Eyreshaa’𝓼 ᡣ𐭩 .𖥔
قناة بسيطة
Official Telegram Channel by Eyreshaa since 2022 💌 —kesayangan eyreshaa’s
إظهار المزيد1 591
المشتركون
-224 ساعات
-97 أيام
-2630 أيام
جاري تحميل البيانات...
القنوات المماثلة
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
سبتمبر '26
سبتمبر '260
في 0 قنوات
أغسطس '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '260
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '260
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+4
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+33
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+1
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+3
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '250
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '250
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '250
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+139
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '250
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '250
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+1
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+3
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+17
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+103
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+17
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+16
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+358
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+1 662
في 0 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 05 سبتمبر | 0 | |||
| 04 سبتمبر | 0 | |||
| 03 سبتمبر | 0 | |||
| 02 سبتمبر | 0 | |||
| 01 سبتمبر | 0 |
منشورات القناة
fun je ni, nangis pun sikit. 🙂↕️ saya ni manalah pro nak tulis cerita sad sad HAHAHAHA
| 2 | sebenarnya kan, cerita ni saya tulis dari 2025 lagi cuma tak ada tajuk, sekadar tulis suka-suka. Dan, saya bercadang nak publish disebabkan cerita IzNeen pun dah complete. | 42 |
| 3 | https://www.wattpad.com/1652861931?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=reading&wp_uname=eyreshaa_ | 57 |
| 4 | new story on Wattpad. semoga saya dapat siapkan cepat hehehehe 🫶🏻💗 | 50 |
| 5 | lama tak buat paid ebook, huhu last awal tahun lalu. 🫂 semoga masih ada yang berminat dengan karya saya | 86 |
| 6 | kita spill nama sini hehe. maybe paid ebook :) | 136 |
| 7 | kita cuba edit edit dalam versi chatt. saya ambil certain part je okiee, post kat tiktok (eyreshaa__) | 166 |
| 8 | لا يوجد نص... | 157 |
| 9 | yeayy yeay, next berapa 🫰🏻💗 makacihh yang bacaa!! | 182 |
| 10 | happy 69th independence day, Malaysia! 🇲🇾 | 194 |
| 11 | untuk Mikael Ayash. saya rasa saya unpublish dulu la HAHAHHA saya tak ingat dah cerita tu 😭🤣 | 223 |
| 12 | https://www.wattpad.com/story/363391263?utm_source=ios&utm_content=share_writing&wp_page=create&wp_uname=eyreshaa_ | 184 |
| 13 | https://open.spotify.com/playlist/4Dj489fU0qBRQBPEZjjp6a?si=BWMDASorRQaGjpQ64kNoWg&utm_source=native-share-menu | 164 |
| 14 | ini playlist untuk The Perfect Faith hehe | 165 |
| 15 | IzNeen, signing off 🥹💗 terima kasih sudi baca cerita ni! eyreshaa love you soooo muchhhhh!! | 211 |
| 16 | لا يوجد نص... | 185 |
| 17 | lagi dua babbb. hehe insyaAllah esok kita update sampai epilog! 🥹 | 176 |
| 18 | pergii likee!! hehehe, berjam jam edit teaser je 🙂↕️ | 221 |
| 19 | https://www.instagram.com/reel/DcgfvK1BZqtffPviduBpy6hEctX9bjOVqMTKeg0/?igsi=MW91eHAyZXY0MXpxeQ== | 227 |
| 20 | kalau Izdihar, dia yang kejar Shaneen. kalau anak dia orang nanti, heroin yang kejar 🙂↕️ main kejar-kejar | 222 |
