AmirhosseinTech
الذهاب إلى القناة على Telegram
کلی ترفند و آموزش تکنولوژی داریم کمک میکنیم مهارت کسب کنی و به درآمد برسی💎 🌐سایت مسترخطیب 🔗 MrKhatib.com 📌اینستاگرام 🔗 Instagram.com/AmirhosseinTech مشاور 👨💻 🔗 @MCITMentor
إظهار المزيد5 620
المشتركون
-224 ساعات
-57 أيام
-3230 أيام
أرشيف المشاركات
5 619
آقا ممد رضا رو اذیت نکنید بنده خدا نمیدونست روز تعطیلشه الان اومده پشتیبانی میبینه کلی پیام اومده😂 یکم صبور باشید 🌹
5 619
کارگاه اصلا کارگاه الکی نیست این کارگاه رو برای فروش نذاشتیم دقت کنید به این موضوع
این کارگاه هدیه هست ئگرنه قیمت کارگاه 5 زیر 5 تومن نمیبود بعضی ها شتباه نگیرن چون هدیست 300 هزار تومنه که نرید الکی پول دوره های بی محتوا رو بدید
کسایی که این کارگاه رو از دست بدن بعد از تایم ثبت نام متوجه میشن چه چیزایی رو از دست میدن
نگید نگفتید چون تمدید ثبت نام و ورودی هم نداره
📍فقط و فقط یک ساعت ساعت تا پایان ثبت نام فرصت دارید🌹
5 619
دوستان مشکل رفع شد رفرش کنید یا بدون وی پی ان برید
یهویی همه رفتید سایت بالا پایین شد بیچاره😂
اگر هم مشکلی بود تو مراحل ثبت نام بگید سریع رفعش کنیم🌹
لینک ثبت نام
https://mrkhatib.com/product/webinar-to-rise-with-the-network/
5 619
دوستان عزیز کارگاهه کپسول شبکه دوره نیست کارگاهه و به صورت انلاین برگزار میشه یعنی شما میتونید به صورت زنده با استاد در ارتباط باشید و سوالاتتون رو بپرسید
هر مشکلی هم که براتون پیش اومد نگران نباشید ویدیو کارگاه ریکورد میشه و در پایان کارگاه در سایت قرار میگیره
5 619
ساعت 19 لینک ثبت نام داخل استوری های پیج امیر قرار میگیره این فرصت رو از دست ندید🔥
🔰ظرفیت نا محدود
⏳مدت زمان خرید محدود
این کارگاه فقط یک بار تشکیل میشه و دیگه تشکیل نخواهد شد چون این یک هدیه از طرف امیر حسینه و به هیچ عنوان با مبلغ اعلامی این دوره رو جایی پیدا نخواهید کرد
📍راستی برای قیمت دوره قرار شد شما رای بدید برید تو استوری امیر و قیمت دوره رو مشخص کنید
سوالی داشتید کامت این پیام در خدمتتونم
5 619
گفت خب باشه
حالا میگی قیمتش چند باشه
گفتم قیمت همین پیتزا روی میز
گفتم یعنی کسی که میره پیتزا میخوره یا یه هزینه ای میکنه که فقط پولش رو دور میریزه که خدماتی بگیره حاضر نیست این مبلغ رو بده تا روی خودش سرمایه گذاری کنه؟
برای همین مبلغی برای این دوره تعیین کردیم تا همه بتونن شرکت کنن (دوراقع مبلغی نگفتیم اصلا🙃)
هر کسی که به دنیایی شبکه علاقه منده به هیچ عنوان این کارگاه رو از دست نده
این بود ماجرای کل کارگاه کپسول شبکه
5 619
گفتم خیلی عالی ولی یه چیزی بگم(منو نکشید😂)
گفت بگو:
گفتم ما چند هزار تا دانشجو داریم این هدیه با این ارزش رو رایگان میخوایی بدی؟
گفت اره چطور ؟
گفتم نمیبینن؟
گفت چرا؟
گفتم چون برای محصول رایگان براش ارزش قائل نمیشن و وقتی به دستش بیارن میزارنش یه گوشه و نمیبینن متاسفانه
به جای اینکه رایگان بدیم بیا با یه قیمتی بدیم که همه توان خرید داشته باشن و بتونن بگیرن و هر کسی که میگیره چون هزینه داده حداقل برای اون هزینه ارزش قائل میشه و میبینه اینطوری به جای 15 هزار تا ثبت نامی شاید 1000 تا داشته باشیم ولی 1000 نفر دانشجویی داریم همه دنبال یادگیری و پیشرفت هستن
5 619
بعد از این داستان ها در نهایت قرار شد اسم کارگاه رو انتخاب کنیم بعد از کلی اسم به اسم کپسول شبکه رسیدیم💊
دلیل نام گذاری این کارگاه به اسم کپسول شبکه اینه که خیلی ها علاقه مند هستن به حوزه شبکه اما برای شروع یا منابع معتبری نمیشناسن یا هزینه ها بالاست اطلاعات کم نمیتونن اعتماد کنن به همه
خب اینا چه ربطی به این اسم داره امیر ؟🧐
گفت ربطش اینه که این اسم رو برای این انتخاب کردم که کارگاه مثل یه کپسول میمونه که قراره با خوردن اون به کلی اطلاعات از دنیای شبکه پی ببرن دیگه به جای دوره خریدن متمرکز یاد بگیرن که به چه اطلاعاتی نیاز دارن و مسیرشون رو پیدا کنن و هدفمند به دینایی شبکه ورود کنن
5 619
یکم فکر کردم به امیر گفتم خب پس کسایی که دوره نت ورک و کارگاه پسیو رو دارن چی این کارگاه به دردشون نمیخوره :💔
گفت این کارگاه رو اختصاصی مخصوص شروع کنندگان بسیتیم که هرکسی خواست شروع کنه دیگه هیچ جایی نره همینو ببینه و یا علی تمام
📍اما کسایی که دوره های مارو دارن اگر دوره ها رو دیدن و یاد گرفتن و گنگ نیستن تو مسیر نخرن
📌 ولی اگر دوره رو نصف و نیمه دیدن تو مسیرشون گم شدن و راه شبکه رو بلد نیستن به اونا بدیم
5 619
گفتم ایول 😁
حرکت خیلی خوبیه ولی کسایی که این کارگاه رو شرکت به چی میرسن ؟🙃
گفت کسایی که تو این کارگاه شرکت میکنن میتونن هر مبحثی که لازمه برای شروع شبکه یادگیری ابزار و مسائل تخصص که برای ورود به بازار کار هست به همراه رود مپ شبکه رو بهشون بگم و هیچ نگرانی ای برای شروع و ادامه مسیر تو حوزه شبکه نداشته باشن😎
🔰گفتم پس این کارگاه به درد کسایی میخوره که تازه میخوان شبکه رو شروع کنن؟
گفت برای کسایی که میخوان شبکه رو شروع کنن این لازم و فوق العاده تکمیله و بعد از این کارگاه مسیر خودشون رو تو دنیایی شبکه پیدا میکنن
5 619
تو جلسه دیروزی کلی با امیر کش و قوس داشتیم در مورد اینکه هدیه به بچه ها چی بدیم
کد تخفیف ،دوره،شارز کیف پول و... کلی مورد برسی شد که در نهایت یه ایده اومد به سر امیر خورد🤯
اینکه چرا یه محصول جدید بهشون ندیم
گفتم امیر محصول جدید چی باشه ؟🤨
گفت تو بازار اینستاگرام که نگاه میکنی خیلی از دوره های شبکه و آموزش های پایه شبکه رو، دارن با قیمت های دوره های ما میدن بیاییم یه کارگاه بزاریم که هرکی توش شرکت کرد بتونه به راحتی هم وارد دنیای شبکه بشه هم کلی اطلاعات بگیره که نه تو یوتیوب باشه نه تو این پکیج های بی خودی یاد دادن
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
