ar
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

الذهاب إلى القناة على Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

إظهار المزيد
1 250
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-87 أيام
-2230 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
فهرست مطالب آموزشی

آرزوی درآمد بالا رو داری ؟؟دوست داری یه درآمد خوب ثابت داشته باشی؟ کافیه انجام معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال را یاد بگیری؟؟؟
آرزوی درآمد بالا رو داری ؟؟دوست داری یه درآمد خوب ثابت داشته باشی؟ کافیه انجام معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال را یاد بگیری؟؟؟ فقط کافیه عضو کانال بشی بصورت حرفه ای سیگنال و تحلیل ارز دیجیتال و فارکس را بگیرید👌 بیا دستت رو به من بده و زندگیتو تغییر بده اینم لینک کانال خوش آمدید🔥🔥 https://t.me/ch_amozshe_sirvan

کانالی برای بررسی بیت کوین و الت کوینها https://t.me/ch_amozshe_sirvan

دو سه تا کندل 4 ساعته بالای 700 بسته‌ . پس این یعنی تثبیت داده. فکر نکنم ب این راحتی ها بره زیر 700 . اصلاح ها رو خرید میزنم . اما هفته دیگه

حوالی 700 ی بچه حمایت داریم نمیدونم چقدر قدرت داره خودت میدونی من هیچ پوزیشنی ندارم

اینم چاله 10 خدمت شما

ی چاله دارم میبینم روی 2710

طلا امروز اول سلر رو داغ میکنه بعد بایرها رو کباب میکنه

اگه تریدرهای هیجان زده اجازه بدن طلا اصلاح ب حمایت های 708 704 700 93 بهتره داشته باشه

ی اردر بای روی 2687.2 با حد 2683. گذاشتم اگه من حد سلم بخوره تا دوشنبه دیگه میرم استراحت . پیشنهاد میکنم اگه طلا کار میکنید امروز نظاره گر باشین . اصلا اوضاع ناجور خیطه .

ی اردر بای روی 2690 با حد 2683. گذاشتم اگه من حد سلم بخوره تا دوشنبه دیگه میرم استراحت . پیشنهاد میکنم اگه طلا کار میکنید امروز نظاره گر باشین . اصلا اوضاع ناجور خیطه .

چاله 3 پر شد و نمودار تا 9 رفت اگه زده باشین 60 پیپ داده

چاله 3. رو 30 پیپ سودی اگه زده باشی

با حد ضرر 14 و 15 هر بالایی سل میزنم . حدم بخوره میرم جوکر ببینم ب ضررام بخندم 😂

ی چاله داریم محدود 12 برای سل با استاپ تقریبا 15 . اولین چاله بای حوالی2703 هست . چاله دوم 2688 . ولی ی جور ناجوریه این چاله . فکر میکنم طلا دنبال اینه که امروز همه رو نقره داغ کنه . اگه ترید نکنی ک بهتره ولی اعدادی ک گفتم با حد ضرر مناسب در نظر بگیر . خودم از 10 سل زدم

بریم چند تا چاله بگم برات ؟ ری اکشن بده

کسانی ک دنبال سل روندی هستن تا 2736 سل روند نیست

خب محدوده عرضه 94 تا 99. هست با استاپ 2704 .. اگه امروز سودتو کردی ترید نکن