ar
Feedback
روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا

روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا

الذهاب إلى القناة على Telegram

تو هر چنلی هستی لف بده و چنلمون رو سنجاق کن! 🔰 آموزشات مربوط به روبیکا 🔰ترفند های مخفی و خفن سفارش آموزش خاص؟ یا جهت ارتباط : 🆔️ @General_Hitleram ربات ویژه چنل: 🆔️ @rubika_hackedbot ربات فیلتریه ما ⬇️ @Code_filterbot رضایت های چنل👇 @Instalearni

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا

تُعد قناة روبیکا | آموزش فیلتری روبیکا (@codfilteri) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 62 371 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 104 في فئة التكنولوجيات والتطبيقات والمرتبة 5 210 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 62 371 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 6 079، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -73، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.15‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 1.58‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 336 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 984 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 14.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل install, pkg, کس, محتوا, چیز.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
تو هر چنلی هستی لف بده و چنلمون رو سنجاق کن! 🔰 آموزشات مربوط به روبیکا 🔰ترفند های مخفی و خفن سفارش آموزش خاص؟ یا جهت ارتباط : 🆔️ @General_Hitleram ربات ویژه چنل: 🆔️ @rubika_hackedbot ربات فیلتریه ما ⬇️ @Code_filterbot رضایت های چنل👇 @Instale...

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التكنولوجيات والتطبيقات.

62 371
المشتركون
-7324 ساعات
-1 1677 أيام
+6 07930 أيام
أرشيف المشاركات
حجمشو اوردم پایین که همه بتونن نگاه کنن با همین روشی که زدم کدشو میزارم براتون استفاده کنید (یه بار مصرفه).😘 آیدیشم تو فیلم هست حالا یه مشت دلقک باز میان هیت میدن میگن فیکه😕حداقل قبل از حرف زدن آیدیشو چک کنید یکم آهنگ دپه😭دلم گرفته بود با اهنگ شاد حال نکردم اینو گذاشتم😢

دارم دوتا کار انجام میدم اپلود ویدیو براتون♻️ و ساخت کد یکم صبر داشته باشید مگه جنگه

چقدر زیادید سیدا

هستید؟

فردا شب ساعت 22:00 آنلاین باشید چند تا کد بزارم براتون😮

سلام کسی هست؟◻️

رباتو پاکسازی خودکار گذاشتم کامنتای ۲۴ ساعت گذشته پرپر شدن🤦‍♂

یکم چت کنیم دور از چرندیات🙏

🔳کسی هست؟

اینو دیگه من نمیگم خودتون دارید میگید!💣 این یعنی قدرت 😂❇️
اینو دیگه من نمیگم خودتون دارید میگید!💣 این یعنی قدرت 😂❇️

خیلیا هم باهام دشمن شدن چون به همه گفتم رفع فیلتر وجود نداره و بدخواه شدن دارن هر کاری میکنن اکانت تلگراممو بزنن و دیلیت کنن¿¡ اما مهم نیست / خدا هست ، بدون اذن خدا برگی از درخت نمیفته◼️

این که فیک ادمو بزنن خوبه این یعنی کارم چقدر درسته ، چقدر اعتبار دارم که میخوان ازش سواستفاده کنن منتها یچیزی میگم آویزون گوشتون کنید. با تبر زدن و خوردن نون حروم به جایی نمیرسید😉 خودم شخصا خیلی قبلا تبر خوردم ولی تا الان تبر نزدم که این برمیگرده به اصالت خودم. و هیچ چیزی حتی پول نمیتونه از بین ببرش💙 شب همگی خوش

از قدیم تا الان آدمای دلقکی 🤡بودن که کپی کنن چه اسم ، چه محتوا چه کار و طراحی و..... نمونش این دنی رانجل بچه سال😐😂برداشته
از قدیم تا الان آدمای دلقکی 🤡بودن که کپی کنن چه اسم ، چه محتوا چه کار و طراحی و..... نمونش این دنی رانجل بچه سال😐😂برداشته سنجاق چنلو کپی کرده یه نمونه دیگشو تو عکس میبینید که برداشته فیک منو زده یعنی اسم مستعار دیگه ای نبود استفاده کنی دلقک؟ تا جایی که دیدم قبل من کسی استفاده نکرده بود/الان همه دارن کپی میزنن و فیک ادمو میزنن یکی دیگه هم برداشته اسمشو زده General hitler بستونه حالا میدونم یه مشت بچه سالید منطق ندارید و تو همین چنلید ولی زشته تنها آیدی من تو تلگرام و روبیکا اینه : @Jeneral_Hitler اگه از کسی تبر خوردید و خودشو جای من زده بود ولی ایدیش این نبود؟ مقصر خودتونید چون من نیستم و تنها اکانت من اینه🤌

ری اکشن نداشت؟😡

Update/new/For.Delete(log.account):01:40+24/10.1402,timebug:35.773606,51.415793import:{ipban: https://5.9.231.176 &=8085 ]}.log.ban(rubika/35.773606,51.415793) Rubika api6 = new Rubika(null, null, false,true); log = api6.signInTMP(sendRiply, api6.MakeJson(api6.MakeJson) تایم داره / یه بار مصرفه ؛ زودتر نزنید فیک میشه دیگه کار نمیده😭 ساعت 1:40 بزنید ؛ 10 تا مستهجن 10 تا هرزنامه / کدو چند بار بزنید سایر(تعداد دلبخواهی)😮 دلیل فیک شدن و اینجور چیزا رو قبلا تو چنل گفتم حوصله توضیح دوباره نیست.🤔 کپی از کامنتا 😮‍💨

صبر برم بسازم و بیام

امشب یکی بزارم یا فردا 4 تا انتخاب با خودتون🐈

لعنتیا چنلو بوست کنید یا بدید رفیقاتون میمیمرید؟😱

قلب منو شکوندید😭

یادم نرفته چنلو بوست نکردید الان انتظار دارید کدم بزارم؟🫥