هفتههای اول که اینترنت قطع بود در برابر نصب پیامرسان داخلی مقاومت میکردم ولی بعدش یجوری تو سوپر اپلیکیشن بله لاس میزدم که اون نفر سومی که چتو میخوند هم دستشو میبرد تو شورتش. واقعا حق با کیارستمی بود که میگفت آدم ذره ذره به کسکشی عادت میکنه.
⭐️ @Tooofuni
به این باور رسیدهام که چیزی را نمیتوانی جبران کنی و دوباره درست بگذاریاش سرجایش.
حفرههای زندگیات همیشگی هستند.
تو باید در اطرافش رشد کنی؛
مثل ریشههای درخت که از اطراف سیمان بیرون میزنند!
باید خودت را از لابهلای شیارها بیرون بکشی.
👤پائولاهاوکینز
✨ @Tooofuni