ar
Feedback
Sang Trader Pahlawan

Sang Trader Pahlawan

الذهاب إلى القناة على Telegram

Pidut suka kongsi benda yang bermanfaat pada semua.

إظهار المزيد
3 089
المشتركون
-224 ساعات
-197 أيام
-8430 أيام

جاري تحميل البيانات...

سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
ديسمبر '24
ديسمبر '24
+12
في 0 قنوات
نوفمبر '24
+23
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+18
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+47
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+61
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+175
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+270
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '24
+125
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+151
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '24
+153
في 2 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+147
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+190
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+180
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+756
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '23
+831
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '23
+2 069
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
21 ديسمبر+3
20 ديسمبر+1
19 ديسمبر0
18 ديسمبر0
17 ديسمبر+1
16 ديسمبر+1
15 ديسمبر0
14 ديسمبر0
13 ديسمبر+1
12 ديسمبر0
11 ديسمبر0
10 ديسمبر0
09 ديسمبر+1
08 ديسمبر0
07 ديسمبر0
06 ديسمبر0
05 ديسمبر0
04 ديسمبر+2
03 ديسمبر+1
02 ديسمبر+1
01 ديسمبر0
منشورات القناة
Hi guys. Baca post ni eh. Pidut doakan kita semua terus success selama lamanya. Any problem, mesej je Zuwie. Dia permanent jaga korang.

2
Guys ! Harini last peluang untuk korang rembat Robot Cent Pidut. By the way, tolong pesan kat brader atas tu, akaun dah grow
Guys ! Harini last peluang untuk korang rembat Robot Cent Pidut. By the way, tolong pesan kat brader atas tu, akaun dah grow profit lebih 200% tak reti ke nak belanja Pidut cendol. 😂😂😂 Nak robot cent buat kali terakhir? Mesej Zuwie : https://wa.me/601137152621
1 269
3
Selesai kelas online malam ni. Signal pun Pidut dah payung tadi. Esok malam Pidut gasak kelas lagi sebab esok adalah 14 Ogos
Selesai kelas online malam ni. Signal pun Pidut dah payung tadi. Esok malam Pidut gasak kelas lagi sebab esok adalah 14 Ogos ! Roger Zuwie sekarang.
1 117
4
Hati2 trade harini. Pidut nampak market akan sideway sebelum bergerak jauh.
948
5
Guys. Morning ! Macam trade korang setakat 2 harini? Cun tak? Kalau masih tak cun, korang roger Zuwie. Sebab Pidut nak buat k+1
Guys. Morning ! Macam trade korang setakat 2 harini? Cun tak? Kalau masih tak cun, korang roger Zuwie. Sebab Pidut nak buat kelas online malam ni okeh. Sambil Live Trade.
933
6
Tenang2 je guys Pidut trade harini. Sambil menunggu ketibaan idola masyarakat PD, Abang Fauzi.
Tenang2 je guys Pidut trade harini. Sambil menunggu ketibaan idola masyarakat PD, Abang Fauzi.
870
7
Guys ! Ada lagi 3 hari untuk peluang korang untuk jadi macam abang ni. Dia follow signal yang Pidut bagi dalam channel signal+1
Guys ! Ada lagi 3 hari untuk peluang korang untuk jadi macam abang ni. Dia follow signal yang Pidut bagi dalam channel signal. Apa yang korang nak daripada Pidut, make sure dapatkan sebelum 15 Ogos.
915
8
Sambil bernetflix dengan anak2, sambil trade btc. 💃🏼💃🏼💃🏼
Sambil bernetflix dengan anak2, sambil trade btc. 💃🏼💃🏼💃🏼
903
9
Malam tadi berakhir lah sesi bootcamp selama 3 hari. Minum2, Belajar, Live Trade, Minum2, Repeat.+1
Malam tadi berakhir lah sesi bootcamp selama 3 hari. Minum2, Belajar, Live Trade, Minum2, Repeat.
843
10
Korang yang baru dapatkan Robot Cent Pidut semalam, Pidut bagi FREE dashboard ni eh.
949
11
Sesi panas badan sebelum Live Trade btc malam ni. Jemput hadir guys.
Sesi panas badan sebelum Live Trade btc malam ni. Jemput hadir guys.
1 007
12
Korang yang masih tak ada Robot Cent Pidut, pergi whatsapp Zuwie sekarang. https://wa.me/601137152621 Pidut belanja sikit ! Nanti 15hb dah tak ada lagi.
1 003
13
Guys, korang nak pakai tak Robot Cent Pidut?+1
Guys, korang nak pakai tak Robot Cent Pidut?
1 054
14
Sambil bootcamp sambil trade. 🤗🤗
Sambil bootcamp sambil trade. 🤗🤗
983
15
Bila akaun dah grow luar biasa dalam tempoh yang singkat, korang kena biasakan diri trade di akaun lain. Tu lah rutin Pidut.+1
Bila akaun dah grow luar biasa dalam tempoh yang singkat, korang kena biasakan diri trade di akaun lain. Tu lah rutin Pidut.
985
16
Siapa follow entry Pidut dalam video tu mesti tengah profit kan? 😝 😂 🤣
Siapa follow entry Pidut dalam video tu mesti tengah profit kan? 😝 😂 🤣
887
17
Morning guys. Salam Subuh. Dalam 3 jam ni Pidut bosan. Jadi Pidut pun trade. Hasil dia, 🤯 🤯 🤯
Morning guys. Salam Subuh. Dalam 3 jam ni Pidut bosan. Jadi Pidut pun trade. Hasil dia, 🤯 🤯 🤯
844
18
Total pips gain so far kat BTC dah jejak hampir 800 pips !. Benda FREE. Pergi je lah whatsapp Zuwie.
843
19
Khamis sampai Sabtu Pidut ada kat KUALA LUMPUR. BootCamp Live Trade dan belajar.
957
20
Btw, signal free yang Pidut share dah gain dah dekat 400 pips !
1 002