در ساعاتی قرار داریم که ناو هست، هواپیما هست، اسرائیل هست، آلترناتیو هست، تهدیدهای خامنهای هست، شب تاریک و جنگنده رادارگریز هست... فقط مونده خایه که اُمیدوارم ترامپ داشته باشه.
⭐️ @Tooofuni
زندگی ما زندگی جالبیه. بینِ تراژدی محض و کمدی ناب، دائم داره پیچ و تاب می خوره ؛یعنی یه جورِ غم انگیز، خنده داره.
یا شایدم یک جورِ خنده دار، غم انگیز .
⭐️ @Tooofuni