezos.gr! Πλέον θα τα λέμε και από αυτό το κανάλι για περισσότερες pregame και live επιλογές!

إظهار المزيد
1 674
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-1830 أيام
أرشيف المشاركات
Παλι μπαλιτσα για αυριο μετα το χθεσινο ταμειο στο λαιβ

photo content

Επιβεβαιώθηκε ανετα στα δυο πρωτα ματς. Το πληρωθηκαμε και θα το ξαναπονταρουμε στα ιδια ορια.
Επιβεβαιώθηκε ανετα στα δυο πρωτα ματς. Το πληρωθηκαμε και θα το ξαναπονταρουμε στα ιδια ορια.

Αυτή ηταν η λαθαρα... το line αλλαξε αμεσως, το πήραν καποιοι και στο 21,5 και πάλι έγιναν 15!
Αυτή ηταν η λαθαρα... το line αλλαξε αμεσως, το πήραν καποιοι και στο 21,5 και πάλι έγιναν 15!

Σε 5' ανεβαινει στο συνδρομητικο λαθαρα....

Καλησπερες.... Το προφανές για σημερα
Καλησπερες.... Το προφανές για σημερα

photo content

Πηγαμε ταμειο χθες ρε παιδια...δεν το ανεβασα. Και σημερα να δειτε τι κανουμε στο συνδρομητικό. 2/2 στη Β Νορβηγίας ηδη. Το καλοκαίρι ειναι μακρύ

photo content

Για λιγο χθες.... Σημερα!!

Καλησπερες!
Καλησπερες!

Βρειτε μου καποιον αλλο που ξεκίνησε το Ευρωμπάσκετ Γυναικων με 4/4 ταμεια... ✅✅✅✅🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💦💦💦💦
+3
Βρειτε μου καποιον αλλο που ξεκίνησε το Ευρωμπάσκετ Γυναικων με 4/4 ταμεια... ✅✅✅✅🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💦💦💦💦

✅✅✅✅✅✅✅
✅✅✅✅✅✅✅

Καλημέρα!!!
Καλημέρα!!!

Ναι... αυτες οι μερες ειναι αφιερωμενες στο συνδρομητικο. Θα επανελθω και εδω, αλλα θεωρω οτι αξιζει να αφοσιώνομαι και στα π
Ναι... αυτες οι μερες ειναι αφιερωμενες στο συνδρομητικο. Θα επανελθω και εδω, αλλα θεωρω οτι αξιζει να αφοσιώνομαι και στα παιδια που πορευονται μαζι μου ολη τη σεζον! Και πόσο χαίρομαι όταν πληρώνονται έτσι!

Εύκολα...
Εύκολα...

Δεν ξερω πως μπορει να μην βγει αυτο το μπετ. Μονο αν φορτωθει με φαουλ!
Δεν ξερω πως μπορει να μην βγει αυτο το μπετ. Μονο αν φορτωθει με φαουλ!

Μεσα ο Μιλουτινοφ ✅✅✅✅✅

Δυο σημεια για σημερα
+1
Δυο σημεια για σημερα