Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
الذهاب إلى القناة على Telegram
Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina
إظهار المزيد600
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-1130 أيام
أرشيف المشاركات
600
Maar door niet waakzaam te zijn, werd ik toch bevangen en kreeg ik de zwaarte over mij heen van het Duister. De deken van illusie, een overlay. De implantaten, de manipulatie en de eindeloze herhaling van de negatieve gemanipuleerde Ouroboros.
Van Hawaï kwam ik in Taihiti.
Wat ik weet van Tahiti, is dat mijn overgrootvader er geboren is. De Tahitianen zijn reizigers, en zo reisde mijn overgrootvader naar Indonesia en ontmoette mijn overgrootmoeder, een prinses.
Mijn grootouders moesten vluchten naar een eiland voorbij Sulawesi , waar hun 3 dochters geboren werden op het eiland Talaud. Door wederom de Duisteren is de gehele familie vermoord, op mijn oma na, de moeder van mijn moeder. Zo erfde mijn oma, mijn neneh, het eiland Tuleh in Indonesië.
Als ik je vertel dat ik met mijn eerste menselucke ervaring in Hyperbornea ook in Thule woonde. Je schrijft het alleen anders. Het eiland is nog steeds binnen onze familie, maar nu erf-verdeeld over haar 6 kinderen, waarvan er één is overleden. Maar de cirkel was rond oftewel de Ouroboros.
In 1974 mocht ik weer het ‘licht’ zien en ging de missie weer verder. In Nederland, omdat het land een voortrekkersrol geniet in het bewust-ZIJN proces, omdat het omgeven is door water, dat een energiedrager is van een ruimer bewustzijn.
Maar nu moest ik eerst de aardse strugglingen zien te overwinnen. Dat ging de eerste tien jaar goed door de opvoeding van mijn Indonesische oma. Maar in m’n pubertijd werden al mijn ingebrachte implantaten geactiveerd.
De Duisteren wisten dat de cyclus voorbij was en door mijn implantaten harder te manipuleren kon ik moeilucker bij mijn Galactische krachten. Ik was sterker, maar nog lange na niet op mijn volle sterkte. Ook de overlay was nog te sterk die zij aanbrachten.
[Overlay is wat jullie de sluier noemen van vergetelheid, ook wel mist genoemd]
De GF had mij ondertussen gevonden en stuurde hun speciale eenheid in menselucke vorm, die mij onder haar hoede nam. We werden vriendinnen en zijn het tot op de dag van vandaag. Maar het werk van deze speciale eenheid is zo omvattend, dat zij niet continu op mij kon letten.
In mei 2020 hebben de duisteren hun laatste poging getracht mij uit de weg te ruimen. Maar waar de Duisteren nooit bij hebben gekund, zijn onze krachten. En door deze laatste noodpoging, hebben ze mij de reset gegeven. De GF wist dat ik hierdoor mij weer zou herINNeren.
Met de begeleiding van de speciale eenheid , mijn vriendin, werden mijn implantaten verwijderd en werd ik opnieuw uitgelijnd. Zo werd ik weer geactiveerd.
[Ik moet er wel bij vertellen dat het hier gaat om mijn vaste vorm hier op Aarde.
In de nachten bleef ik bezig met mijn werkzaamheden voor de GF. De missie is té belangrijk]
Nu vier jaar later heb ik het teken van de speciale eenheid van de GF, mijn vriendin, gekregen dat ik niet meer ‘hidden’ hoeft te zijn. Dat is een heel goed teken.
Ik vind het eng, spannend en ben wat zenuwachtig. Ik weet dat mijn aardse leven zal veranderen, want ik moet klaar zijn. Er komen leuke tijden aan en er is werk aan de ‘winkel’.
[De speciale eenheid van de GF, mijn vriendin, die op De Moeder werkt met het Kompaswerk, heeft door het onthullen van mijn IK, nu aanknopingspunten gevonden waardoor zij ook weer verder kan met haar werk. Ze heeft mij verder ingelicht en gaten aangevuld na mijn uittreden. Alle hiddens komen nu 1 voor 1 naar buiten.]
De ‘hiddens’ moeten aan het werk, de missie wordt volbracht. Er komen prachtige tijden aan.
Dit is mijn verhaal in een notendop. Het is mijn aardse IK die dit met jou wilt delen.
IK ben de aardmagiër van de 22x22 van het oneindige Drakenveld en Elohimveld. Ik mocht de twee samengesmolten universumswerelden bereizen en kreeg daarom de leiding over dit Universum als 'geascendeerde' Universumwezen. Ik hoef niet meer hidden te zijn.
In lack’ech Gina (de naam die mij op Aarde gegeven is)
© Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
600
Niet meer hidden.
Meer dan 50 miljard jaar geleden ben ik geïncarneerd op De Moeder, die jullie Aarde noemen.
Ik kwam hier om te onderzoeken nadat er een hevige Galactische oorlog had gewoed. Mijn onderzoeksteam en ik zijn begonnen zo’n 7,7 miljard jaar geleden op Hyperbornea. Hier heb ik vele vele jaren gewoond tussen de mensen in menselucke vorm.
In het noorden waar ik naar bergen mocht kijken al werkend vanuit het mooiste groenste dal met het mooiste klimaat. Nooit warm en nooit koud, met een temperatuur van 18C. Met mooie pastelkleurige roze en blauwe luchten.
Maar Moeder Aarde werd geteisterd door verkrachting, mishandeling en keer op keer gebruikt door duisteren van Orion. Deze duisteren hielden zich tevens bezig met genetische manipulatie van mensen en dieren.
Na zoveel mogeluck mensen te hebben geholpen om te vluchten, moest ik vluchten van Hyperbornea. Ik moest weer terug. Hyperbornea kwam om door natuurrampen en dé kernoorlog.
Ik ben veelal tussen de stelsels gehopt (leuk woord). Ik woonde tussen de Pleiadiërs, Orcturianen en mijn geliefde Cygnus. In het Vega stelsel zijn wij verder gaan onderzoeken met o.a. de kristallen. Deze kwamen onder mijn verantwoording die we her en der verstopt hebben nadat De Moeder weer hersteld was.
In Atlantis heb ik mijn eerste menselucke trauma opgelopen, waardoor ik bijna meZELF vergat. Door het grote verdriet van het mislukken van het experiment op Hyperbornea, was Atlantis voor mij de genadeklap. Door wederom te moeten vluchten en het vuur en het water om mij heen te hebben gezien vergat ik mijn krachten en zat geheel in mijn menselucke rol en vergat mijn Galactische krachten. De elementen water en vuur zouden in al mijn verdere levens een rol blijven spelen tot de dag van vandaag.
[Even een side-note: Er worden verhalen verteld in boeken en websites, die niet kloppen met de werkelucke feiten. Maar we hebben allemaal dat ene gevoel …]
Ik ben door de Lumuriën opgenomen en samen zijn we verder gevlucht nadat we eerst op krachten kwamen. Want ook Lumurië werd net als Atlantis verwoest. De Orianen (niet alle) zagen De Moeder planeet waar de wet van vrije wil geldt, als een legitiem excuus, om te blijven doen wat zij willen - vernietigen. En niets anders dan vernietigen.
[De Duisteren waren overigens niet alleen zij die van Orion kwamen. ‘Het echte Duister bespeelt allen en overal. Het zijn oorlogszuchtige wezens die zich laten besturen door een vele malen groter orgaan binnen Omniversum aspect van tijdslijnen’: Het Kompaswerk]
Door de Lumuriën geholpen en weer in mijn kracht te staan, ben ik doorgereisd naar wat jullie Egypte noemen. In Egypte heb ik een zwaar gevecht moeten leveren die je niet Aards kan noemen. Zoals ik al aangaf, ik had de verantwoording over de kristallen die ik samen met het team overal verstopt had.
Egypte is voor mij het diepste trauma, waar ik tot op heden niet bij wil in mijn aardse vorm. Ik weet dat dit gevecht verder uitgevochten zal worden.
Van Egypte naar Azië, waar ik vele jaren heb gewoond. De fysieke vorm is niet alleen letterluck zwaar, maar ook mentaal. Het werd moeilucker om m’n missie te volbrengen als ik niet steeds op krachten zou komen. Ik heb overal rond gezworven van plek naar plek. En vele plaatsen kan ik mij herINNeren.
Ik ben weer terug naar de Lumuriën gegaan via vele omwegen, en dit keer in Amerika. Samen met de Hopies kon ik verder werken aan de missie. Van daar uit, ben ik naar het zuiden van Engeland gegaan.
Daar ben ik mijn geliefde kwijt geraakt nadat ik hem moest verlaten. De missie was belangrijk en we wisten dat we elkaar weer zouden vinden.
In Hawaï kon ik eindeluck rustig zonder op te vallen, verder werken aan het onderzoek en aan De Moeder. In Hawaï begon ik steeds meer te genieten van mijn menselucke vorm, omdat ik zo genoot van De Moeder.
Alles wat wij gecreëerd hadden, kwam daar prachtig tot haar recht. De Duistere krachten werden steeds zwaarder op De Moeder, maar ik voelde mij veilig en ik was goed verborgen. Ik wilde ook vergeten.
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: dark side
Als je met je eigen schaduw aan het werk bent, komen er ook pijnpunten naar boven. Het is niet alleen dat je de donkere kant van jezelf in gaat zien, omarmt en erkent, maar ook waar sommige donkere kanten zijn ontstaan.
Zoals ik al vaker gemijmerd heb en ik weet dat vele van mijn lezers hetzelfde hebben ervaren, blijft de miskenning een puntje.
Als hoog sensitief meisje en als jong volwassen empaat werd ik totaal niet begrepen. Met mijn spirituele intelligentie las ik niet de woorden, maar de sfeer wat om de kinderen, studenten en volwassenen lag.
Ik las, ervaarde, voelde, rook en zag de energie, de vibratie. Ik zag het aan de gehele houding van het lichaam en las het in de ogen. Negatieve energie wilde ik direct ombuigen met mijn zuivere en integere liefdevolle energie.
PATS BOEM! Deksel op mijn Indische platte neus.
Ik was mij niet bewust van mijn krachten en al helemaal niet wat de anderen ervaarden in mijn omgeving. Het was als de weerstand van een magneet - de twee tegenpolen die elkaar afstootte. Alleen ik begreep er niets van.
Ik leerde snel door de vele deksels op mijn neus, niets meer te zeggen. Ik wist, want ik voelde en dat was genoeg. Ik glimlachte en trok mij terug.
Door niet in mijn eigen natuur te staan, kwamen wel mijn donkere kanten (emoties) naar boven. En ook dat was nodig voor de complete ervaring hier op het aardse.
Gaandeweg leerde ik dat IK als vrouw zowel het zuivere licht ben, maar ook donker kan zijn. Dat ik zacht ben, maar ook hard kan zijn. Dat mijn sterke kant juist mijn zachte IK is. Dat ik zowel een vechter als een heler ben. Vooral dat ik kan balanceren tussen al deze uitersten.
Mijn zuivere liefdevolle kant heeft eigenluck altijd gewonnen en was voor 85% aanwezig. Die donkere kant van mij kwam alleen naar boven als ik diep gekwetst werd. Aangezien ik niet heel snel onder de indruk ben en enorm goed kan relativeren, mocht hij vaak blijven slapen.
Maar besef ook dat oordelen of leluck praten over anderen een deel is van je donkere kant. Zo ook in de ‘ellende’ blijven hangen.
Ik heb nooit gevochten tegen mijn donkere kant. Hij mag er zijn. Mijn ware natuur wat zuivere intenties heeft en heel liefdevol is, heeft altijd voorop gelopen.
Soms komt alleen eventjes de memorie naar boven. Met een ‘oh ja-momentje’ is het alweer weggepoetst.
Het gaat echt alleen om welke keuzes je maakt in deze duale illusie. Het is mijn keuze om elke dag de beste IK te zijn.
En die van jou? Durf jij je donkere kant te erkennen?
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: het bewijs
Zullen we het spelletje ‘ik geloof het’ of ‘ik geloof het niet’ bij kinderen laten? Ik ben een beetje klaar met ‘bewijzen’ aan moeten leveren, omdat de ander ‘overtuigd’ wil worden. Ook bij de ‘spiriwiries’.
Als je erin moet ‘geloven’ dan bestaat het niet in je hart. Als je iets niet kunt zien, wil het niet zeggen dat het niet bestaat. Het is de herkenning zonder geheugen.
Mensen zijn tegenwoordig blind (uitzonderingen daar gelaten) voor deze fijnstoffelucke werkeluckheden. Deze hoogmoedigheid en de indoctrinatie zijn ingebracht door materialistische ideologieën.
Ook al wordt je geconfronteerd met onweerlegbaar bewijs van het bestaan van wat dan ook, de weigering staat. De werkeluckheid kan op het eerste gezicht verontrustend en ongeloofwaardig zijn, maar dat wil niet zeggen dat zij niet bestaat.
Het in diskrediet brengen van al wat niet continu herhaald wordt door een algoritme, was een geslaagde missie van de massamanipulatie. De fundering hiervan liggen in de belangen om de totale controle van mens.
Dus waar ligt de basis van de verbazing bij jou? Waar ligt de basis van de verbijstering bij jou?
Waarschijnlijk is het een primitieve ideologisch reflex wat bestuurd wordt door iets buiten jou. Een opgelegde programmering die subtiel, zij het ordinair, open en bloot is ingebracht en vrij zeker, met jouw vrije wil. Alleen heb je je misschien laten strikken onder valse voorwendselen.
Met het verstrijken van tijd zullen we meer en meer gedetailleerde fragmenten begrijpen van dit zeer complexe plan wat multidimensionaal is. Het grandioze gebeuren wat de hele planeet aangaat en ieder zijn/haar rol in speelt.
De inspanning om dit project te voltooien doen we met ons allen en ook met hen die behoren tot andere niveaus van manifestatie. Een diversiteit van zeer geëvolueerde wezens. Niet hoger, maar meer geëvolueerd.
Maar de vraag is, wat wil jij zien? En met welke ogen?
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
De essentie is mentaal. De mentale concentratie oftewel een efficiënte controle van de geest. Het is de geest die de werkeluckheid van de hele fenomenale wereld creëert en die jij van moment tot moment waarneemt. Het zijn de dageluckse momenten. Het is aan jou of je uiteindeluck de illusionaire aard zal beseffen van de formadiable mentale kracht die je bezit. Of hecht je eraan en blijf je geketend aan de illusie die je omringt? Met de uitdrukking van jouw verschillende gedragspatronen en jouw persoonluckheden, de diepere bijzonderheden, roep jij een mentale energie op die jij creëert. Deze mentale energie heeft een bepaalde en precieze taak te vervullen, nameluck een samenwerking met jou aangaan. Jij bent nameluck de creator. Je vindt het misschien moeiluck om te gaan met het idee dat de relatief abstracte, subtiele en onaantastbare aspecten van jouw geest een fysieke, dus tastbare vorm kan scheppen/creëeren. Het is een zinloze beperking van je hebbeluckheid om kritiekloos te geloven wat je verteld wordt. Het zijn jouw superieure mentale krachten die vanuit fijnstoffelucke substanties condenseert. Daar ligt de nuance. Daarom is jouw wereld anders dan de wereld van een ander. Jij stuurt bewust de trillingsfrequentie van de materie waaruit jouw wereld is opgebouwd. Het is nu aan jou om deze trillingsfrequentie van de materie leert beheersen. Jouw wereld is jouw metgezel, jouw begeleider in jouw oefening van spiritrealiteit. De interface van de superieure mentale structuren en het fysieke vlak die jij gecreëerd hebt, zullen verdwijnen als jij je gehechtheden los laat en jezelf leert beheersen. De spanning van jouw mentale structuur is in deze fase een bewustzijnsproces, die spoedig zal verdwijnen.
Er is telepathische communicatie alleen tussen de creator en de creatie. De specifieke frequentie is alleen voor de creator. Besef hiervan de zuiverheid. Externe registratie van informatie van buitenaf is de droomtoestand die in de geest kan ontstaan. Besef hoe invloedrijk een golfvorm van energie een brug kunnen slaan als de uitvoerder niet zijn/haar mentale krachten beheerst. De ondersteunende elementen zullen de oriëntatie van deze energie (niet altijd zuivere) in de gewenste richting vergemakkelucken. Het worden dan de overbrengers van krachten en energieën van niet zuivere aard die behoren tot de fijnstoffelucke dimensies. De ruimtetijd wordt vervormd en je wordt doordrenkt met de ongewone frequenties die krachtig door jouw bewustzijn terecht komen en zorgen voor de droomstaat. De penetratie zal je doordrenken, maar deze kan jij doorbreken door jezelf te beheersen. Wees helder en in staat intuïtief te begrijpen. Hef je mentale blokkades op, overwin ze. Breng sympathie op voor jezelf en realiseer en aanvaard dat jij de allerkrachtigste bent onder alle wezens. Niets, staat boven jou. Jij hebt de sleutelpositie. Integreer in dit complexe geheel en het zal openbaren. De beproeving van jouw diepere dimensie van je bestaan heb je al met succes doorstaan. De illusionaire luchtspiegeling van het bedriegelucke spel is uitgeput. Jij beloopt het evolutionaire pad wat voldoening geeft en de valse verlangens kunnen niet meer voor verleiding zorgen. Er bestaan geen conceptuele uitdagingen meer.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
De code helpt je bij de bewustwording van jouw ware essentie en het opheffen van de laatste blokkades.
(Uitleg hieronder ⤵️)
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: ontknopen
Therapie is niet voor mensen die het nodig hebben. Therapie is voor mensen die het willen.
Als de wil er niet is, kan je als therapeut er echt helemaal niets mee. Ik heb binnen vijf minuten door of de coaching zal slagen of dat de mensen komen en direct een wonder verwachten.
Als deze verwachting er is - en nou ga ik heel oneerbiedig zijn - dan zijn ze lui en willen ze er niets voor doen! En ik kan er niets mee. Mijn eerluckheid zal ze dat ook vertellen.
Al vijfentwintig jaar praktiseer ik als (holistisch) psycholoog en dertien jaar als orthomoleculair voedingstherapeut en ik heb nog steeds geen toverstaf. Of mijn stemvorken moeten als toverstokjes gelden … 🤗
Ik ben er om door het verhaal de juiste bedrading te zien en te weten waar het een grote warboel is geworden. Ik ga voorbij die warboel, om te zien waar de knoop is begonnen. Met die eerste knoop, ga ik aan de slag.
Door middel van de juiste aanwijzingen komen de meeste mensen wel door die warboel heen. Maar soms is het zo’n grote warboel, dat het even kan duren voordat ze doorhebben dat het een warboel is.
Eenmaal daar doorheen geworsteld te hebben wat ze op hun gemak thuis kunnen ontwarren, komen we bij de eerste knoop.
En juist die knopen zijn mijn specialiteit. Ken je dat als je in een kettinkje zo’n knoop hebt, die je zelf er met geen mogeluckheid uit krijgt …? Door op een bepaalde manier het kettinkje te bewegen en over het knoopje te wrijven, komt de knoop los. Dan hoef je alleen nog maar de twee uiteinde te pakken en deze los van elkaar te maken.
Doordat ik weet hoe ik over dat knoopje moet wrijven, kan ik het advies geven en coachen hoe zij zelf de twee uiteinden kunnen pakken om de knoop geheel los te krijgen.
Geen wonderen, maar echt zelf doen. Ik kauw niets voor. Wat voor zin heeft dat? Dan zou ik ook nog eens voorbij de vrij wil gaan en iets opleggen. Het gaat er juist om dat degene die therapie wilt, het helemaal zelf kan.
Door er zelf (hard) aan te werken, treed de bewustwording op en is de beloning immens groot. Ik hoefde alleen maar de warboel te tonen en laten zien waar de knoop ligt.
Het is net zo met alles in het leven. Je zal er zelf aan moeten werken voordat je de beloning kan innen. Bewust worden en bewustZIJN zullen je aller grootste stappen zijn.
Zorg er wel voor dat je niet op de autodrive stand komt te staan. Stilstand is dodeluck. Blijf jeZELF prikkelen. Ont-dek, wees nieuwsgierig, speel, wees een Pippi en wees vooral niet angstig om van je standpunten te veranderen.
Wat jij gisteren geloofde, kan vandaag geheel anders zijn. Want wie jij gisteren was, is er niet meer. Vandaag blijf jij een nieuwe IK.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
Collectie: ‘The land we lost’
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Lekker hoor die ascensie verschijnselen. Na een hele week helse hoofdpijnen te hebben gehad met nek en schouderpijn, zijn die nu gezakt. Maar wel enorme aanhechtingspijnen. Ach ja, we weten waarvoor het nodig is en daarom dragen we het met verve.
#mededelenzorgtervoordatdesymptomensnellerverdwijnen
600
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S
De duisteren manipuleren probleemloos onze lage frequenties. Deze laagfrequente energie is een middel die hun belangen optimaal dient. Het algoritme geeft al een geruime tijd aan dat ieder zijn/haar schaduwwerk dient te doen. De luiheid, de traagheid, de mentale duisternis met schadelucke gewoonten is de oogst voor de duisteren. Het gebrek aan respons manifesteert zich in de lage frequentie. Het is belangrijk om dit aspect tot je door te laten dringen. Je blijft anders ontvankeluck voor de duisteren die met hun energieën hypnotiseren waar jij geen weerstand tegen kan bieden. Er zal nog meer verwarring komen en meer misleiding. Maar hoe beter jij jezelf kent, hoe meer waakzamer jij zal zijn tegen de misleiding. Herinner jezelf aan je keuzevrijheid - ‘IK kies voor …’
De hoge frequentie is nu belangrijker dan ooit. Er wordt veel geduld gevraagd en vertrouwen, maar weet dat de overwinning al binnen is. Jouw tijdlijn is dus belangrijk, net als de andere tijdlijnen die jij beheerst of gaat beheersen. Jouw hoge frequentie is enorm nuttig, ondanks dat je misschien leeft onder bepaalde (barre) omstandigheden. Door jouw bewust-zijn heeft het jou in staat gesteld de zin van het leven te doorgronden en heeft je krachtig gemaakt om geduldig te wachten op de veranderingen die op handen zijn. Op deze manier help jij niet alleen de mensheid, maar het hele Universum. Jouw verhoogde frequentie is waardevoller dan dat het in de realiteit wordt geschetst. De spiritrealistische transformatie wakkeren jouw heilzame krachten aan en zullen resoneren bij hen die nog sceptisch zijn. Jouw enige taak is de volharding van het blijvend verhogen van de frequentie. Lees dit schrijven opnieuw totdat jij begrijpt en bewust wordt wat er van jou gevraagd wordt. Wees in volle vertrouwen in jezelf.
Wees enthousiast, creatief in een positieve manier van denken. Door jouw harts-weten zal dit een gigantische energiegolf opwekken en de algehele transformatie versnellen.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes
600
Ꮆ丨几卂’
s mijmering: on hold
‘Maar Gina, krijg jij geen codes meer ‘door’?’ is een vraag die de laatste tijd gesteld wordt.
Ik krijg enorm veel codes ‘door’ en steeds duidelucker. Ik kan ze alleen niet allemaal naar ‘buiten’ brengen omdat de tijd er nog niet rijp voor is.
Ieder wezen op aarde gaat nu door vele vele shifts. Er wordt buiten ons zicht veel opgeruimd. Dat maakt weer ruimte voor ons als wezens meerdere downloads te krijgen.
De shifts zijn nodig om verder te ont-wikkelen. Er zijn nu meerdere groepen aanwezig op aarde. Zij die weten en verder kunnen ‘zien’. Zij die er bijna zijn om te kunnen ‘zien’ en zij die net nog maar aan deze ‘reis’ beginnen.
Uiteraard zijn er dan nog de groepen NPC’s, de niet-bestaande, zij die niet willen ontwaken (is ook een keuze) en nog vele anderen.
Maar mijn codes richten zich op hen die willen ontwaken en (willen) zien. Niet omdat de anderen het niet mogen, maar zij kunnen er niets mee.
Ondanks dat ik continu codes doorkrijg, mogen ze dus nog direct zichtbaar worden. Soms is het ook beter om ze te ‘verstoppen’ in een ART tekening. Wat dus de laatste periode het geval is.
Dat is niet alleen omdat anders de impact van de code té groot is op de ontwikkeling van het wezen, maar ook om niet zichtbaar te worden opgemerkt door de duisteren.
De code verstoppen tussen ART kunnen zij dus niets mee, maar bij de wezens resoneert het nog steeds. De codes helpen jou verder door de shifts en de ascensie. Ze beschermen en zijn helend. Ze vergroten het bewustZIJN en openen.
Ik krijg heel duideluck door wanneer ze naar buiten mogen. Ook voor mij is dat zo’n happy-moment. Het betekent dat er een zeer grote groep zo ver ont-wikkelt is dat ze er klaar voor zijn om ze te ontvangen en dat de duisteren weer verder van ons vandaan zijn.
Als ik de codes verstop, voelt het als ‘spannend’. Ik weet dat we dan toch verder door de shifts gaan en dat er heel wat los komt.
Nu, op dit moment, kreeg ik een grote code door. De code staat ‘on hold’. Oftewel, ik word in de wacht gezet. De code blijft dan, serieus, continu op mijn netvlies staan. Waar ik ook kijk, hij blijft.
Ik ben dan ook altijd blij als ik een gevoel van ‘go’ krijg. Dat gevoel wat ik door heel mijn lijf heb, maar vooral op m’n borst naar mijn keel toe … Kom maar door met die ‘go!’
Er worden grote stappen gemaakt op het moment en heeeeeel veel opgeruimd. Het is echt maar een kwestie van tijd. De codes en de nachtelucke reizen laten het mij zien.
Dus geen zorgen of ik nog wel codes (door)krijg, ze zijn sowieso verstopt in al mijn ART.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: nieuw
Als er iemand of iets nieuw is op aarde, wat wil je hen dan leren? Wat wil jij hen meegeven? Wat wil jij hen laten zien?
Laat je zien dat je continu met je telefoon bezig bent?
Of dat je zorgen hebt hoe je iets moet betalen?
Laat je zien dat groenten uit een supermarkt komen? Dat we eigenluck geen tijd hebben voor elkaar?
Heb je tijd om even stil te staan bij iets wat zij aandachtig bekijken of verwonderd naar staren? Neem je tijd om ze te laten ontdekken?
Straf of berisp je ze direct als het niet gaat zoals jij gewend bent of zoals de maatschappij het voorkauwt?
Zou je hen meegeven wat jij de laatste vier jaar hebt ont-dekt? Zou jij het geheel anders durven te doen en tegen de ‘stroom’ in durven gaan?
Ben je niet bang voor ‘tegenspraak’, opmerkingen en oordelen?
Wat doe jij als er een nieuw mensje of nieuw wezen in jouw leven komt? Voor de allereerste keer op aarde.
Geheel onbevangen, verwonderd en van niets wetend, het van geen kwaad bewust zijn. Puur en nieuw.
Wat doe jij?
Hoe begeleid je ze?
Iets waar we heel goed over na moeten denken …
Het gevoel zal je leiden, en je zal direct ondervinden waar jouw computer op vastloopt, waar de programmaties diep geankerd zitten.
De ‘stel dat …’ en ‘ja, maar’, ‘het hoort toch zo’, ‘ze komen er achter’ en nog meer van die dooddoeners, zijn de programmaties.
Nu je ervan bewust bent, wat leer jij een nieuw mensje, een nieuw wezen?
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
600
Ꮆ丨几卂
’s mijmering: de shift
Het Universum brengt mensen bij elkaar die bij elkaar horen. Sommige zouden zeggen dat het een opmerkelucke samenloop van omstandigheden zou zijn.
Maar is het opmerkeluck? Ik zou zeggen dat het onvermijdeluck is. Mensen zijn al lang voordat ze elkaar in de tastbare wereld ontmoeten met elkaar verbonden.
Net, zoals mijn lieve vriendin Heidy laatst aangaf, als onze huisdieren.
We zullen hier in deze dichte massa niet altijd alles begrijpen en in onze ogen kan de Opperwereld vreemde plannen voor ons hebben. Alles gebeurd op het juiste moment.
En welke keuzes we ook maken, het Universum lacht ons toe.
Alles staat al vast, al lang voordat wij hierheen kwamen. Je pad stond al vast.
Zo ook de mensen in jouw leven.
Het kan een magische of melancholische ervaring zijn, maar hoe dan ook, dit is het pad van onze reizen en er is geen manier om het te vermijden.
De andere belangrijke factor is dat niet iedereen tegelyk zal aankomen en dat een eindstreep dus ongepast zou zijn.
Dus mocht je wachten op een officiële aankondiging van je aankomst in 5D, dan zal dat niet gebeuren omdat er geen welkomstcomité is.
Zie je de realiteit voor je ogen veranderen, dan weet je dat je er bent. Samen met de mensen die bij jou horen.
In lack'ech © Ꮆ丨几卂
@Ginas_codes600
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
@tanteLien voor @Ginas_codes
www.tantelien.website
Free to share with mentions
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
