مشاوره کنکور|رضاپازوکی
مهندس رضاپازوکی ۱۷ سال سابقه مشاوره در مدارسِ برتروتیزهوشان اولین تحلیلگر منابع وخدمات اموزشی در ایران مشاور رتبه های برتر کنکور رزرو مشاوره تحصیلی -یا-انتخاب رشته و ارتباط با مرکز: ۰۹۱۲۴۲۷۶۹۰۴ ایدی ادمین: @konkoortaster100
إظهار المزيد📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام مشاوره کنکور|رضاپازوکی
تُعد قناة مشاوره کنکور|رضاپازوکی في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 23 558 مشتركاً، محتلاً المرتبة 8 416 في فئة التعليم والمرتبة 14 274 في منطقة إيران.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 23 558 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 21 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 7 191، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -154، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 7.63%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 7.53% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 1 804 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 780 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 15.
- الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل نمره, انگیزه, خوندن, فیزیک, استمرار.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“مهندس رضاپازوکی
۱۷ سال سابقه مشاوره در مدارسِ برتروتیزهوشان
اولین تحلیلگر منابع وخدمات اموزشی در ایران
مشاور رتبه های برتر کنکور
رزرو مشاوره تحصیلی -یا-انتخاب رشته و ارتباط با مرکز:
۰۹۱۲۴۲۷۶۹۰۴
ایدی ادمین:
@konkoortaster100”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 22 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.
جاري تحميل البيانات...
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 22 يونيو | 0 | |||
| 21 يونيو | 0 | |||
| 20 يونيو | +521 | |||
| 19 يونيو | +550 | |||
| 18 يونيو | +57 | |||
| 17 يونيو | +71 | |||
| 16 يونيو | +1 073 | |||
| 15 يونيو | 0 | |||
| 14 يونيو | +1 328 | |||
| 13 يونيو | +1 854 | |||
| 12 يونيو | +1 128 | |||
| 11 يونيو | +142 | |||
| 10 يونيو | +333 | |||
| 09 يونيو | +64 | |||
| 08 يونيو | 0 | |||
| 07 يونيو | 0 | |||
| 06 يونيو | 0 | |||
| 05 يونيو | +84 | |||
| 04 يونيو | +476 | |||
| 03 يونيو | +83 | |||
| 02 يونيو | 0 | |||
| 01 يونيو | +297 |
| 2 | ⭐️ اگرمیخواین براتون امروز پادکست بذارم، هر ری اکشنی به جز قلب بذار
@konkoortaster1 | 516 |
| 3 | ⭐️ اگرمیخواین براتون امروز پادکست بذارم، هر ری اکشنی به جز قلب بذار
@konkoortaster1 | 11 |
| 4 | ثبت نام کردین، کارگاه رو؟😂
@konkoortaster1 | 594 |
| 5 | کسی که تو کارگاه فردا شرکت کنه، از هیچ ناوگانی نمیترسه! همه چیز رو بهتون میگم واسه بیست گرفتن تو همه پایه ها، استراتژی مناسب برای هر پایه هممیدم❤️ | 800 |
| 6 | 💥 بیست قطعی نهایی و استراتژی ویژه برای هر پایه
🕓 سه شنبه دوم تیر ماه، ساعت ۱۶
📌 ثبت نام رایگان، در لینک زیر(بدون vpn)👇🏻
https://survey.porsline.ir/s/BGqFMmhS
✅ کانال کنکورتیستر:
📱@konkoortaster1
✅ ادمین کنکور تیستر:
📱@konkoortaster100 | 795 |
| 7 | 🛳 ناوگان عظیمی از امتحانات به سمت شما خواهند آمد، خواهیم دید چه خواهد شد😹
جدی بخونید رفقا، چیزی نمونده، ۱۹ روز؟ ❤️
ارادتمند شما R.P
@konkoortaster1 | 800 |
| 8 | راه های افزایش تمرکز
1️⃣.اول از همه مکان و زمان ثابتی برای مطالعه تعیین کنین.اما هیچوقت به دنبال سکوت مطلق نباشید.چون مطالعه تو محیط های دیگه رو براتون دشوار میکنه و با کوچکترین صدایی تمرکزتون بهم میخوره.بهترین مکان اونجاییه که سروصداش از بقیه جاهای موجود کمتر باشه،اما نه لزوما سکوت مطلق!
2️⃣.تونل بزنید!بین خودتون و کتاب یه تونل فرضی تصور کنین...طوری که خودتون و کتاب دو طرف این تونل فرضی باشین.تا سرفه ی بغل دستیتون یا باز و بسته شدن در اتاق حواستون رو پرت نکنه.این جوری با یه صدای کوچیک ذهنتون منحرف نمیشه.با تمرین کردن این تکنیک رو میتونین سر کلاس یا حتی سر جلسه آزمون به کار بگیرین.
3️⃣.یادداشت برداری!یک جور هماهنگی چشم و مغز،همیشه چند تا کاغذ سفید زیر دستتون داشته باشید،سعی کنید نکات مهم رو یادداشت کنید یا زیر جملات مهم خط بکشید.این کار مغزتون رو برای پیدا کرن نکات مهم کتاب فعال و درگیر میکنه.ضمن این که از همون اول مغز رو روی جملات کتابتون متمرکز میکنه.
4️⃣."بلافاصله" پس از نشستن پشت کتاب مطالعه رو شروع کنین.این مساله مشکل خیلی از دانش آموزاست.کتاب رو ورق نزنین و پی مطالب نامربوط به مطالعتون نرید،شروع سریع ذهنتون رو متمرکز میکنه و مسلما وقت کمتری تلف میکنه.شاید چند دقیقه ی اول یکم سخت باشه.اما بهش غلبه کنین.مطمئن باشین که سریع عادت میکنین.و بعدش حس خوبی بهتون دست میده:)
5️⃣.مدت زمانی که برای مطالعه به یک درس اختصاص میدین به بازه های زمانی کوچیک تر تقسیم کنین.مثلا اگر دوساعت و نیم به درسی اختصاص میدین اون زمان رو به دوتا یک ساعت و ربع تقسیم کنین و بینش استراحت کوتاهی کنین.اول و اخر بازه ی یک ساعت و ربع بازدهی خیلی بیشتر و وقت تلف شده خیلی کمتری نسبت به دوساعت و نیم پیوسته داره.مدت زمان طولانی نشستن باعث میشه دائما حواستون به اطراف پرت شه.
🔗و در اخر مشکل بزرگ بیشتر دانش آموزا اعتیاد به فضای مجازی!که دائما فکرتون رو از کتاب منحرف میکنه...اما باید بتونید زمانی رو که بهشون اختصاص میدین کم کنین و در نهایت به حداقل برسونید،حتی اگر خودتون از پسش بر نمیاین از اعضای خانواده بخواین کنترلتون کنن، این جمله هم واسه کپی کارها از روی رضاپازوکی،یا میتونین ساعت مطالعه و ساعت استفاده از فضای مجازی رو با هم مقایسه کنین،تا یکم وجدانتون رو بیدار کنه!خودتون رو گول نزنید!اعتیاد به فضای مجازی چیزی نیست که یک شبه کنار بزارین...تایم به خصوص و محدودی رو واسش در نظر بگیرین جوری که همون تایم هم براتون سودمند باشه نه اینکه بیشتر ذهنتون رو درگیر کنه.
📱@konkoortaster1 | 918 |
| 9 | 😒 صبح از خواب پا شدی ولی هنوز خوابت میاد؟
اینا رو انجام بده، مغزت روشن شه:
1️⃣نور قوی بزن تو چشمت (نور آفتاب یا چراغ سفید)، ملاتونین رو میپرونه.
2️⃣حرکت کن، حتی در حد ۳۰ ثانیه طناب یا پُرش بزن. خون میره سمت مغز، گیجی میره.
3️⃣نفس عمیق بکش + صورتتو با آب سرد بشور. این ترکیب مغزتو از مود خواب میکَنه بیرون.
4️⃣به خودت یه کار آسون بده. مثلاً ۵ دقیقه مرور لغت یا تست ساده. مغز وارد مود “بیدار و فعاله” میشه.
😴 ببین مشتی، بدن آدم مثل موتور ماشینه، باید گرمش کنی تا راه بیفته. زور بیار اولش، بعدش خودت حالشو میبری!
@konkoortaster1 | 1 063 |
| 10 | 🔹مجموعه #شبیهساز_نهایی
🔹ادبیات فارسی دوازدهم
◾️3 مرحله قلمچی
◾️3 مرحله خیلی سبز
◾️2 مرحله سنجش
◾️2 مرحله گزینه دو
◾️5 مرحله ماز
◾️3 مرحله مهروماه
◾️1 مرحله گاج
◾️6 مرحله مدارس برتر
◾️2 مرحله طرح سهنما
📝27 امتحان شبیهساز نهایی
@konkoortaster1 | 1 133 |
| 11 | ⬅️#شبه_نهایی
🟡زیست یازدهم
@konkoortaster1 | 1 025 |
| 12 | ⛔️ حواست باشه✋
@konkoortaster1 | 1 082 |
| 13 | همه جواب بدین 🔫😊🔫
🥱 صبح تون بخیر 🌞، کی بیدار شدین؟😌
💪👁 ساعت۳(🫡)
🪑 ساعت۴(🔥)
🐸 ساعت۵ (❤️)
🐸 ساعت۶ (👍)
👍 ساعت۷(💊)
😋 اصلا نخوابیدم(💋)
🐸 ساعت۸(😎)
🙄 ۹به بعد (🕊)
🍂 هر موقع از روز این پیامو میبینی جواب بده✋
@konkoortaster1 | 1 168 |
| 14 | همه جواب بدین 🔫👀🔫
🐸 امروز تا الان چند ساعت خوندی؟ 😌
🐸 زیر ۵ ساعت ساعت(👏)
🤓 ۵ تا ۸ ساعت (❤️)
🗿 ۸تا ۱۰ ساعت (🫡)
👋 ۱۰ به بالا(💊)
👊 ۱۲ به بالا(🥰)
😞 اصلا نخوندم(🙈)
💔 حال نداشتم ولی قول میدم فردا بهتر
بخونم!(🕊️)
@konkoortaster1 | 1 301 |
| 15 | کدومش رو دوست داری؟ | 1 244 |
| 16 | ✅رشد ساعت مطالعه با کنترل زمان های استراحت و مدیریت اونا اتفاق میفته،در تایم های استراحت:
⛔️ استفاده از موبایل ممنوع
⛔️ تلویزیون دیدن ممنوع
⛔️ صحبت با پدر و مادر و اعضای خانواده ممنوع!
⬅️ پس کی باید اینکارارو انجام بدین؟
بعد از نهار و شام ،میتونید ۴۵ دقیقه تا یک ساعت کارهای بالا رو انجام بدین!
✅ تو تایم استراحت:
چند دقیقه چشمانت رو ببند، چند حرکتی کششی بکن، اگر میخوای خوراکی بخوری نوش جان کن، اینا اسمش استرحته!
@konkoortaster1 | 1 279 |
| 17 | #مشاوره_عمیق
اگر از این روزا استفاده نکنین، پشیمون میشین شب امتحانا!
یادت باشه تا نهار باید حداقل ۵ ساعت رو بخونی، اینجوری بعد ناهار ۵ ساعت دیگه بخونی ۱۰ رو خوندی!
اونی که تا ناهار ۶ ساعت میخونه، عصر ۶ ساعت بخونه، میشه ۱۲ ساعت!
حالا چطوری میشه همون ۵ ساعت رو خوند؟
با محدود کردن زمان استراحت، یادت باشه زمان های استراحتت دارن ساعت مطالعه کل روزت رو تعیین میکنن!
حتما ویدوی پست بعد رو ببین✋
کسی که صبح ها زود پامیشه تو این هفته ها، هم برای فول فوکس(فول تمرکز) بودن در جلسه امتحانا و کنکور داره تمرین میکنه و هم داره روتین میسازه تا بتونه یک برنامه درسی اصولی که همزمان تنوع و تعادل مطالعاتی داره رو اجرا کنه! یادتون باشه، شما باید ساعت مطالعه بالایی داشته باشید تا به همه کاراتون برسید، از این جا به بعد باید یاد بگیرید که بعضی مراحل رو با زرنگی نمیشه رد کرد، باید اصولی کار کرد، درک این که باید اصولی کار کنی اسمش زرنگیه وگرنه اون میانبرایی که تو دنبالش هستی، به نتیجه ای نمیرسن و تهش تومیمونی و یه رشته ای که نمیتونی باهاش درست مهاجرت کنی یا حتی تو ایران کار کنی!
فک میکنی همه راننده اسنپ ها، تو سن تو فک میکردن در آینده راننده اسنپ میشن!؟(راننده اسنپ بودن شغل بدی نیست، پول حلال در آوردن ارزشش از هر چیزی بیشتره و من دست کسی که پول حلال درمیاره رومیبوسم ولی سخته، خیلی سخت و مثال کلی زدم)
✅ مرکز مشاوره تحصیلی مهندس رضاپازوکی با ۱۷ سال سابقه درخشان:
@konkoortaster1 | 1 166 |
| 18 | ⚫️ 🎉خلاصه نمودار درختی سلامت و بهداشت
⚫️ آمادگی نهایی سلامت و بهداشت دوازدهم
@konkoortaster1 | 1 230 |
| 19 | 📖 شعر و تاریخ ادبیات فارسی یازدهم در ۲ صفحه خلاصه شده کامل
🔘 آمادگی نهایی فارسی یازدهم
@konkoortaster1 | 1 253 |
| 20 | این نظر منه❤️
@konkoortaster1 | 1 415 |
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
