ar
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

الذهاب إلى القناة على Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

إظهار المزيد
1 245
المشتركون
-124 ساعات
-87 أيام
-2730 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
ریسک میکنم . ی پله الان میزنم .
ریسک میکنم . ی پله الان میزنم .

Repost from N/a
507 تست بای داره با 50 پیپ حد ضرر

Repost from N/a
امروز سخنرانی عمو پاول داریم . تجربه من میگه تایم سخنرانی آف باش. قدرت سخنرانی پاول رو طلا از جنگ جهانی هم بیشتره

Repost from N/a
فعلا طلا داره رنج میزنه بین 2511 و 2520

ایریکس در ولت من نشسته .. ولی هنوز قیمت نداره ...

Repost from N/a
اگه شب بیدارین و میخایین ترید کنید. نقاطی ک میتونید سل بزنید رو میگم . 17 تا 20 سل داره

Repost from N/a
میرسیم به مهم ترین روز هفته تقویم اقتصادی چهارشنبه 📊
میرسیم به مهم ترین روز هفته تقویم اقتصادی چهارشنبه 📊

مری اکشن کم باشه نازاحت یشم

برآیند امروز 🔴Sell 500 _60pip 🔴Sell 30. +200pip 🔝Total 140. pip

#xauusd Sell 30 200 pip✅

Repost from N/a
امروز مارکت واقعا مارکت اذیت کنی بود امیدوارم برایند رو مثبت بسته باشین فردا و عمو پاول😈😈 احتمالا خون ب پا کنه

برآیند امروز 🔴Sell 500 _60pip 🔴Sell 30. +100pip 🔝Total 40. pip

Repost from N/a
سل 30. حدود 100 پیپ داد انشالله گرفته باشی

اونس دختر بدی شده . نمیخاد اصلاح بده

50 پیپ برکت جبرام ضرر صبحی

30 رو گرفتی ؟

دوستان مشکل اینجاست. نمیشه بای زد چونحمایت نیستیم وسط رونده .. سل هم داره برامون بندری میرقصه .. اگه از 35 نریزه دیگه اوضاع هیط میشه

Repost from N/a
30 و 35 با استاپ 36 مناسب سل

#️⃣ #amoozesh_ashpaziy 📅 1403/05/30, 10:21:07 👤 amoozesh.ashpaziy ❤️ 3,122 ▶️ 86,967 💬 486 🎥 00:00:45 تمام رویا فروشی ها و خرافه ها و... حاصل دویدن و نرسیدن یک ملته... بقول یکی که دیروز نوشته بود باورم نمیشه یه زمان روز معلم به معلمهامون سکه هدیه میدادیم الان مردم میرن سکه چس گرمی و زیر گرمی میخرن به امید پولدار شدن! ✅️نظرت رو تو کامنت برام بنویس ⁣ #ترفند #طلا#آشپزی 🔄 1403/05/30, 11:20:17 📥 @Regrambot