ar
Feedback
So insane!

So insane!

الذهاب إلى القناة على Telegram

این کانال صرفا جهت ارتقاء سطح دانش و معرفت است من کیم؟ t.me/sooinsane/169 رزرو مشاوره: @mohammadamin_shmhmdi ناشناس: t.me/HidenChat_Bot?start=5706445487 بات روتین ها: @soinsaneebot یوتوب:youtube.com/@So.insane پست های مهم: ‏t.me/sooinsane/6515

إظهار المزيد
4 986
المشتركون
+1424 ساعات
+157 أيام
+19830 أيام
أرشيف المشاركات
گروها مختلطن دیگه اصولا الزهرا مگه درس میخونی

ممد گروه بالین چقدر مهمه؟ راسته میگن گروه مختلط خیلی بهتره برای کار با بیمارای مختلف و توی بخش های مختلف؟

کرج ، جهانشهر ، بولوار ماهان ، نبش ماندانا

اهبر سوپرچی کجاس😑

اهبر سوپرچی

وایی منم از اینا میخوام از کجا پیدا کردییی

فک کنم نصفشو خودش خورده بود ۷۵درصدش باده

سوپری محل تو کانال بود گفت آوردم
سوپری محل تو کانال بود گفت آوردم

کیکو ندیدید به عمرتون؟ حق دارید یه زمانی بود بعد تولید نشد الان دوباره برگشته فک کنم به سن شما قد نمیده ازین اسنک مخروطیا شبیه کلاه تولده

بابا ازین اسنک ها میگم لیپ گیلاس چیه

در حال مطالعه هستم یه نفر به من kiko برساند (سوپری محل ندارد)

کاش این آپشن ریپست رو برداره اینستا دستم خورده بود یه پست زشتو ریپست کرده بودم دوستم چند ساعت بعد فرستاد سریع برداشتم خدا میدونه چند نفر دیده

مرسی اگه منم که میذارمش پروفایلم

این تویی😭
این تویی😭

من: زیاد به خوندن بستگی نداره دوستان مهم تست زدنه و تست رو شما باید بزنید تو اصلا بشین ۱۰ ساعت ویدیو تست زدن رو ببین تا وقتی خودت تست نزنی یعنی اون مطلب رو بلد نیستی مطمئن باشید اگه به جایی برسید که ۸۰ درصد تستای منبع تون رو بتونید خودتون حل کنید تو آزمونم بهترین نتیجه رو میگیرید

یه نفر: ممد من هرچی میخونم تو آزمونا نمیتونم نتیجه بگیرم

وگرنه منم دارم میبنم هر روز یه طرف دانشکده رو رنگ میکنن پنجره های بخشارو عوض میکنن ولی دو قرون هزینه هارو پایین نمیارن چهارتا مریض بیشتر بیاد یا به وضع سیستم سرمایشی بخشا کاری ندارن که نپزیم اونجا یا یکم به وضع بهداشتی دانشکده نمیرسن یا چهارتا موم نمیخرن بدن اتاق مواد که اگه موم اضافی خواستیم نگه برید از عباسی بخرید اپکس لوکیتور های بخش اندو یه دونه اش درست کار نمیکنه پالپ تست ها همینطور اندو سوند هایی که میدن همش سرش سیاهه خم شده استاد بخش کامل مریض میبرم براش میگه تایم گذشته دیگه نمیتونی کار بکنی در حالی که گفتن تا شهریور باید استادا به کارای دانشجو ها برسن همون مریض رو یه استاد دیگه برا دوستم قبول میکنه که شروع کنه صدتا مورد دیگه ولی کی میفته پی اش پیگیری کنه هیشکی

یه بار نشستم خوندم دیدم کل بحث سر چیزاییه که اتفاق میفته تو دانشکده فلان استاد این کارو کرد فلان مسئول مواد اینطوری میکنه فلان بخش اذیت میکنه دیدم همه اینارو که من میدونم و میبینم دیگه چه نیازی به بازگو کردن داره همش میگن وضع دانشکده خرابه اینطوریه اونطوریه آخرشم پیام همو لایک میکنن میرن فرداشم میرن تو همون دانشکده عکس میگیرن استوری میکنن

https://t.me/sooinsane/21075 تو که مریض پروتز گیرت نیومده که باید بیشتر درک کنی این صحبتای گروهو ؛*