ar
Feedback
منِ مودی.

منِ مودی.

الذهاب إلى القناة على Telegram

شاید یه رهگذرِ مودی.

إظهار المزيد
339
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-47 أيام
-2430 أيام
أرشيف المشاركات
لطفا اینجا 1k شه.😭

سلامم کسی اینجا هست هنوز؟ https://t.me/harfmybot?start=6141391582

با من از ایران بگو.mp35.65 MB

ضحاک به درک واصل شد.

ما سرو می‌کاریم و مرگ می‌درویم. ما همه جوان می‌میریم.

Shahyar-Ghanbari-La-La-La-La-128.mp35.79 MB

فراوان ز ایرانیان کشته شد، ز خون یلان کشور آغشته شد.

Shahyar-Ghanbari-La-La-La-La-128.mp35.79 MB

هایده . mp3.mp33.66 MB

‏گریه کن عزیز من، گریه کن چرا که برای گریستن در خاورمیانه هزاران دلیل وجود دارد.

اگر دوست من هستید و این وضعیت براتون مهم نیست، دیگه دوست من نباشید.

photo content

Mohsen Chavoshi - Zendan Ban.mp39.27 MB

تردید نکن که نوری هست، شاید چندان نباشد که گفته‌اند، امّا آنقدر هست که از پس تاریکی‌ات برآید.

photo content

Najvaha.mp34.25 MB

مشکل اینجاست که آدم به دوزخ هم عادت می‌کند.

photo content

نه چندان دلخوری از من نه چندان دوستم داری مرا تا چند می‌خواهی بلاتکلیف بگذاری؟

غمت_از_جان_بیگانه_کند_ما_راعلیرضا_قربانی_@WildRedd.mp39.65 MB