آها راستی تو این یکماه تهرانی زیاد ریخته تو مشهد مجبوری راهنما بزنی و مثل آدم رانندگی کنی نمیشه به صورت مشهدی اصیل رانندگی کرد خیلی سخته خیلی تلخه.
⭐️ @Tooofuni
حس وقتایی رو گرفتم که تو مدرسه الکی میاومدن بهمون جو میدادن مثلا کلاس شما قراره از فلان اردو منع شه بعد یه خانوم معلم کسکشیان میاومد پادرمیونی که نه حالا بذارید اینام بیان درصورتیکه از اول قرار بوده اردو رو بریم.
⭐️ @Tooofuni