ar
Feedback
AMIREZAM

AMIREZAM

الذهاب إلى القناة على Telegram
980
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-67 أيام
-130 أيام
أرشيف المشاركات
بیدارید ؟

خیلی دوست داشتم بعضی چیزا اینجوری نشه

باهم ساختیم یه چیزی رو تو دوران خاص که با هیچکس نشه حتی فیکشو دوباره ساخت

‏اشکالی نداره دیگه، نهایتش میشه خیره شدن به یه نقطه موقع خوردن چایی.

Repost from N/a
خونتو واس ی شب تو هتل خوابیدن نفروش😴

Repost from N/a
«هزاران بار زمین خورده‌ام، برای هزاران بارِ دیگر هم آماده‌ام…»

Repost from N/a
نه میدونم کجام، نه میدونم کجا میرم، نه میدونم کی باهامه

Repost from 3TI′🎀
جای درست زندگی فقط اونجایی که همه چیز ول می‌کنی و میچسبی به کار و زندگیت🫶🏼

Repost from YEGGATA

Repost from N/a
یکی از سخت ترین قسمت های نشدن اینه که: میبینی برای بقیه چقدر راحت میشه و تو در حالیکه تمام تلاشت و کردی باید حسرت بخوری.

Repost from N/a
بهترین اکسسوری برای یه دختر توی جمع و مهمونیا، دستِ دوست پسرش دور کمرشه.

Repost from N/a
کاش می‌شد این هوا رو واسه تابستون ذخیره کرد.

Repost from Lunaria
Maybe in another life .

Repost from •𝟷•
حتی دیدنت توی خواب هم قشنگه❤️‍🩹.

Repost from N/a
‏با این قضیه که داره گرم میشه اصلا موافق نیستم

کاش میشد برای یکبارم که شده "بغلت" کنم🫂..

من از وقتی که دیگه اول به کسی پیام نمیدم از خیلیا خبر ندارم ..!

Repost from N/a
با تو هر ثانیه ، هرجا .. میشه تو لحظه‌ها گم شد :)
-HM✨

هر جنگی ارزش جنگیدن نداره، گاهی عمدا بباز و بیا بیرون.

من اینطوریم که اگه خودش میخواست میومد برام تعریف میکرد پس منم دیگه نمیپرسم.