So insane!
الذهاب إلى القناة على Telegram
این کانال صرفا جهت ارتقاء سطح دانش و معرفت است من کیم؟ t.me/sooinsane/169 رزرو مشاوره: @mohammadamin_shmhmdi ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5706445487 بات روتین ها: @soinsaneebot یوتوب:youtube.com/@So.insane پست های مهم: t.me/sooinsane/6515
إظهار المزيد4 986
المشتركون
+1424 ساعات
+157 أيام
+19830 أيام
أرشيف المشاركات
4 986
ممد گروه بالین چقدر مهمه؟ راسته میگن گروه مختلط خیلی بهتره برای کار با بیمارای مختلف و توی بخش های مختلف؟
4 986
کیکو ندیدید به عمرتون؟
حق دارید یه زمانی بود بعد تولید نشد الان دوباره برگشته
فک کنم به سن شما قد نمیده
ازین اسنک مخروطیا
شبیه کلاه تولده
4 986
کاش این آپشن ریپست رو برداره اینستا
دستم خورده بود یه پست زشتو ریپست کرده بودم دوستم چند ساعت بعد فرستاد سریع برداشتم
خدا میدونه چند نفر دیده
4 986
من:
زیاد به خوندن بستگی نداره دوستان
مهم تست زدنه
و تست رو شما باید بزنید
تو اصلا بشین ۱۰ ساعت ویدیو تست زدن رو ببین
تا وقتی خودت تست نزنی یعنی اون مطلب رو بلد نیستی
مطمئن باشید اگه به جایی برسید که ۸۰ درصد تستای منبع تون رو بتونید خودتون حل کنید تو آزمونم بهترین نتیجه رو میگیرید
4 986
وگرنه منم دارم میبنم هر روز یه طرف دانشکده رو رنگ میکنن
پنجره های بخشارو عوض میکنن
ولی دو قرون هزینه هارو پایین نمیارن چهارتا مریض بیشتر بیاد
یا به وضع سیستم سرمایشی بخشا کاری ندارن که نپزیم اونجا
یا یکم به وضع بهداشتی دانشکده نمیرسن
یا چهارتا موم نمیخرن بدن اتاق مواد که اگه موم اضافی خواستیم نگه برید از عباسی بخرید
اپکس لوکیتور های بخش اندو یه دونه اش درست کار نمیکنه
پالپ تست ها همینطور
اندو سوند هایی که میدن همش سرش سیاهه خم شده
استاد بخش کامل مریض میبرم براش میگه تایم گذشته دیگه نمیتونی کار بکنی در حالی که گفتن تا شهریور باید استادا به کارای دانشجو ها برسن
همون مریض رو یه استاد دیگه برا دوستم قبول میکنه که شروع کنه
صدتا مورد دیگه
ولی کی میفته پی اش پیگیری کنه
هیشکی
4 986
یه بار نشستم خوندم دیدم کل بحث سر چیزاییه که اتفاق میفته تو دانشکده
فلان استاد این کارو کرد
فلان مسئول مواد اینطوری میکنه
فلان بخش اذیت میکنه
دیدم همه اینارو که من میدونم و میبینم
دیگه چه نیازی به بازگو کردن داره
همش میگن وضع دانشکده خرابه اینطوریه اونطوریه
آخرشم پیام همو لایک میکنن میرن
فرداشم میرن تو همون دانشکده عکس میگیرن استوری میکنن
4 986
https://t.me/sooinsane/21075
تو که مریض پروتز گیرت نیومده که باید بیشتر درک کنی این صحبتای گروهو ؛*
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
