ar
Feedback
𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

𝐂𝐫𝐲𝐩𝐭𝐨 / 𝐅𝐨𝐫𝐞𝐱 𝐒𝐭𝐚𝐫

الذهاب إلى القناة على Telegram

🔰بررسی هر روزه بازار کریپتو و فارکس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته و مقدماتی آموزش کسب درآمداز بازار 🔰ارائه سیگنالهای فیوچرز و اسپات رایگان ❌تبلیغاتی که درکانال گذاشته میشه به هیچ عنوان تایید نمیشود تحلیلگرو مدیر: @setareee2

إظهار المزيد
1 245
المشتركون
-424 ساعات
-127 أيام
-2730 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
اقا برکته اینم سود امروز
اقا برکته اینم سود امروز

Repost from N/a
برکته استاپ ظهری جبران شد
برکته استاپ ظهری جبران شد

Repost from N/a
اگه بای 75 و 79 رو نبسته باشی سودی فعلا تا اینجا

سیگنال ظهری هم ک استاپ منو زد

Repost from N/a
در مجموع سر به سری نگه داشتن یا خروج با خودت
در مجموع سر به سری نگه داشتن یا خروج با خودت

Repost from N/a
ی دقه گوش بده مارکت از صبح وارد رنج شده این یعنی از ی طرف میخاد بد بشکنه از هرسمت باشه یه لگ قوی و شارپی داریم . پس اگه حد خورد نگه ندار . اگه هم حد نخوره ی شارپ خوب میده

Repost from N/a
با استاپ 98 ی بای همین جاها میزنم

Repost from N/a
رفقا یه نکته ای رو‌ میگم‌خوب‌ گوش کن در رابطه با سیگنالام در زمان خبره وقتی مثلا میگم بای گرفتم یعنی همین الان مارکت کردم . 10 پیپ این و اون ور بود ورود بزن . الان مثلا اردر گفتم ممکنه تایم خبر وقت نشه بیام اینجا بگم . اگه تحلیل بلدی همون حوالی ک اردر دادم ورود بزن . اگه بلد نیستی کلا تایم خبر ترید نکن . مدیریت سرمایه قوی میخاد. تایم خبر پس اگه از ضرر رنگت میپره آف باش .

Repost from N/a
این دوتا رو برنداشتم شاید تایم خبر خوردش
این دوتا رو برنداشتم شاید تایم خبر خوردش

Repost from N/a
ساعت 16 داده مدعیان بیکاری رو داریم که اگر طبق داده های پیش بینی شده باشه میتونیم دلار رو قوی تر ببینیم ساعت 17:15 داده pmi رو داریم که اگر طبق داده ها منتشر بشه میتونه به نفع دلار و به ضرر اونس باشه

Repost from N/a
بایدن به ارتشش گفته برای جنگ هسته ایی اماده باشن . اهداف رو مشخص کرده روسیه . کره شمالی و چین ... https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DXrA9RC5D3BA&ved=2ahUKEwiKhv2P0YaIAxX0i_0HHfH2AUQQwqsBegQIERAG&usg=AOvVaw1jyslSblEWZfVzznjoRAG5 ببینیم اثر این خیر چطوریه

Repost from N/a
حمایت و مقاومتهای طلا 12 22 30 35 حمایتها 502 492 483 478

Repost from N/a
طلا میتونه تا 2490 دوباره بره . فعلا توی رنجه که سقف حوالی 510 و کف حوالی 502.. توجه کنید تعداد برخورد زیاد شده پس هر بار حجم کمتر بزن . من فعلا نگاه میکنم تا ببینم روند کدوم وری خواهد بود

Repost from N/a
سلام . امروز پنجشنبه است و روز پر خبر . حمایت روانی 500 فعلا طلا رو نگه داشته . . از اونجایی ک امروز روز کال مارجینی هست . پس بیگدار ب آب نمیزنیم.

تقویم اقتصادی روز پنج شنبه📊 مهم ترین داده pmi و سمپوزیوم جکسون هول هست
تقویم اقتصادی روز پنج شنبه📊 مهم ترین داده pmi و سمپوزیوم جکسون هول هست

18 مقاومته . من سل نمیزنم سود امروزمو گرفتم . میکر هم اخلاق درستی نداره میزنه استاپ رو پس معاملاتمو ریسک فری میکنم . یا میره تارگت یا ریسک فریش میخوره .. لایک یادت نره

گفتم بای هست و من نگه میدارم ... مارجین پایین آف ... نوش جون اونی که حواسش بود . و تونست بزنه 300 پیپ گرفت

طلا رسید به نقدینگی . احتمال میذم استاپ سلرها رو بزنه
طلا رسید به نقدینگی . احتمال میذم استاپ سلرها رو بزنه