ar
Feedback
Coding Lovers

Coding Lovers

الذهاب إلى القناة على Telegram

:همه شبکه های اجتماعی یکجا 🌐 Zil.ink/codinglovers :چیزی نیاز داری؟ 🧑‍💻 @Amir_OfficiaI 📌 تبلیغات: @CodingLoversAds :گروه 🍻 @CodingLovers_GP :ثبت نمونه کار 🪄 @CodingLovers_result

إظهار المزيد
1 981
المشتركون
+424 ساعات
+177 أيام
+3430 أيام
أرشيف المشاركات
اموزشی داکیومنتی چیزی دارین دانلود کنین نمیخوام استرس بدم ولی هر روز احتمالش بیشتره که نت ها دوباره برای مدتی ملی بشه :/ پ.ن: الانم توی گیلان فرقی با ملی نداره! ۱۰ دقیقه خوبه ۱ ساعت ملی

برنامه نویس ایرانی
برنامه نویس ایرانی

سال 2026 ⚡️ به همگی مبارک، ایشالله سالی با پروژه های بزرگ تر داشته باشین، و به امید زندگی کردن بجای زنده موندن در ایران ❤️🖐

نمیصرفه... یوتوب انگلیسی چطوره بچه ها؟ 🤔

اینکه فهمیدم بخشی از بازی FIFA رو با Js ساختن باعث شد ازش متنفر بشم 😂

پارت اولش استقبال خوبی گرفت. زیاد برا پارت دوم درخواست کرده بودید بریم برای ادامه اش؟ 👍👎

سلام چطورید هکرای آینده 🤧 برنامه نویسی با این نرخ دلار میصرفه؟ پرمیوم تلگرام که نمیصرفه، بقیه شو نمیدونم

مشغول یادگیری چی هستین؟ چرا؟

این ۳ روز به یه ارورایی خوردم که توی ۵ سال کارم ندیده بودم با لایبرری pydantic خوردم به segmentation fault با لایبرری genai میخوردم به AssertionError با print میخوردم به OSError ۹۰ درصد هم با ریستارت کردن درست میشد😂😂😂

⭕️🚨 آسیب‌پذیری جدی در اپلیکیشن‌های Next.js و React ⭕️ 🔴 با کشف یک رخنه امنیتی بسیار مهم در React و Next.js، هکرها می‌توانند به‌راحتی و تنها با یک درخواست HTTP ساده، سرورهای شما را هک کنند! 🔴 این مشکل که در بخش React Server Components ایجاد شده، در درجه‌بندی ۱۰ از ۱۰ قرار می‌گیرد که نشان از اهمیت و خطر بالای آن دارد. داده‌ها نشان می‌دهد که چیزی در حدود ۳۹ درصد سرویس‌های ابری درگیر این رخنه امنیتی هستند. 🔴 تنها راه‌حل کارآمد و قطعی، به‌روزرسانی هر چه سریع‌تر React و تمام وابستگی‌های آن است. اکیداً توصیه می‌کنیم در اولین فرصت نسبت به به‌روزرسانی آنها اقدام نمایید. منبع @CodingLovers_OFF

بی دلیل از React بدم نمیومد

signin برای وب‌سایت/اپلیکیشن هایی که استفاده میشه که قراره افراد باهم در ارتباط باشن ( درواقع سوشیال مدیا ) login برای باقی موارد استفاده میشه

فرق login و signin چیه بنظرتون؟

واقعا چرا هوش مصنوعی هارو با Python میسازن خب همینه دیگه میلیارد دلاری پول سرور میدین تبدیل کنین به Rust، با سرور چند دلاری هم کار راه میوفته😔😂 #موقت

میانگین حقوق برنامه نویس در ایران: رسما برنامه نویسی دیگه توی ایران هیچ جایی نداره😂😂 پ.ن: اونوقت کمترین حقوق برنامه نویس تو
میانگین حقوق برنامه نویس در ایران: رسما برنامه نویسی دیگه توی ایران هیچ جایی نداره😂😂 پ.ن: اونوقت کمترین حقوق برنامه نویس توی خارج ۲۰۰۰ دلار در ماهه. خارج گدایی هم کنی بیشتر در میاری

اپراتور های همراه عزیز( ایرانسل و همراه و ...)، ضمن گوه تر شدن کیفیت اینترنت، قیمت رو ۲۰ درصد گرون تر کردن امروز.

توقع نداشته باشین دانشگاهی که ساعت سایتش ۱۵ دقیقه جلوعه بتونه باعث پیشرفت بشه 😔😂😂 سایتای اموزش مجازی دانشگاه ها 😂😂😂

🚀 ماکسیمم سرعت FastAPI | پارت دوم خواستم چند تا نکته به پست قبلیش اضافه کنم 📑 لاگ هارو ببندین توی پروداکشن، همیشه لاگ هارو ببندین. لاگی نباید توی ترمینال نشون داده بشه. نشون داده شدن هر درخواست توی ترمینال، شاید باورش سخت باشه اما سرعت رو نصف میکنه. برای اینکار، اگه دارین از uvicorn استفاده میکنین، کافیه از پارامتر no access log استفاده کنین:
uvicorn --no--access-log app
🧩 از چند worker استفاده کنین توی پروداکشن از چند worker استفاده کنین تا به بالاترین سرعت برسین.
uvicorn --workers 4 app
🚫 توی پایتون ratelimit پیاده سازی نکنین توی پروداکشن، تا جای ممکن داخل پایتون ratelimit پیاده سازی نکنین ( البته بعضی مواقع نیازه ). سعی کنین از ratelimitعه چیزایی مثل nginx یا traefik استفاده کنین. #fastapi @CodingLovers_OFF

Repost from N/a
🤖 شما با این ربات به راحتی میتوانید API_ID و API_HASH اکانت خود را به راحتی دریافت یا بسازید. ⚡️ اطلاعات شما به صورت ایمن ذخ
🤖 شما با این ربات به راحتی میتوانید API_ID و API_HASH اکانت خود را به راحتی دریافت یا بسازید. ⚡️ اطلاعات شما به صورت ایمن ذخیره میشود, به راحتی میتوانید اطلاعات ذخیره شده خود را دریافت کنید. ✈️ در صورت بروز مشکل, با پشتیبانی در ارتباط باشید. 🤖 @GetTelApiBot ✈️ @MainReza

طبق بلاگی که از کلودفلر پیدا کردم خود کلودفلر با اون عظمت‌ش داره از این الگوریتم استفاده میکنه