ar
Feedback
chatbuzzteam ⚡️

chatbuzzteam ⚡️

الذهاب إلى القناة على Telegram

ما اریایی ها هستیم ما از کمین گاه اهریمنان خواهیم گذشت ما ظالمان زمین را در هم خواهیم شکست ما ازادی را ستایش خواهیم کرد از ما تمدن به جا میماند بعضی وقتا با خودت حرف بزن @chatbuzzteam @chatbuzzteampower

إظهار المزيد
801
المشتركون
-124 ساعات
-47 أيام
-2130 أيام
أرشيف المشاركات
دوستان عزیز توی این چند سال که خدمت شما بودم خیلی تلاش کردیم که شما رو تو بهترین حالت ممکن راضی نگهر داریم، توی ۱۲ روزه جنگ که ۱٪ مردم فقط نت داشتن تیم ماخیلی ها رو وصل نگه داشت با این حال تمدید نکردن شما سرور های خودتون رو از کجا تهیه می‌کنید ؟؟
Anonymous voting

🚨🇦🇷 دیشب تو لیگ آرژانتین سر یه بازی فوتبال اعضای دو تیم به هم حمله کردن و باعث کشته شدن چند نفر شدن یجوری خونسرد با میله میزنه تو سرش، یارو درجا میمیره😐😐😐😐😐😐

پینگ ۹۷ این دیگه رکورد بود
پینگ ۹۷ این دیگه رکورد بود

تست سرعت سرور های چت باز تیم روی همراه اول شما فقط سرعت اولیه اپلود رو ببین😐😐😐⚰💸💸 حرفی نمیمونه @chatbuzzteam

گوش بدین به حرف های مورگان خوب گوش بدین

بزرگترین ترین دشمنان ایران زمین
Anonymous voting

v2box اپدیت جدید داده شما فقط پینگ رو ببینید ❤️❤️💥 سرور های چت باز تیم حرف اول رو نزنه حرف دوم رو که میزنه😂😂
v2box اپدیت جدید داده شما فقط پینگ رو ببینید ❤️❤️💥 سرور های چت باز تیم حرف اول رو نزنه حرف دوم رو که میزنه😂😂

اهورامزدا خودش تنها این زندگی و افرید به نظر شما برای رسوندن پیامش به زمین نیاز به کسی داشته ؟؟؟

داریوش بزرگ🤝

تو دنیای همش مصنوعی ایران اولین تمدن دنیا تحریم‌ و فیلتره زیباست

📱 آپدیت تازه GPT-5: صمیمی‌تر از قبل! ▪️شرکت OpenAI اعلام کرده نسخه جدید GPT-5 با شخصیتی گرم‌تر و دوستانه‌تر عرضه شده. و هدفش
📱 آپدیت تازه GPT-5: صمیمی‌تر از قبل! ▪️شرکت OpenAI اعلام کرده نسخه جدید GPT-5 با شخصیتی گرم‌تر و دوستانه‌تر عرضه شده. و هدفش کاهش انتقادهایی که می‌گفتن مدل زیادی خشک و مستقیم جواب می‌ده. ▪️تغییرات ظریف هستن؛ نه چاپلوسی، فقط حس راحت‌تر و صمیمی‌تر توی مکالمه. نیک ترلی (معاون OpenAI) گفته:
«قبلاً مدل خیلی بی‌پرده جواب می‌داد، حالا تجربه کاربرا دلنشین‌تر شده.»
تو آپدیت ویندوز ۱۰ این گزینه فعاله کسایی که دوست دارن حرف بزنن با این مدل به راحتی میتوتن ولی برای عکس یا فیلم یا فایل فرستادن باید حتما اکانت مایکروسافت درست کنن که تو ایران تحریمه😂😂😂

❗دیده شده در انگلیس کارما سختی خوردن انگلیسی ها حتی فکرشم نمیکردن

میگن چرا ایرانی ها عرب پرستی می‌کنن ولی عرب ها ایران پرستی نمیکنن؟؟

سفارتخانه های اروپایی همه به دلالیل امنیتی در حال ترک ایران هستن

من رهبر کبیرم،سرور سروران و پادشاه پادشاهان سخن سنگ نگاره (کتیبه) کدوم پادشاه باستان بود ؟
Anonymous voting