Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
الذهاب إلى القناة على Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
إظهار المزيد600
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-1030 أيام
أرشيف المشاركات
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: wie heb ik aan de lijn?
Je kent ze vast wel, misschien heb je er zelfs wel eens een of meerdere bezocht of gezien op tell-a-vision: mediums!
Ja, ze bestaan, maar vraag mij niet of ik ze oké vind.
‘Maar jij bent er toch ook één’ vroeg iemand mij nadat dit onderwerp in een groep was aangesneden. Nou nee! Ik haal ALLe energetische informatie uit mijn hartsbewustZijn en niet via iets of een ander.
Een medium kanaliseert entiteiten die plaatsvinden via een etherisch gemaakte verbinding in de lagere astrale lichamen tussen de fysieke mens en de spirituele aura van een lichaam zonder lichaam, of een groepsgestalt van entiteiten.
Kan je mij nog volgen? Ik zal never nooit niet iets bewust in mijn aura lagen toelaten. Ik vind dat zelfs wat eng, want ik weet wat er kan gebeuren met je gehele systeem.
Wat ik doe tijdens een Quantum Healing wissel ik energetische impulsen uit in krachtige harmonische trillingsvelden. En als mijn energetische impulsen in deze velden een weerstand voelen (een soort botsing tegen een muurtje) met de disharmonische trillingsvelden die iemand draagt in de aura-lagen, dan weet ik aan wat- en waar ik aan kan werken.
Dat is overigens Altijd met de toestemming van de ander. Ik zal nooit inbreken in iemands veld. Het is in mijn geval altijd 1 op 1, zonder derden.
Bij mediums die kanaliseren is het een ander verhaal. Naar mijn idee kan je dan ook nooit een zuiver veld zien in verband met de vele energieën die op de ‘lijn’ aanwezig zijn.
Wat gebeurd er met het medium? Het spiritueel-energetische lichaam van een mens of niet-mens uit een andere dimensie in tijd en ruimte, versmelt of hecht zich met het energielichaam (aurisch veld) van de fysieke mens in de 3D-tijdlijn die het lichaam van de ‘channeler’ vertegenwoordigt.
No way hoosay, mij niet gezien. Je weet dus nooit hoe je de energetische handtekeningen van communicatie kan onderscheiden. Maar dus ook niet de verschillende vormen van duistere manipulatie door vermomde entiteiten die beweren iets te zijn wat ze niet zijn, onderscheiden.
Deze misleiding kan zowel het medium als jou, de bezoeker, schade toebrengen en hen voorbereiden op lichameluck of geesteluck bezit. Dat is toch echt bizar en walgeluck?! Sorry, dat was een oordeel, maar wel eerluck.
Het zenuwstelsel wordt gewoon overgenomen en het Duister zal er alles aandoen om vat te houden. Het zenuwstelsel en de resulterende schade aan de ziellaag zullen uiteindeluck het origineel vervormen in het DNA sjabloon van de menselucke kanaler.
Dit is het proces van het crashen van de DNA-codes, het stelen van de DNA-opdruk, ontvoering door buitenaardse wezens en een verscheidenheid aan andere kwesties die negatieve entiteiten gebruiken om het menseluck ras te misleiden en tot slaaf te maken of te behouden.
Maar ook psychotische breuk, ego-vergroting en gebrek aan emotionele lichaamsstabiliteit kunnen symptomen zijn van een herhaalde channeler door het medium, wat in de loop van de tijd leidt tot meer spiritueel-energetische lichaamsfragmentatie en negatief-ego problemen.
Spirituele lichaamsfragmentatie zet de lichaamsdelen van de zender in andere tijden en ruimtes, wat resulteert in het samenvoegen van onrechtmatige lichaamsdelen en het niet bij elkaar passen van lichaamsdelen, bevestigd of vastgebonden aan het fysieke lichaam van het medium.
En nog zo veel meer, maar dat wordt allemaal niet gemeld in de New (c)Age. Ik wil hier de frequentie hoog/sneller houden en je niet in je angst laten wegkruipen. Bewust ervan zijn is al heel wat.
Nee, ik ga serieus heeeeel anders te werk. Ik surf, met jouw toestemming, even in een korte tijd op al jouw meerdere trillingsvelden. Zo zie ik jouw blauwdruk, die ik liever gouddruk noem. Het zijn je bouwstenen vanaf ontstaan.
Doordat jouw bouwstenen zuiver zijn, zie ik al snel waar de [synthetische] geïmplanteerde blokkades en imprints zich bevinden en kunnen deze verwijderd worden in transformatie naar zuiverheid en harmonie.
Met de vele jaren dat ik energetisch werk, ben ik zeer bekwaam geworden in het afstemmen.600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@Ginas_codes voor
www.boazs.nl
Feel free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Tekening is geheel gecodeerd, maar je hart zal het begrijpen en je lichaam zal het fysiek ervaren.
Dat wat de geesten van de mensheid duizenden jaren heeft geketend, is verbroken. De mensheid is tot op zekere hoogte bevrijd van de ijzeren greep van "de heersers". Je zal nu in je fysieke vorm vooruit schieten. We zijn in beweging.
Stil staand beeld vind je in de comments.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: finale
Iemand voor gek verklaren is nog altijd makkelucker dan de dialoog aan te gaan. De meeste roepen iets zonder enige vorm van onderzoeking.
Als je geen onderzoek hebt gedaan en direct roept wat maar om je heen (digitaal) gedeeld wordt, is het best lastig om te overtuigen als de ‘tegenpartij’ alle troeven in handen heeft. Uiteraard valse troeven, maar daar hebben zij geen weet van.
Maar, als je maar blijft roepen zonder grondig (zelf-) onderzoek, in je oude patronen blijft en je vastklampt aan dit synthetische bewustzijns-veld, die wij de (synthetische) matrix noemen. Dan blijf je in angst. Je blijft in de ‘Wat als ..’ en ‘Stel dat ..’.
Ik gooi er nu wat beroepsdeformatie in;
omdat ons neurologisch bewustzijn, onze fysieke hersenen, maar 3 tot 8% metingen kunnen verrichten die functioneel zijn. Dat is weinig!
En onze ogen ontvangen dan wel elektrische signalen via de lens, waarvan maar 0,005% omgezet wordt in beeld door de primaire cortex. Dat is bizar weinig.
Misschien wordt het nu duidelucker dat er continu programma’s worden afgespeeld in beeld (digitaal o.a.) en woord, om je juist in deze simulatie vast te houden.
Mensen die verder zijn gaan onderzoeken en tot de ont-dekking kwamen dat er geen helden in dit hele complot zijn en dat het konijnenhol alleen maar dieper en dieper werd, konden maar één kant op. Naar binnen bij zichzelf.
Ik ga ervan uit dat mijn lezers tot deze laatste groep behoren. Dat kan bijna niet anders, want dan worden mijn mijmeringen en codes wel erg lastig om te lezen.
Deze groep bevinden zich nu UIT de verdrukking. Ze gaan metafysisch door de gedachten heen; ‘wat is aangeleerd en wat is van mij?’ Ze kijken niet meer naar buiten, maar zien alles vanuit binnen.
Nu het spel gekanteld is door de versplintering, en we de misleiding van de holograms voorbij zijn, weten we dat we van essentieel belang zijn in het grote geheel. In het NU!
We gaan nu onze laatste fase in, en komen in het BewustZIJNSveld van heelheid. We gaan waarnemen zonder mening. We zien gewoon in zuivere observatie. In alle kracht van zachtheid.
Tijd om je te laten zien mooi wezen, laat je zien. Sta op!
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@Ginas_codes voor
www.boazs.nl
Feel free to share with mentions
600
+5
Mijn voorouder is gaande bij de strijd die nu gaande is. (Foto’s zijn 16-6-2024 zonder filter genomen om 19:50)
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
De synthetische matrix is aan het loslaten. De nieuwe zaaiingen bevinden zich in het veld en kunnen zich sneller dan ooit afstemmen op de zuivere trillingen. Eén voor één zullen zij ontwaken en verder dan ooit in de menselucke geschiedenis en de kosmische waarheden vertoeven. De Aloude zullen waarluck weten. De adelaar en de feniks zullen strijden. Harder en feller dan ooit in de meest heftige strijd die nu (echt nu) gaande is. De tijd van voelen is aangebroken bij ieder. De synthetische matrix cirkel is gebroken.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl
600
Repost from N/a
🟣
De codes die ik doorkrijg en teken zijn codes die resoneren met de (licht)codes in jouw lichtveld.
Doordat ze met elkaar resoneren worden ze als het ware van het slot gedraaid en is er een portaal dat zich opent. Dat portaal leid je naar informatie die met die frequentie is verbonden. Dat kan het herINNeren zijn van kosmisch DNA of kosmisch herkomst, maar ook kennis van andere sterrenstelsels en/of planeten.
Ook kunnen de lichtcodes een bepaalde transformatie in gang zetten. Bijvoorbeeld het vergroten of verruimen van jouw bewustZijn of het oplossen van lichamelucke blokkades.
Inmiddels heb ik dus meerdere vormen van het overbrengen van lichttaal tot mijn beschikking. Ik zie het als een grote verantwoordeluckheid om de (licht)codes met liefde en een zuivere intentie in de wereld te zetten, het kan zoveel voor iemand betekenen, het kan letterluck je aardse leven veranderen.
Ik voel het als een verrijking dat ik deze prachtige tool kan toepassen in mijn werk.
Lichttaal is codering, je brengt een permanente verandering aan in het lichtveld van de ander en die verantwoordeluckheid voel ik enorm.
Uiteraard met het hoogste goed in gedachten en als intentie, maar als je de ander niet kunt uitleggen wat je doet en welke code er is geactiveerd dan kan het zijn dat de ander een vermogen heeft ontvangen waarover hij/zij nog geen beheersing heeft en het dus ook nog niet kan inzetten.
Daarnaast hoef je lichttaal natuurlijk in principe niet echt te vertalen, omdat je er dan weer een verplaatsing is naar het hoofd, maar toch kan het helpen de lichttaal boodschap concreet te maken en in het bewuste te brengen.
Voor het logische denkproces kan dit fijn zijn.
Daarnaast is het effect van lichttaal echt aanwezig en heeft het gevolgen voor je leven, dus ook voor dat stuk integratie voelt het waardevol om hierin te kunnen begeleiden.
Ik surf, met jouw toestemming, even in een korte tijd op al jouw meerdere trillingsvelden. Zo zie ik jouw blauwdruk, die ik liever gouddruk noem. En deze teken ik uit middels [licht] code ART.
Wil je ook weten hoe ik jou kan uitdrukken in een code ART? Neem gerust contact met mij op.
📍@DrBOAZS
https://www.boazs.nl/healing-coaching/licht-code-art/
🟣
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: TaalVoutjes
Op mijn gehele website en Telegramkanalen lees je woorden anders geschreven. Dit doe ik expres.
Spelen met taal is leuk en het helpt jou bewuster te zijn wat het geschreven woord met jou kan doen. Woorden zijn krachten. Ik denk dat meeste van de lezers dit de afgelopen jaren wel hebben ondervonden.
Wist je dat er meer dan 1.285 woorden bestaan die eindigen op 'lijk? Ik heb ze veranderd in 'luck en daarmee wens ik mensen gelu[c]k. Het woord gelyk, schrijf ik dus met Y en zo heb ik het direct gecodeerd.
Het ziet er misschien even gek uit als je ze voor het eerst leest, maar je word je veel sneller bewust.
Omdat woorden (Engels = words = swords) ware krachten bevatten en meer dan 90% water in jouw aardse lichameluck huisje er naar luistert, ben ik gewoon gaan schrijven op een manier dat de magie de spelling (spells = put a spell on you) ontkracht en transformeer ik de grammatica (= grimore, het boek van magic spells) naar iets waar jij wel wat aan hebt.
Ik verbreek de betovering en codeer bepaalde woorden. Met etymologie kan je de ware afkomst van een woord vinden.
Let maar eens op wat jij ALLemaal tegenkomt als je woord of zin letterluck neemt!
Neem het woord onder-wijs; kinderen horen vanaf hun vierde jaar dat zij onder hun wijsheid worden geschoold.
Of de zin ‘dat voelde ik door merg en been’. Auw … Wat manifesteer je nou?!
Mensen die ‘ziek’ (ill = evil) zijn, zeggen met woorden heel veel bruikbaars voor energetische helers. Ze komen bijvoorbeeld met nekpijn klachten en vervolgens geven ze aan tijdens een intake dat ze teveel op hun nek hebben genomen.
Zo zijn er duizenden, zo niet meer, woorden die jou in een bepaalde toestand en frequentie willen houden. Begin je al in te zien hoe krachtig woorden zijn. Ze kunnen je maken, maar nog harder breken. Zwijgen is niet voor niets goud.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl
Wordt ook lid van mijn andere Telegramkanalen:
@DrBOAZS
@tanteLien600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
Feel free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: divine trust
Ik zie mensen om mij heen zo hard hun best doen. ‘Ik moet m’n frequentie hoog houden’, ‘Ik moet werken aan m’n schaduwkanten’, ‘Ik heb nog niet aan alle trauma’s gewerkt’ of ‘Ik moet weten wat er allemaal speelt’, ‘Ik wil weten waar ik vandaan kom’.
Chillex lieve mensen. Beetje tranquilo.
A je moet helemaal niets en B als je (de controle) loslaat, zal het allemaal vanzelf komen.
Vergeet niet dat jij Zelf de programmeur bent en dat jij de controller vasthoudt.
Zo lang jij vat wilt houden op alles, werk je jeZelf alleen maar tegen.
Wat jij mist is vertrouwen! Vertrouwen in je Zelf. Vertrouwen in je Diepere Ik. Vertrouwen in het Goddelucke in jou.
ALLes staat allang vast. De uitkomst is bekend. En ook jij kent deze uitkomst. Het gaat er nu om hoe jij je resterende tijd verder gaat invullen als bewust wezen.
Hoe jij eerder reageerde op bepaalde situaties en ervaringen is niet meer wie jij bent. Jouw authentieke Ik zal misschien niet eens meer reageren en de schouders ophalen. Of gewoon eens flink diep in ademen.
Als jij bewust bent van wat er speelt en hoe jij je leven 180 graden kan draaien in emoties, gevoelens en je handelen, dan ben je er. Dan rest jou alleen nog maar te genieten. Lekker te gaan spelen.
‘Maar ik zit nog vast in de matrix door mn werk’, ‘Maar ik ben lichameluck nog niet oké’. Maar ook ‘Ik herINNer mij flarden van andere stelsels. Ik wil zo graag weten waar ik vandaan kom. Dan heb ik rust’.
Als je bovenstaande op leest, heb je het door hè?! Het zijn excuses. Excuses om niet in dat volledige vertrouwen te blijven. Het is nog een stuk angst wat ergens vandaan komt en door jou onderzocht mag worden.
Onthoud goed dat iedere keer als jij je vertrouwen laat afweten, dat je eigenluck zegt tegen jouw Diepere Ik dat het niet goed is.
Lief mooi wezen, je bent prachtig! En jouw Diepere Ik heeft altijd het beste met je voor. Het doet er niet meer toe waar je oorspronkeluck als energetisch wezen vandaan komt. Je leeft hier in dit aardse realm. Hier in het NU!
Doe niet meer je best, want het beste zit al in jou. Speel mooi wezen, speel.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
Feel free to share with mentions
600
© Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
Vandaag 1 jaar geleden dat mijn lieve Bamboe overleed - de Elohim ziel
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: Zwaan
Toen ik bijna vijf jaar geleden besloten had om mijn gegevens niet overal te grabbel te gooien op het ‘net’, ging ik overal van af. Ik wilde niet meer zichtbaar zijn.
Maar ja, allés is digitaal. Moet je iets regelen binnen de matrix, dan zal je toch enige zichtbaarheid moeten tonen. Ik heb wat afgebeld in die tijd. Sommige bedrijven en vooral instanties werkten dus echt niet mee. En ik maar lomp doen, dat ik het niet begreep, niet lekker werd van de computer en niet overweg kon met een mobiel. Een ander moest het dan maar voor mij doen, was het antwoord.
Dus moest ik toch iets aanmaken om deel te kunnen nemen aan bepaalde matrix-achtige dingen. Grrrr. Ik kon alleen maar denken dat ik niet weer al m’n gegevens te grabbel wilde gooien.
Ik koop alles lokaal, maar zelfs bepaalde winkels sturen je naar de digitale wereld. Enorm vervelend, maar het is zoals het is.
En als je iets wilt, zal je er iets voor moeten doen. Ik ben gaan nadenken over een alias. Een die wel bij mij past, die bij mij hoort. Het moest iets zijn met een zwaan, aangezien dat vanaf m’n vierde jaar mijn totem dier is en iets van wat mijn taak op Aarde is.
Het werd Cisne Soham.
Cisne is Spaans voor zwaan en So-ham, wat in Sanskriet de eenheid van het menselucke en het goddelucke betekent.
Hamsah belichaamt de prana, de adem van het leven.
De zwaan is een magnifiek symbool, omdat het elegant de kernwaarden vertegenwoordigt. Het symboliseert prana (adem des levens), het verwijderen van de sluier van onwetendheid, het vermogen onderscheid te maken tussen realiteit en illusie en de ontvankeluckheid voor kennis, wijsheid en devotie.
En zo werd mijn alias, mijn nieuwe digitale ik geboren. Zo zal het zijn en zo is het.
Nou, hahaha inderdaad. Het nadeel is dat ik nu keer op keer mijn e-mail moet spellen. Of kan uitleggen waar mijn naam vandaan komt. Bij minder- tot niet bewuste mensen gaat er als vanzelf een wenkbrauw omhoog en een mondhoek omlaag en er komt nog net niet zo’n tekst ballon boven hun hoofd ‘waarom stelde ik deze vraag?!’
Wat ook zo grappig is dat als je ergens bij je buurtgenoten een pakketje moet ophalen, omdat de bezorgservice het niet meer voor je deur mag gooien en dat ze dan het pakketje bijna niet willen meegeven omdat ze weten dat je Gina heet. Grapjassen.
Ik hou mezelf niet voor de gek hoor. Ik weet dat ‘ze’ mij toch wel kunnen vinden, maar ik hoef ze het niet gemakkeluck te maken. Wat vind jij?
“De code bij de zwaan staat voor het verwijderen van de sluier. Je zal de realiteit nu kunnen onderscheiden van de illusie. Je zal de kennis en wijsheid in alle elegantie kunnen ventileren.”
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@Ginas_codes voor
www.boazs.nl
Feel free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: empatische burn-out
De sterrezaden beginnen moe te worden, wat niet vreemd is. Sommige van ons zijn al zo enorm lang bezig. Letterluck dag én nacht, ieder uur, ieder moment.
De vermoeidheid wordt pas toegelaten als je voelt en daardoor ziet, dat anderen het even over kunnen nemen. Dat de opgekomen zaadjes beginnen te bloeien vanuit de kiem.
Een empatische burn-out is een echt iets. Als je jarenlang zo hard hebt gewerkt om bewust zijn te creëeren, mensen te coachen, te helen, te wijzen op hun krachten en ze daarin te laten oefenen en je ziet om je heen dat het vruchten heeft geworpen, geef je dan maar eens over aan je vermoeidheid.
Omdat iedereen evolueert, zo ook de sterrezaden, zijn ze de eerste die deze fysieke zware densiteit op aarde ervaren. Alles is zwaar. Het lichaam, het praten, het doen, we eten minder.
We weten intuïtief wat er gebeurd. We eten lichter, we praten minder, er valt van alles af wat niet meer bij ons hoort. We maken ons lichter - fysiek en mentaal om energetisch door te kunnen gaan.
Na een empatische burn-out kan je als sterrezaad voor iemand in je omgeving anders overkomen. Kil, ongeïnteresseerd, hard, egoïstisch, anders …
Ze zien de nuance niet - de andere densiteit.
Het is niet dat je niets meer om deze 3D zou geven. Dat zou wat vreemd zijn na al die energetische input die je nu voor eventjes heeft leeg getrokken. Nee, je weet waar zij staan. Je weet dat ze er komen en je weet doordat jij anderen heb opgeleid/gecoacht dat ze jouw stokje over kunnen nemen. Plus, je hebt het volle vertrouwen, omdat je de uitkomst al weet.
Na jarenlang anderen te hebben geholpen, samen met Moeder Aarde en de Kosmos te hebben gewerkt en daarnaast kei hard met jeZelf aan de slag te gaan, mag je de transformatie toe laten.
Het is nieuw en best spannend na al die vele jaren als een soort workaholic te hebben geleefd. Maar juist jij weet, omdat je voelt. Slaap maar even bij. Er wordt over je gewaakt.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@Ginas_codes voor
www.boazs.nl
Feel free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: tranendal
En opeens ben ik aan het brullen. Dikke tranen. Er was niets aan de hand, ik had heerluck praktijk gedraaid met mooie healingen en ik was meer dan tevreden over mijn coachings. Een mooie dag.
En nadat ik de dag even liet passeren en mijn dankbaarheid uitte, besloot ik nog wat op Telegram te scrollen.
Ik bleef ‘hangen’ bij de volgende tekst:
‘You have been working so hard to raise your vibration and you have done an amazing job. Some of you have gone as far as you can go within the matrix’
Mijn ogen vulde zich direct met tranen en wazig las ik de tekst nog eens met een soort van zelfkastijding.
En toen moest ik huilen. Echt huilen. En wat ik al heel de dag tegen verschillende cliënten in m’n praktijk riep, ‘gooi het er maar uit, het is vuil water en je maakt nu alles lekker schoon’, mocht ik nu op mezelf toepassen.
Waar werd ik nou zo door getriggerd? Was ik moe van een lange dag werken? Niet echt, want juist van mijn werk krijg ik ook energie. Al willen sommige het wel eens proberen om mij energetisch leeg te trekken, maar daar pas ik voor. Nope, dat was het niet.
De trigger komt meer vanuit de hoek dat niet veel mensen het tegen mij zeggen, terwijl ik al jaren onafgebroken bezig ben om anderen hun vibraties hoog te laten houden en sneller te laten gaan.
Ik ben vrouwtje positivo en laat mij echt door niets of niemand van mijn pad brengen. Geloof mij dat het vele malen geprobeerd is, maar ze geen schijn van kans hadden. En dan mag ik kosmisch wel heeeeeel erg oud zijn, maar deze woorden brachten mij toch eventjes van mijn stuk.
Dan wil ik blykbaar toch even de arm om mijn schouder of die knuffel die laat weten dat ik goed bezig ben. Ik voel dat ik goed bezig ben en ik weet het ook, maar die woorden … ja, die deden mij wat.
Dus ik zeg nu tegen aardse Gina:
‘Wat ben jij een topper! Je hebt enorm veel meegemaakt. Meer dan de meeste en menig ander was eraan onder doorgegaan. Je bleef je koppie omhooghouden, hield je rug recht en bleef glimlachen en de lieverd zijn die je bent. Je had een hard leven, maar je hebt nooit de moed laten zakken en je werd steeds sneller IK. Laat maar los, dit is jouw eind-spel, daal maar in, IK kom je zo halen. Ik ben trots op je en ik hou onvoorwaardeluck veel van je mijn lieve aardse Gina’.
En terwijl ik nu deze mijmering schrijf krijg ik alweer tranen, maar dit keer tranen van bevrijding en dankbaarheid. Want ik weet omdat ik voel, dat ik mijn grootste kracht ben, mijn eigen held ben en dat mijn krachten eindeloos krachtig zijn. En dat het een fantastisch cadeau is om nu hier op aarde te zijn om zelf te mogen ervaren en tevens de mensen te helpen.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@Ginas_codes voor
www.boazs.nl
Feel free to share with mentions
600
Ter informatie:
Omdat Telegram de kanalen zover wil krijgen dat ze zich aanmelden voor premium, sturen ze allerlei kanaalinformatie. Bovendien wordt er af en toe een langzame modus ingeschakeld. Accepteer het.
Ik distantiëert mij van deze kanalen, het zijn niet altijd kanalen die ik zou bezoeken en die mijn standpunt hebben.
Verder raad ik geen investeringsmogeluckheden of cryptocurrencies aan. Ook zal ik per persoonluck bericht nooit vragen om geld of investering.
Telegram is wat het is. Laten we het gebruiken voor onze doeleinden en de waarheid verspreiden!
In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ
@Ginas_codes
www.boazs.nl
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
