ar
Feedback
Savvy Sophistiqué

Savvy Sophistiqué

الذهاب إلى القناة على Telegram
733
المشتركون
+424 ساعات
+157 أيام
+6430 أيام
أرشيف المشاركات
حس میکنم سیبیل دارم 😔

سلام من از کار

رسالة فيديو00:04

منظورت چیه من ذذی سرد و خشنم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ https://t.me/c/1659267994/27452 وای کیوت😭

رسالة صوتية00:01

رسالة صوتية00:10

رسالة صوتية00:24

وقتی داری سعی میکنی خفن باشی ولی:

تو گپ امکان داره ۴ ساعت باهات حرف بزنم ولی پیوی حرف زیادی نزنم هی برم

من کلا خیلی آدم no pv هستم

نه

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ یک سئوال دارم کسی که از شما خوشش نیاد هی وسط چت میره درسته؟

sticker.webp0.17 KB

نه بابا عاشق چاووشی ام

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ نبودییییییییی همش حرف تو بود با دوستام حیف دیگه رفته اون روزا نشنیدی هرچی صدات کردم نگو که نامردم نگو چرا حالا نوبت منه بکنم باهات این کار بزارمت تنهام بگم بدن همه ادما یه بارم من جات بودی تو باعثش دستامون جدابشه گرفتیم تو اغوش ولی حیف حیف حیف ما نیستیم مثل هم دیگه نیست اونی که میگفت بهت همیشه هست تو دریای عشق تو چرا غرقم نگو چرا خاطره هامون تلخن اینهمه تو یه بارم من کاششششششششش بهت نمیگفتم ولت نمیکنم کاشششششششش بهت نمیگفتم دیونتم کاششششششش اونروزا میومدن کاشششششش بهت نمی گفتم دیونتم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ حالمممممم بد اینهمه تو یبارم من نشنیدی هرچی صدات کردم نپرس چرا رفتم اره یبارم من نگو که نامردم نگو چرا سردم شاید همون لیاقتته خستممممممم دیگه نمیکشه مغزم انقدر فکر تو کنم دم غروب همش حرف تو بادوستام نشنیدی نشنیدی نشنیدی هرچی صداتتتتتت کردم 😓😭😭😭😭😭😭😭😭🤯🤯🤯🤯🤯😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ شکست عشقی خوردی 😢