ar
Feedback
Binary Options Dragon

Binary Options Dragon

الذهاب إلى القناة على Telegram

قناة تعليمية للخيارات الثنائية ونقدم خدمة التوصيات لمتداولين منصة كوتكس وأشارات عالية النجاح خبرة سنين فى الخيارات الثنائية والتحليل الفنى وادارة رؤس الاموال

إظهار المزيد
1 063
المشتركون
-1124 ساعات
-767 أيام
-9530 أيام
أرشيف المشاركات
بعتذر للناس عن رحلة الامس اللى تم تأجيلها لاسباب خاصة وهنخدها ان شاء الله يوم الخميس وخلاص هيكون معاد الرحلة ثابت وهو الخميس من كل اسبوع رحلة واحده نتيجة رحلة الخميس الماضى https://t.me/Binary_Options_Dragon/1193

صفقتين على فريم 5 دقايق 🔥 خدت الوحش فى لفة🤷🏻‍♂️

الناس الجديدة فى التداول اغلبهم بيضيع شهور ووقت طويل ومجهود وفلوس فى البوتات والمؤشرات والصفقات الزمنية اللى انا بعتبرها خزعب
الناس الجديدة فى التداول اغلبهم بيضيع شهور ووقت طويل ومجهود وفلوس فى البوتات والمؤشرات والصفقات الزمنية اللى انا بعتبرها خزعبلات وفى الاخر هتكتشف ان مفيش حاجه هتنفعك غير التحليل الفنى والتحليل الاساسى اتعلم وتوكل واعقلها وتوكل

دقيقة هبوط على USD/EGP (OTC) عندى منطقة مقاومة وروند نمبر بلون الحمر اتكون عليها شمعة انعكاسية Inverted Hummer ثم دخول السيلر
دقيقة هبوط على USD/EGP (OTC) عندى منطقة مقاومة وروند نمبر بلون الحمر اتكون عليها شمعة انعكاسية Inverted Hummer ثم دخول السيلرز بشمعة متوسطة وخدت صفقتى

نهاية الجلسة 3 ربح ✅
+2
نهاية الجلسة 3 ربح ✅

رأس وكتفين على EUR/USD (OTC) فريم 5 دقايق مدة الصفقة 10 دقايق بعد كسر النك لاين بلون الازرق واعادة الاختبار ثم دخول السبلرز
رأس وكتفين على EUR/USD (OTC) فريم 5 دقايق مدة الصفقة 10 دقايق بعد كسر النك لاين بلون الازرق واعادة الاختبار ثم دخول السبلرز

نهاية الجلسة 3 ربح ✅
+2
نهاية الجلسة 3 ربح ✅

دقيقتين هبوط على USD/BRL (OTC) عندى نموذج رأس وكتفين نموذج انعكاسى هيعكس السوق بشكل كامل وبعد كسر النك لاين بلون الاصفر انتظر
دقيقتين هبوط على USD/BRL (OTC) عندى نموذج رأس وكتفين نموذج انعكاسى هيعكس السوق بشكل كامل وبعد كسر النك لاين بلون الاصفر انتظرت كسر المنطقة العرضية بلون الاحمر وخدت صفقتى وعندى مسافة على اقرب منطقة دعم ممكن يرتد منها السعر بلون الازرق

صفقة الاخبار على EUR/USD اخدناها على ال VIP منذ قليل 🔥
صفقة الاخبار على EUR/USD اخدناها على ال VIP منذ قليل 🔥

انتهت الرحلة 4 صفقات ربح ✅ انا بدأت ب 100$ تم تحويلهم الى 1260$ يعنى ضاعفنا راس المال اكتر من 11 مرة 🔥
+4
انتهت الرحلة 4 صفقات ربح ✅ انا بدأت ب 100$ تم تحويلهم الى 1260$ يعنى ضاعفنا راس المال اكتر من 11 مرة 🔥

منطقة الدعم اللى خدت عليه الصفقة الاخيرة اصبحت نك لاين لنموذج الدبل بوتم وخدت شمعة 10 دقايق صعود بعد كسر النك لاين
منطقة الدعم اللى خدت عليه الصفقة الاخيرة اصبحت نك لاين لنموذج الدبل بوتم وخدت شمعة 10 دقايق صعود بعد كسر النك لاين

10 دقايق هبوط على NZD/JPY (OTC) فريم 10 دقايق عندى منطقة الدعم بلون الاصفر بعد كسرها حصل عليها اعادة اختبار واغلاق على المستو
10 دقايق هبوط على NZD/JPY (OTC) فريم 10 دقايق عندى منطقة الدعم بلون الاصفر بعد كسرها حصل عليها اعادة اختبار واغلاق على المستوى انتظرت دخول السيلرز وخدت صفقتى

نهاية الجلسة 5 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️
+4
نهاية الجلسة 5 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️

دقيقتين صعود على AUD/USD (OTC) فريم 10 دقايق اعتمدت على الرجيكشن اللى هيحصل من ال SNR بلون الاحمر ومنطقة ديول الشموع
دقيقتين صعود على AUD/USD (OTC) فريم 10 دقايق اعتمدت على الرجيكشن اللى هيحصل من ال SNR بلون الاحمر ومنطقة ديول الشموع

3 دقايق هبوط على USD/PHP (OTC) عندى نموذج تريبل توب (ثلاث قمم متساوية) وبعد كسر النك لاين بلون الاصفر عمل اعادة اختبار بشمعة
3 دقايق هبوط على USD/PHP (OTC) عندى نموذج تريبل توب (ثلاث قمم متساوية) وبعد كسر النك لاين بلون الاصفر عمل اعادة اختبار بشمعة للبايرز ثم دخول السيلرز ولاحظت زخم قوى للسيلرز فى اول شمعة ودخلت من نصها وبكده اكون حققت تارجت اليوم فى الصفقه دى

خبر حلو للناس اللى عايزة رحلات وعايزة تكبر راس مالها بسرعة 🚀 هعمل رحلة واحده كمباوند كل خميس من كل اسبوع الرحلة هتكون اربع صفقات لو رأس مالك 20$ يوصل الى 240$ 💰 لو رأس مالك 50$ يوصل الى 600$ 💰 لو رأس مالك 100$ يوصل الى 1200$ 💰 طبعا النسب تقريبية هتكون متغيره حسب نسبة البروفيت على الازواج مش هاخد عدد كبير هحتاج 20 فرد فقط معايا منهم مسبقا 12 فرد مكلمنى قبل كده يعنى هحتاج 8 افراد فقط . سعر الرحلة هيكون 20$ مهما كان رأس مالك الرحلة هتكون يوم الخميس الساعة 10 مساء بتوقيت مصر اللى حابب يشترك معانا يتواصل معايا @Ahmed_Gamal_Elkamash

دقيقتين صعود على USD/PHP (OTC) بعد كسر منطقة المقومة وشمعة اعادة الاختبار عملت رجيكشن من على المنطقة وخدت صفقتى
دقيقتين صعود على USD/PHP (OTC) بعد كسر منطقة المقومة وشمعة اعادة الاختبار عملت رجيكشن من على المنطقة وخدت صفقتى

3 دقايق صعود على USD/MXN (OTC) عندى منطقة المقاومة بلون الاصفر بعد كسرها واعادة الاختبار عليها تحولت من مقومة لدعم انتظرت دخو
3 دقايق صعود على USD/MXN (OTC) عندى منطقة المقاومة بلون الاصفر بعد كسرها واعادة الاختبار عليها تحولت من مقومة لدعم انتظرت دخول البايرز بعد اعادة الاختبار وخدت صفقتى

الحياة كلها مشاكل وتعب وقرف ، كلنا عندنا اعباء سواء كانت نفسية او مادية .... كلنا عندنا التزمات وهموم كل واحد فينا عندة شيلتة الي ميعرفهش ولا يحس بيها حد الا الشخص نفسة فياريت لما نلاقي حد بيحاول يلاقي لنفسة متنفس و حياة تهون علية الي هو فية وبيحاول يبسط نفسة باي حاجة بسيطة ... سواء كانت الحاجة دى اكلة حلوة او مشاعر لحد ما او قعدة اصحاب او حتي يجيب بلاليين وينفخها فلشارع فهو حر في اختيارة للشيء الي شايف انو المتنفس لة وانو ممكن يبسطة مش لازم نعلي علية ونقعد نديلة في نصايح ... سيبوا الناس تهون علي نفسها و تنبسط بلشكل الي يناسبها

5 دقايق هبوط على EUR/USD (OTC) فؤيم 5 دقايق
5 دقايق هبوط على EUR/USD (OTC) فؤيم 5 دقايق