ar
Feedback
2024 Combined Maths Paper Class

2024 Combined Maths Paper Class

الذهاب إلى القناة على Telegram

2024 Combined Maths Paper Class. මෙය physical පන්තියකි. Paper discussion එක online පැවැත්වේ.

إظهار المزيد
1 007
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
-2630 أيام

جاري تحميل البيانات...

سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
يوليو '25
يوليو '25
+8
في 0 قنوات
يونيو '25
+8
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+12
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+6
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '25
+12
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+9
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '25
+16
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+102
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+52
في 5 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+73
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+129
في 2 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+106
في 3 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+80
في 1 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+177
في 4 قنوات
Get PRO
مايو '24
+68
في 2 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+30
في 2 قنوات
Get PRO
مارس '24
+80
في 2 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+160
في 3 قنوات
Get PRO
يناير '24
+37
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+43
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+391
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
30 يوليو0
29 يوليو0
28 يوليو0
27 يوليو0
26 يوليو0
25 يوليو+1
24 يوليو0
23 يوليو0
22 يوليو0
21 يوليو0
20 يوليو+1
19 يوليو0
18 يوليو+1
17 يوليو0
16 يوليو0
15 يوليو0
14 يوليو+1
13 يوليو+1
12 يوليو+1
11 يوليو0
10 يوليو0
09 يوليو0
08 يوليو0
07 يوليو0
06 يوليو0
05 يوليو0
04 يوليو0
03 يوليو+1
02 يوليو+1
01 يوليو0
منشورات القناة
3️⃣0️⃣3️⃣6️⃣ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ අලුතින් පටන් ගමු 📢 Physical + Online ❗️Results ආවට පස්සේ තව shy එකක් කරන්න ගත්ත හැමෝම හෙට අනිව
3️⃣0️⃣3️⃣6️⃣ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ අලුතින් පටන් ගමු 📢 Physical + Online ❗️Results ආවට පස්සේ තව shy එකක් කරන්න ගත්ත හැමෝම හෙට අනිවාර්යයෙන්ම 2025 Revision class එකට එන්න. 🆓 Class එකක් විදිහට කරන්නේ. Revision class එකේ ඉදිරි වැඩපිළිවෙල ගැන හෙට සම්පූර්ණයෙන්ම කතා කරනවා. ❗️අලුතෙන් join වෙන අයට කලින් පාඩම් ටිකට අදාළ recordings ටික ගන්න පුළුවන්. මේ ✈️ groups වලට join වෙන්න. 2025 Revision 2025 Paper

2
⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ 2024 exam කරපු අයට මේ time slots වල Siyochem එකේදී මාව හම්බෙන්න පුළුවන්. ඉස්සරහට මොනාද කරන්නේ කියන එක ගැන idea එකක් ගන්න ඕනේ අයත් එන්න. ➡️ බදාදා (30) හවස 4.00 - 6.00 ➡️සිකුරාදා හවස 3.00න් පස්සේ (ඕනෑම සිකුරාදා දවසක) ➡️සඳුදා දවල් 2.00 - 3.00 අතර (ඕනෑම සඳුදා දවසක) Results ආපු හැමෝම මේ google form එකත් fill කරන්න. 2024 Results
518
3
3️⃣0️⃣3️⃣6️⃣ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ අලුතින් පටන් ගමු 📢 Physical + Online ❗️Results ආවට පස්සේ තව shy එකක් කරන්න ගත්ත හැමෝම හෙට අනිව
3️⃣0️⃣3️⃣6️⃣ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ අලුතින් පටන් ගමු 📢 Physical + Online ❗️Results ආවට පස්සේ තව shy එකක් කරන්න ගත්ත හැමෝම හෙට අනිවාර්යයෙන්ම 2025 Revision class එකට එන්න. 🆓 Seminar එකක් විදිහට කරන්නේ. Revision class එකේ ඉදිරි වැඩපිළිවෙල ගැන හෙට සම්පූර්ණයෙන්ම කතා කරනවා. ❗️අලුතෙන් join වෙන අයට කලින් පාඩම් ටිකට අදාළ recordings ටික ගන්න පුළුවන්. මේ ✈️ groups වලට join වෙන්න. 2025 Revision 2025 Paper
320
4
📢Second/ Third shy කරන අය class fees ගැන මුකුත් හිතන්න ඕනේ නැහැ. Revision class, paper class ඇවිත් වැඩ ටික කරගන්න. Second shy කරන්න ගෙදරින් සල්ලි ඉල්ලන එක අවුලක් නම් කිසි ප්‍රශ්නයක් නැහැ මට කතා කරලා free card එකක් ගන්න. Second shy එක අවුල් කරගන්න එපා, class fees ගෙවන්න බැරි අවුල හින්දා. මේ සැරේ හරියට වැඩේ ගොඩදාගන්න. මතක තියාගන්න හීනවලට පණක් තියෙනවා ♥️
610
5
3️⃣0️⃣3️⃣5️⃣⌨️⌨️ ✅ Exam එකේ හොඳ results ගත්ත හැමෝටම සහ තමන් බලාපොරොත්තු වුණ result එක ආපු හැමෝම ගැන සතුටුයි ♥️ ✅ තමන් හිතපු result එක ආපු නැති කිසිම කෙනෙක් වැටෙන්න එපා. ඔයාලට තව chance එකක් තියෙනවා. Second shy කළත් නොකළත්, ඔයාල මේ වෙද්දි යන්න path එකක් decide කරලා නම්, ඒ path එකේ උඩටම ගිහින් තමන්ගේ දෙමාපියන් සතුටු කරන්න ♥️ ✅ Results ආපු ඕන කෙනෙක්ට Siyochem එකට ඇවිල්ලා මාව හම්බෙන්න පුළුවන්. ඉස්සරහට මොනාද කරන්න පුළුවන් කියලා කතා කරමු. මම එන්න ඕන දවස් ටික දාන්නම්. ❗️අපේ 2024 Theory/ Revision/ Paper class ආපු හැමෝම gratitude එකක් විදිහට, තමන්ට class එකෙන් ලැබුණු support එක ගැන දාලා මේ google form එක fill කරන්න ♥️ 2024 AL Results
959
6
3️⃣0️⃣3️⃣8️⃣ ආරම්භක දිනය+1
3️⃣0️⃣3️⃣8️⃣ ආරම්භක දිනය
400
7
3️⃣0️⃣3️⃣6️⃣ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ 🔠 ජනවාරි 10 සිකුරාදා උදේ 7.30ට 💯 Physical පන්තියකි. Physical පන්ති එන්න බැරි අයට live online
3️⃣0️⃣3️⃣6️⃣ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ 🔠 ජනවාරි 10 සිකුරාදා උදේ 7.30ට 💯 Physical පන්තියකි. Physical පන්ති එන්න බැරි අයට live online class එකට එන්න පුළුවන්. සියලුම online පන්ති www.mandapapandithage.lk website එක හරහා සිදු වේ. සම්බන්ධ වීමට මේ telegram group එකට join වෙන්න👇🏼 2025 Revision Group හීනවලට පණක් තියෙනවා 💕
477
8
2025 සුබ වේවා 💙
2025 සුබ වේවා 💙
475
9
⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ ⌨️⌨️⌨️⌨️⌨️ ❗️2025 Paper Panel එකට එන්න කැමති හැමෝම මේ google form එක fill කරන්න. 2025 Paper Panel
665
10
❗️Exam ඉවර නිසා ඉස්සරහට කරන්න ඕන මොනාද කියලා idea එකක් ගන්න මාත් එක්ක කතා කරන්න ඕන අය මේ දවස් ටිකේ Siyochem එකට එන්න. ➡️ජනවාරි 4 ඉඳන් සෙනසුරාදා හවස 5.30න් පස්සේ ➡️ජනවාරි 5 ඉරිදා දවල් 1.00 - 2.00 අතර ➡️ ජනවාරි 10 ඉඳන් සිකුරාදා දවල් 2.30න් පස්සේ.
587
11
Merry Christmas 🎄♥️
Merry Christmas 🎄♥️
676
12
✅ වැඩේ ඉවර කරලා එන්න එහෙනම් ♥️
911
13
❗️අදයි, හෙටයි 2009/ 2014/ 2019/ 2023 අවුරුදු වල Applied Paper එක කරන්න. Paper එකම time කරලා හරි, වෙන වෙනම ප්‍රශ්න විදිහට හරි ඒ papers ටික කරන්න අනිවාර්යයෙන්ම.
1 035
14
لا يوجد نص...
1 101
15
رسالة صوتية
864
16
Applied Questions- Marking Scheme.pdf
1 278
17
❗️Applied paper එක අමාරු වෙයි කියලා හිතන නිසා, මේක හදලා තියෙන්නේ අමාරු ප්‍රශ්න දාලා. වෙලාව අරගෙන try කරන්න. 17 වෙනිදා තව practise questions set එකක් දාන්නම් normal standard එකේ ඒවා.
2 914
18
Applied Practise Questions 2024.pdf
3 063
19
رسالة صوتية
1 366
20
⌨️⌨️⌨️ 3️⃣0️⃣3️⃣5️⃣ ✅ මෙවරත් Common General Test paper එක කලින් දවසේ දෙසැම්බර් 6 සිකුරාදා හවස 6.00ට මේ ❤️ group එකට join වෙලා
⌨️⌨️⌨️ 3️⃣0️⃣3️⃣5️⃣ ✅ මෙවරත් Common General Test paper එක කලින් දවසේ දෙසැම්බර් 6 සිකුරාදා හවස 6.00ට මේ ❤️ group එකට join වෙලා ඉන්න Common General Test 2024 ✅ ගිය පාර seminar එකේ comments මේ ❤️ video එකේ බලන්න 👇🏼 Last year CGT seminar
1 700