ar
Feedback
2CB

2CB

الذهاب إلى القناة على Telegram
391
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+57 أيام
+1030 أيام
أرشيف المشاركات
2CB
391
تایپم آدمیه که میشه روش شرط بست و نباخت

2CB
391
واسه سروکله زدن با ادمای دوره من باید هروز شیشه یا شایدم شیره کشید.

2CB
391
اگه چیزی که منو ناراحت می‌کرد رو انجامش دادی، دیگه مهم نیستی.

2CB
391
Morvarid @Acccrd SLowRev.mp38.93 MB

2CB
391
Repost from 2CB
همیشه حق با پسریه که بلده لوست کنه 💌

2CB
391
من خدام ( خدای حماقت)

2CB
391
Repost from ʜᴇʟᴅ
به چی ‌شک داری؟ همون کاملاً درسته

2CB
391
Repost from ʜᴇʟᴅ
الگوریتم زندگیم: یه کسکش میره یه کسکش دیگه میاد

2CB
391
photo content

2CB
391
با هیچی کار ندارم ولی فقط چشمام دخترای دورتو صد هیچ میزنه

2CB
391
‏رفتم تو اینه بجای نجات دهنده، بگا دهنده دیدم یعنی مشکل از اینه هست؟

2CB
391
‏بنظر میاد من توی زندگی قبلیم سوپ بودم چون هرچی مریضه میاد سمت من

2CB
391
‏من اوایل فکر میکردم آداب معاشرتم ضعیفه بعد فهمیدم کلا از آدما بدم میاد.

2CB
391
Z-bazi-Pir-Shodim-Vali-Bozorg-Na-128.mp36.73 MB

2CB
391
‏عجب جمعه‌ی کسشری بود تکرار نشه لطفا

2CB
391
‏لطفا بی دلیل موزیک فرستادن رو عادی سازی کنید.

2CB
391
‏هرچی گا بود تو راهم بغل کردم

2CB
391
جدی هیچ دلیلی نداره تو دلتنگ کسي بشی، که نمی‌خواد تو زندگیش باشی

2CB
391
photo content

2CB
391
احساس میکنم ۹۹ درصد تصمیماتتون روی اینه که چی تو اینستا و توییتر میبینید. وگرنه خودتونم نمیدونید چی دوست دارید چی دوست ندارید