ar
Feedback
EshterySa7 - اشتري صح

EshterySa7 - اشتري صح

الذهاب إلى القناة على Telegram

قناة تليجرام الرسمية لجروب وستور اشتري صح 2B: CC66 Dubai Phone: FLY Raya: RS469 Waffarha: WA34 Zoka.co: ESS Noon Egypt: ESS 1-20 Noon UAE & KSA: FFM90 Invitation Codes: CardY: ESHTERY-SA7 RedotPay: fjaja KAST: TZ4A8QQD ByBit: MJVOM6X MuseWallet: W3UVIJ

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام EshterySa7 - اشتري صح

تُعد قناة EshterySa7 - اشتري صح (@eshterysa7) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 13 724 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 848 في فئة الطب والمرتبة 1 837 في منطقة مصر.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 13 724 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 270، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 11، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 22.94‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.53‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 3 148 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 308 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 15.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل حَاجَة, جِدّ, سِعر, إِنسَان, مُشكِلَة.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
قناة تليجرام الرسمية لجروب وستور اشتري صح 2B: CC66 Dubai Phone: FLY Raya: RS469 Waffarha: WA34 Zoka.co: ESS Noon Egypt: ESS 1-20 Noon UAE & KSA: FFM90 Invitation Codes: CardY: ESHTERY-SA7 RedotPay: fjaja KAST: TZ4A8QQD ByBit: MJVOM6X MuseWallet: W3...

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الطب.

13 724
المشتركون
+1124 ساعات
+97 أيام
+27030 أيام

جاري تحميل البيانات...

جذب المشتركين
يونيو '26
يونيو '26
+348
في 3 قنوات
مايو '26
+110
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+1 059
في 2 قنوات
Get PRO
مارس '26
+175
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+20
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '26
+25
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '25
+26
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '25
+32
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '25
+13
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '25
+84
في 1 قنوات
Get PRO
أغسطس '25
+6
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '25
+120
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '25
+29
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '25
+41
في 2 قنوات
Get PRO
أبريل '25
+89
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '25
+53
في 1 قنوات
Get PRO
فبراير '25
+106
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '25
+97
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '24
+930
في 2 قنوات
Get PRO
نوفمبر '24
+403
في 2 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+361
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+221
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+76
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+170
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+102
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '24
+286
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+108
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '24
+146
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+27
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '24
+143
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+234
في 3 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+267
في 1 قنوات
Get PRO
أكتوبر '23
+46
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '23
+79
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '23
+570
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '23
+480
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '23
+188
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '23
+180
في 0 قنوات
Get PRO
أبريل '23
+82
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '23
+243
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '23
+1 057
في 0 قنوات
Get PRO
يناير '23
+52
في 0 قنوات
Get PRO
ديسمبر '22
+92
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '22
+1 076
في 0 قنوات
Get PRO
أكتوبر '22
+261
في 0 قنوات
Get PRO
سبتمبر '22
+363
في 0 قنوات
Get PRO
أغسطس '22
+5 678
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
26 يونيو+2
25 يونيو+11
24 يونيو0
23 يونيو+7
22 يونيو0
21 يونيو+2
20 يونيو+1
19 يونيو+1
18 يونيو+39
17 يونيو0
16 يونيو+3
15 يونيو0
14 يونيو0
13 يونيو0
12 يونيو0
11 يونيو+1
10 يونيو+2
09 يونيو+8
08 يونيو+242
07 يونيو+7
06 يونيو+13
05 يونيو+2
04 يونيو+2
03 يونيو0
02 يونيو+2
01 يونيو+3
منشورات القناة
بعد ما بتبعتلي اليوزر نيم والمبلغ المطلوب للاشتراك اللي محتاجه بتبعتلي اليوزر أو الهاندل بتاع حسابك على X وبعد 15-45 دقيقة بي
+1
بعد ما بتبعتلي اليوزر نيم والمبلغ المطلوب للاشتراك اللي محتاجه بتبعتلي اليوزر أو الهاندل بتاع حسابك على X وبعد 15-45 دقيقة بيكون حسابك اتفعل، فمحتاج تتابع النوتيفيكيشن عندك اشتراك Super Grok بيكون على حسابك المربوط بـX بتتأهل لاستخدام Grok Build (ما أعرفش مستواه مع المطورين بصراحة) كل ده مع خصم 80٪ على الاشتراك السنوي، وخصومات مختلفة للتجار. أي سعر أقل بأعملك معاه Price Match with a discount تصبحوا على خير 🤝🏻

2
X Premium+ & Super Grok 3 Months: 1150 L.E 6 Months: 1850 L.E 12 Months: 2850 L.E Warranty: 1 Month Delivery: Gift on Your X Username الشهر سعره الرسمي: 1450 سعر السنة الرسمي: 14400 اطلب اشتراكين واستفيد بخصم 10٪ ع الاتنين. ___ ChatGPT Pro 20x on Your Acccount 4500 L.E بدون ضمان على أي شيء سوى تفعيل ناجح نسبة استقرار الاشتراك للشهر بالكامل 70٪ شغال حسابات قديمة وجديدة بشرط عدم وجود اشتراك شغال بالفعل. ____ Claude Max 20x السعر: 6500 *بدون ضمان* لكن مافيش منه أي شكاوى وحتى الآن الشهر كامل بيشتغل تمام. ___ طريقة تفعيل Claude Max أو ChatGPT Pro اشتراكات Claude Pro و Claude Max 5x اتقفلت خلاص ليوم 20 الشهر الجاي إن شاء الله
1 076
3
تم تعديل سعر كريديت كودكس، حسبتي كانت غلط بعتذر السعر 800 مش 1200
2 133
4
متاح للإخوة المطورين حسابات لـCodex فيها 100 دولار كريديت سعر الحساب 1200 جنيه مافيش بيني وبين التاجر اللي بيعهم عمار وعاصر على نفسي لمونة ومقلل هامش الربح عشان ده كريديت يحل مشاكل لناس كتير والستوك قليل جداً مافيش ضمان الأوردرات هتتعمل مع بعضها بعد تأكيد كذا أوردر إن شاء الله حول هنا: https://ipn.eg/S/ahmedsayedelbanna/instapay/1Vlfm4 واكتب في رسالة منفصلة Codex Credits
2 068
5
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لو حد بعتلي إيميله عشان أضيفه في Grammarly Pro فكل الناس اتضافت لو حد بعت محتاج Google AI Pro أنا ضفت عدد ناس كبير جداً لكن خلاص ما فاضلش عندي أماكن في الحسابات اللي ببيعها حتى فلو بعتلي وما اتضافتش يبقى للأسف ما فاضلش أماكن ممكن أجيبلكم لينكات 4 شهور بالعدد اللي تحبوه وببلاش لكن لازم يكون معاك كارت تفعل بيه الـTrial بالنسبة للناس اللي بتشتكي من رسالة إن الدولة غير متوافقة ده كلام قتلته بحثاً قبل كده، لكن دي مشكلة Payment Profile عندك أكتر من واحد ومنهم واحد في دولة غير مصر في الجزء التاني من الشرح في الرسالة دي، هتلاقوا إزاي توصلولهم وتقفلوهم: https://t.me/EshterySa7/2319 _ اشتراك جوجل عموماً سعره رمزي جداً مش غالي، 225 جنيه بتحولهم وتبعت إيميلك وعندي أكاونت معمول على السعودية وواحد تاني على الإمارات السعودية فيها فرد واحد والإمارات فيها اتنين فدي أماكن فاضية تانية حرام تتساب كده برضه مش عايز عليها مقابل لكن حد يستفيد بيها أفضل. ____ اشتراك تويتر بريميوم بلاس + سوبر جروك الـ3 شهور X Premium+ & Super Grok 3 Months سعره نزل تاني لـ1150 بدل 2650 دي من الحاجات اللي مخلياني عايز أحط العلامة الصح الزرقا استخسار مش أكتر بصراحة بتحول الفلوس وتبعتلي اليوزر وبتستلم عليه ال3 شهور كgift ____ Claude Max 20x أخيراً اتوفر تاني السعر: 6500 Warp خلاص أوت أوف ستوك، غالباً للأبد، مبروك للي استفادوا بسعره وقت توفره لو حد حول فلوسه وما كنتش رديت عليه فده لأني اتفاجئت إنه خلص بعد ما نزلت رسالة العرض، ابعتولي إنستاباي أعمل ريفند من فضلكم في كود واحد متوفر عند تاجر تاني هحاول أشوفه لأول واحد بعت ____ الاشتراكات الآتية هي اشتراكات سنوية كلها، حد بيتخلص من الستوك بتاعها بأسعار ممتازة، لكن بدون أي ضمان، اللي محتاج منهم حاجة يبعتلي أسعرهاله لأن كل واحد متاح منه تفعيل أو اتنين فقط، أول 5 معروفين، الباقي لأ Mobbin للمصممين و GumLoop ما أعرفش ما بيتطلبش ليه، لكن بماإنها حاجات تهم المطورين بشكل أساسي فهما أدرى. Replit Core Gamma Pro N8n Starter Wispr Flow Notion Business ChatPRD Pro GumLoop Pro Supabase Pro Framer Pro Factory Pro Granola Business Railway Hobby Intercom Linear Pro Mobbin Pro PostHog Magic Pattern ____ ولحد ما تحصل معجزة وأبطل أتعب أكتر ما بخف هقلل اعتذارات شوية مع اعتذاري مقدماً عن تقليل الاعتذار طبعاً ✌🏻 *الرسالة المثبتة فيها كل حاجة محتاج تعرفها *اشتراكات كلود بيتخصم من تمنها 32 جنيه كل يوم لأنك بتدخل Billing Cycle شغالة يعني النهارده باقي 26 يوم، عدى يومين، يبقى 836 بدل 900
1 986
6
طلبات Grammarly و Google AI اللي وصلتني على صارحني كلها الإيميل مخفي منها، أعتقد دي سياسة عندهم وعدد الناس اللي باعتين هناك كبير الرسايل في أي موقع منهم ما بيتردش عليها أو هكذا أعتقد فأنا مش عارف أرد ع اللي باعتين أشرحلهم القصة دي كل الناس تبعت هنا بس: https://tellonym.me/AhmedSayedElbanna وتتابع إيميلاتها لما الدعوات توصلهم لكن أرجوكم مرة تانية، الأماكن دي للناس اللي الاشتراك بالمسار التقليدي بالنسبة ليها فيه عائق، اشتراك جوجل رمزي جداً وما عنديش مشكلة والله أضيف كل الناس، لكن في ناس باعتة فعلاً محتاجة الاشتراك ده أكتر من كل شاريينه حتى، الأماكن مش كتير بشكل يتناسب مع حجم الطلب، فسيبوا الأماكن دي للي الاشتراك المجاني بالنسبة ليهم فرصة Grammarly قصة تانية أنا كبرت حجم التيم لكن ده هيتسبب في إن الآكاونت يتقفل عاجلاً أم آجلاً وده اشتراك حجمه كبير جداً وبمبلغ خيالي أنا عملته في يوم قبل ما أنام ومش فاكر حاجة عن عملته إزاي لذلك سايبهولكم تستفيدوا بيه لأني مش هعرف آخد مقابل على حاجة أحمد الشرير عملها ومش فاكر عملها إزاي فيعني بالراحة عليا وعلى الاشتراك في واحد تاني باخد عليه مقابل عايزين نشغله برضه 😁 ما علينا، الجزء اللي جاي خاص باشتراكات كلود لما حصل انقسام كبير بين الناس اللي عايزين ريفند والناس اللي عايزة تكمل اضطريت آخد ريفند من التاجر وبالتالي اتلغى موضوع إن الشهر الجديد مش محسوب فيه تمن اللي تم استخدامه من الشهر اللي فات مش دي المشكلة التاجر ده يمني وراجل محترم لابس خازوق محترم وأنا حاسس بيه والله لأني ورمت خوازيق أنثروبيك شركة حقيرة وما عندهاش احترام لحد فأنا بحل للناس المشكلة اللي فاتت باشتراك مختلف مش بالاشتراك اللي فات اللي كنا منتظرينه يرجع لما الشركة تتكرم وترد ع الراجل ولو خوازيقي قليلة وأستحمل أي حاجة كنت وفيت بالوعد ده من جيبي عادي لكن ده كان وعد مرهون بحل المشكلة اللي لسه ما اتحلتش بِناءً عليه سيتم خصم المبلغ المتبقي من الاشتراك اللي فات من تكلفة الاشتراك الحالي مدة الاشتراك 28 يوم مش شهر الضمان 25 يوم مش 28 يوم نشكركم على حسن استماعكم وتصبحوا على خير 🫡
1 903
7
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جمعة مباركة علينا وعليكم يا رب جميع طلبات كلود تم تنفيذها الوقت المتاح لاستقبال طلبات جديدة م
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جمعة مباركة علينا وعليكم يا رب جميع طلبات كلود تم تنفيذها الوقت المتاح لاستقبال طلبات جديدة محدود على مدار اليوم الكل هيستلم إيميلات الدعوات بتاعته -تحذير هام جداً ⚠️ اللي مشتركين في Claude أو ChatGPT Business غير مسموح لهم إضافة أو دعوة أي شخص داخل الـWorkspace الشخص اللي هيعمل كده هياخد بان نهائي من جميع الخدمات اللي مشترك معايا فيها ولن تتم استقبال أي طلبات لأي خدمات أو اشتراكات منه مستقبلاً البند ده مافيهوش أي مساحة للتهريج. _ متاح حسابات ChatGPT Plus لمدة شهر بضمان 7 أيام فقط سعر الحساب الواحد: 350 جنيه الستوك المتاح 15 حساب، أي عملية شراء بعد النهارده ضمانها هيكون بادئ من النهارده. ____ متاح اشتراك Make.com خطة Teams اللي بتديلك 480 ألف كريديت في السنة وسعره 1188 دولار سعر الاشتراك: 5500 جنيه مدة الضمان: 3 شهور لكن الاشتراك شرعي ومش المفروض يتعرض لأي مشاكل غير بمخالفة السياسات زي كل الاشتراكات اللي ببيعها المخالفات اللي بتتسبب بأي بان لا يغطيها الضمان. المخالفات في اشتراكات الـTeams كتير لأن محاولات الـAbuse كتير. الاشتراك بضمان سنة كاملة: 12 ألف جنيه. لكن برضه لا يغطي مخالفة السياسات. ____ عرض الجمعة 🎁 اشتراك Warp.dev Build Plan السنوي 950 جنيه. دمج اشتراك Warp مع OpenCode Go Plan بيفتحلك إمكانية استخدام GLM 5.2 و Kimi 2.7 و Qwen 3.7 و Deepseek V4 Pro وغيرهم بينما النماذج العالية من كلود وغيره موجوده في Warp ربط الاتنين ببعض بيكون بملف الـtask.md و Readme.md والعملية سلسة جداً واشتراك OpenCode Go بيكون 5 دولار لأول شهر، مبلغ رمزي جداً، لكن مش ببيعه، ده سعر رسمي. ____ 50% Price Drop 💰 X Premium Plus + Super Grok 3 Month Old Price: 2650 L.E New Price: 1250 L.E ____ خدمة مجانية بدون مقابل للاشتراكات الآتية: اشتراك Grammarly Pro سنوي ببلاش لو ده البرنامج اللي بتستخدمه في تعلم لغة محتاجها لشغل أو دراسة، ومش بتركن الاشتراك ما تستخدموش دعوة مجانية لاشتراك Google AI Pro 5TB عندي حسابات كتير كانت متفعلة اشتراك سنة ونصف قبل ما أوقف بيعه لكنها كانت معمولة وقت استقرار الاشتراك فالمفروض إن مافيهاش مشاكل إن شاء الله تقدر تبعتلي الإيميل اللي عايز تضيفه بشكل مجهول لو حابب عن طريق أي برنامج أسئلة ورسايل من دول Sarhne Tellonym ده لجوجل أو Grammarly أنا مش هشرح مين اللي المفروض يطلب الاشتراكات المجانية لكن أرجوكم محدش يسيء استغلال إتاحتها وسيبوها للي محتاجينها. صباحكم زي الفل ✌🏻
1 765
8
في رسالة منفصلة تماماً هضيف أهم جزء في الرسالة اللي فاتت في صور منفصلة مرة تانية. جوب الأسئلة والاستفسارات: https://t.me/Esht+2
في رسالة منفصلة تماماً هضيف أهم جزء في الرسالة اللي فاتت في صور منفصلة مرة تانية. جوب الأسئلة والاستفسارات: https://t.me/EshterySa7_Community إنستاباي/فودافون كاش: 01090365550 فودافون كاش بتحول معاه 1٪ زيادة من المبلغ المطلوب الدفع من خارج مصر متاح. الرسالة المثبتة فيها كل حاجة محتاج تسأل عنها.
2 120
9
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشتراكات Claude Pro 1.25x Team Invitation فتحت مرة تانية بنافذة ضيقة عليها Waiting List كبيرة جداً المرة دي، هتبدأ الإضافات فيها بكره أو بعد بكره إن شاء الله. الأولوية عندي للـ7 اللي اختاروا يصبروا لحين حل المشكلة باقي الويتينج ليست هختارها من الرسائل حسب تاريخ ووقت عملية الدفع، لو آخر رسالة بعد التحويل ما كانش مكتوب فيها Claude Teams مش هقدر أوصلك حتى لو دافع في وقت مناسب، أرجوكم نكتب في آخر رسالة نوع الطلب بالانجليزي. -محدش يبعت رسالة مكتوب فيها "عايز أسأل عن اشتراك كذا" دي الرسالة المكافئة لرسايل "السلام عليكم"، ممكن لو شاكك في إن طلبك متوفر بس أو لأ تمام، وابعت إيميلك، افترض دايماً إني هحتاجه عشان ما أطلعش من رسالتك غير وأنا مخلصلك اللي محتاجه.. -الله يخليكم محدش يبعت يسأل عن حاجة مش محتاجة أسئلة لأن الرسالة المثبتة فيها أي وكل حاجة ممكن تفكر تسأل عنها ولو ضروري اسأل في جروب الأسئلة الأول وغيرك هيجاوبك والمشكلة تتحل، ودي عموماً أهم أسئلة 👇🏻 الفرق بين اشتراكات الـTeams/Business والاشتراكات العادية هنا: https://t.me/EshterySa7/2291 -اشتراك Google AI Pro 5TB لو عايز Invitation هتبعت إيميلك وتحول 225 جنيه، لو عايز حساب كامل تبقى إنتا صاحب الفاميلي فيه يبقى هحتاج منك تقرأ الجزء الأول والجزء التالت من التعليمات هنا: https://t.me/EshterySa7/2319 ولما تخلص ابعتلي الحاجات المطلوبة في التعليمات ولو ما كنتش حولت تكلفة الاشتراك هتحولها هنا: https://ipn.eg/S/ahmedsayedelbanna/instapay/1Vlfm "لا يوجد ضمان على اشتراك جوجل، الاشتراك السنوي مستقر، واشتراك الـ18 شهر حذرت منه لما بدأت تحصل مشاكل لأنه سهل جداً في البيع والتفعيل ومغرق الدنيا" -طلبات Microsoft Office 365 ابعت التحويل بـ500 جنيه للحساب الواحد وهبعتلك لينك تقبل بيه الـInvitatation كل 5 اشتراكات بضيفهم بحتاج بعدهم 12-24 ساعة عشان أجهز حساب جديد يستقبل ال5 اللي بعدهم، مافيش أي أسئلة ممكن تتسأل تخص أوفيس، الاشتراك بضمان سنة كاملة على حسابك الشخصي. اشتراكات جديدة متوفرة: Perplexity Max 1 Month = 4500 L.E Super Grok 3 Months = 1100 L.E (حسابات بتواريخ هتبدأ بحد أقصى من إمبارح اللي كان آخر يوم في العرض اللي بتتباع منه الحسابات دي) Cursor 1 Year (Ready Account) Price Drop = 5500 instead of 6500 L.E التفعيل على حسابك الشخصي بـ6500 زي ما هو. Coursera 1 Year (Ready Account) = 700 L.E سعر التفعيل على الحساب الشخصي 1350 ProtonVPN 2 Years دورته الجديدة بدأت وفاضل فيها 4 أماكن والسعر 400 جنيه Canva Business Bundle اشتراك كانفا بيزنس كامل الصلاحيات ومفتوح فيه الـBrand Kit وكل حاجة، السنة بتاعته مر منها شهر trial كان بونص وشهر من الـ12 اشتراكه أصبح 230 مش 250 بعد خصم الشهر. ExpressVPN 1 Month 8 Devices = 125 L.E 1 Device = 30 L.E NordVPN Basic 3 Months = 150 L.E Telegram Premium لو عليه طلب يتوفر عادي إن شاء الله عرض جروك الـ3 شهور اللي فوق ده سعره هيفضل يتغير كل يوم لأني كنت تعبان ما قدرتش أعمل حساب واحد لنفسي حتى فبالتالي بشتريه وسعره كان ممكن يقل عن كده عادي، لكن هيفضلوا 3 شهور بادئين من تواريخ قبل النهارده. إنستاباي وفودافون كاش على نفس الرقم: 01090365550 لو هتحول فودافون كاش، اضرب المبلغ في 1.01 يعني هتزود 1٪ على المبلغ المطلوب. عدد الرسايل المتأخرة غير طبيعي لكن بجملة التأخير والزحمة، اللي سايب أي رسالة حابب يزود فيها حاجة يبعتها، اللي نسي يبعت رسالة منفصلة فيها الطلب بتاعه يبعت الرسالة فضلاً وليس أمراً طبعاً. (بعد كل مرة بنام فيها ممكن أصحى في وضع لا يسمح بأي شيء في الدنيا، يعني لو بعتلي وما رديتش والله الموضوع مش شخصي، اخواتي لو باعتين رسايل بتضيع وسط الزحمة عادي، شاكرين تفهمكم ومتفهم أيضاً عدم تقبلكم لهذا الوضع) صباحكم أو مساؤكم زالفل ✌🏻
1 905
10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته محتاج حد في معهد ناصر لحالة هناك محتاجة جراحة قلب والوقت معاها حساس جداً ومعهد القلب مافيهوش مكان لو حد من الدكاترة هنا يقدر يساعد يا ريت يبعتلي على الواتساب: 01090365550 أو يكتبلي أبعتله فين الرسائل المعلقة هنا وعلى واتساب بحاول آرجعلها وهنرجع لمشكلتها بعدين، دي حالة طوارئ بس من البلد عندنا وبحاول أساعد في تسريع وقت دخولها لأنها time sensitive شكراً مقدماً غلى تفهم الناس اللي على آخرها مني هنا هنيجي للمشاكل العائلية بتاعتنا دي بعدين
4 452
11
مركز أشعة في الاسماعيلية كنت منتظر منه أشعة لحالة أنا متابعها عشان أعرف مستاهلة تحويل ولا لأ مركز الأشعة مسلم المريضة 5 صور على اسطوانة، وما عملش تقرير والقطعات اللي مختارينها مالهاش أي 30 لازمة، المعلومات اللي أخدتها من الـX-Ray أكتر من كده فهتجنن من ساعتها لحد ما شكيت إن المركز مافيهوش دكتور أشعة -وقد أكون مخطئ- لأن اللي معمول ده جريمة في حق الطب. بِناءً على ذلك فتحت الصور تاني وبدأت أفعص بقى، وبدآت بالزوايا، ما أعرفش ليه لكن ده المكان اللي بتمسك منه تدخل الـAI في إنتاج الصور لو السوفت وير المستخدم بيسيب وراه حاجة غير SynthID وألاقيلك جملة باللغة العربية مستخبية تحت الداتا في كل الصور تخليني أتعفرت بحق بقى لأن لو دكتور الأشعة على أده فده حال أماكن كتير للأسف وبلطيم هنا ما شاء الله عظمة على عظمة يا طب الجملة كانت: "هذه الصورة تم إنتاجها بواسطة الذكاء الاصطناعي" آه والله إنتا دكتور خايب ولا كسلان ودكاترة المنطقة ساترين عليك وماله يا سيدي حسابك عند ربنا إنتا واللي ساكت عليك لكن خايب، كسلان وغبي؟ "هذا المحتوى تم انتاجه بواسطة الذكاء الاصطناعي" للدرجة دي يعني؟ تخصص الأشعة هو أول تخصصات الطب اللي دكاترتها في خطر حقيقي من الـAI يمكن الفنيين هيبقوأ اهم، الله أعلم لكن لو إنتا دكتور بتعرف تتعامل مع الـAI صح هتبقى فاهم ده، أو بتنكره لو حاسس إنها ماشية بالدور ع الكل ومش عايز تصدق، حرية شخصية ده أكتر تخصص فيه كمية نجاحات تفرح وفي مصلحة الكل، وفي قايمة الـFDA بتاعة الـAI Enabled Devices السواد الأعظم أجهزة Radiology لأن التخصص بيستفيد جداً من الـAI لكن زي كل وظيفة في خطر، لو إنتا ريس مركب شاطر ما يهمكش، لأنك بتطلع بيه شغل أنضف، بتستخدم PACS Workflow محترم وما بتسلملوش نفسك وعامل سيستم يحيد الـConfirmation Bias قدر الإمكان مش زي سامحهم الله اللي استبدلوا نفسهم دول وقرروا كمان إن طلب كتابة تقرير من الـAI مجهود مبالغ فيه والغلطة اللي اتقفشوا بيها دي سببها في الغالب إنهم كمان كسلوا يحطوا ع الاسطوانة Raw Data واتاخدت الصور سكرين شوت في مرحلةٍ ما، هوب الصورة بكسلت، هوب واحد عبقري قرر يعملها Upscaling وحظه إن غالباً ده كان موبايل سامسونج لأنه فضيحة، َ فسبت وراك بصمة رقمية الـSynthID جنبها ملاك رحمة يعني مافيش فيلم أشعة مافيش DICOM كامل مافيش تقرير المريضة اللي مبعوتة بانزلاق غضروفي قالولها مبروك يا مدام، زي مصر كلها عندك انزلاق غضروفي يا عم عارفين والله نورتوا المحكمة لأ انتا اختارت 5 صور يشككوا في الحاجة الوحيدة اللي متأكدين منها أساساً وما بيدوناش مفيد في الباقي والكريزة بقى "هذا المحتوى تم إنتاجه بواسطة الذكاء الاصطناعي" أنا ما حطيتش الصور هنا عشان عارف الحفلة اللي ممكن تتعمل بيها ع الفيس بوك لكن للسادة الأطباء اللي يعرفوني كويس أو ما يعرفونيش أنا ماليش دعوة بالعرف بتاع كفاية تحفز الناس ضد الأطباء بلاش تيجي مننا كان أولى بعد مهزلة العوضي إنكم تبدأوا تتكلموا عن اللي وصلنا لكده محدش اتكلم لأن التطبيع نسانا ده أصلاً اللي فوق ده لو حصل معايا كنت قفلت المركز، وبهدلت كل الدكاترة في برج الأطباء اللي هو فيه لا زمالة ولا Ethics بقى لسوء حظ الجميع أنا عندي ضغينة شخصية مع بتوع الأشعة لأن بابا كان هيموت مننا قبل كده -ربنا يديله طول العمر- بسبب تقرير واحد حمار هنا في البلد كتبه وقتها وما شافش الجلطة، ولولا ستر ربنا وإننا ما اقتنعناش بالكلام ده وأنا بالذات طول تاريخي المرضي بطلب كتابة أو مراجعة تقارير أشعتي من دكتور ياسر عبد العظيم في مصر للأشعة، أخدتها ووديتها تتراجع هناك وربنا يبارك في عمره زي أساتذة كتير في كثير من التخصصات تقاريرهم بتتطلب قبل الأشعة. -أنا كنت في معسكر كفاية تحفز الناس ده، لكن أنا نموذج المريض الطبيب اللي داق المر من جوه وما عنديش سبب واحد يخليني أبقى دبلوماسي. نوعية الأخطاء دي بتفرض حقيقة واحدة بسيطة جداً، مركز الأشعة اللي زي ده مات بسببه ناس محدش هيعرف من ذويهم ماتوا ليه، وهيموت بسببه ناس أكتر. كل حاجة غلط متسابة بأي ذريعة عواقبها أرواح ناس أنا حريص جداً في المساحة اللي بساعد فيها داخل الطب لأن ترخيص مزاولة المهنة هو License to kill إحنا والقضاة فقط اللي معانا الرخصة دي بموجب القانون، وعدم إدراك ما يعنيه ذلك يتطلب مراجعة لحياتك كلها. ومرة تانية، أنا طبيب غير ممارس للمهنة، بصرف النظر عن المساحة الصغيرة اللي شاطر فيها. فزي أي طبيب غير معفي من المسائلة، وزي أي مسلم، المُنكَر يُنكَر بما استطعنا لذلك سبيلاً.
3 294
12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لظروف صحية قهرية أنا تغيبت بالكامل لمدة 3 أيام ما رديتش فيهم غير على 4 أشخاص تقريباً وقبلهم 3 بشكل جزئي، والوضع ده تكراره للأسف هيبقى أمر واقع لأن الإجراء اللي بإيدي آخده مؤقت ومحدود التأثير، في السابق كنت باخده فقط لما أقدر أنعزل بشكل كامل عن الناس وما يكونش عندي أي إلتزامات دراسية/مادية أو اجتماعية. والغموض غير مقصود لأجل الغموض، لكن ده موضوع مؤذي وتوثيق أي شيء يخص تفاصيله مؤذي ليا أنا. ترتب على محاولة استمرار الشغل زي ما هو موقف سخيف على جروب القناة، وترتبت عليه سابقاً خسائر مادية كبيرة، فتجنب كل أنواع المعاملات في وقت زي ده ليه قائمة أسباب طويلة ربنا ما يكتبها على حد، ولو كنت حد قدر يوصلي خلال الأيام دي مش هتحس إن في أي مشكلة غير باعتذاري المباشر عن وجود مشكلة، أنا بكون حريص إن اللي عايشين معايا حتى ما ياخدوش بالهم عادي. -النهارده إن شاء الله هحاول أنتهي من بعض الطلبات المتأخرة، اللي كاتب في آخر رسالة بعتها طلبه هو ده اللي هقدر أوصله فقط في الوقت الحالي. وأنا فاهم والله إن الحل الوحيد هو أتمتة مرحلة الاستلام وفلترة الطلبات على الأقل، والـAI ما قصرش مع حد وأنا ما شاء الله معايا أدوات ما عنديش فكرة إيه لازمتها للكائنات الحية عموماً لكنها ما بتعوضش الجزء اللي لازم أنا أقوم بيه. لو حد يعرف أدوات Automation للحسابات الشخصية على تليجرام آمنة وجربها وعارف الـCase Scenario اللي هي مناسبة ليه، يا ريت يبعتهالي أشوف، الأوبشن بقى موجود على البريميوم من فترة لكن لسه ما جربتش فيه أي حاجة عشان لا أثق في تليجرام لدرجة تسليم الأكاونت ع المفتاح لأي Bot بهذا الشكل. صباحكم مبارك إن شاء الله، وربنا يعافينا ويعافيكم من كل سوء يا رب 🤲🏻 🌹❤️
3 392
13
10 آلاف كريديت تقدر تستفيد بيهم على مدار أسبوعين تقريباً في Figma حسابات فيجما متاحة ببلاش، 300 جنيه في السنة، لكن تقدر تستفي
10 آلاف كريديت تقدر تستفيد بيهم على مدار أسبوعين تقريباً في Figma حسابات فيجما متاحة ببلاش، 300 جنيه في السنة، لكن تقدر تستفيد بالكريديتس من غيرهم Redeem Link: https://eshterysa7.com/Figma10k وده عدد كريديت كبير جداً،اللينك ده مش هيطول ___ لينكات اشتراك أدوبي من شهر لـ4 شهور: https://t.me/EshterySa7/2334
4 021
14
عشان محدش يتلخبط رسالة Adobe: https://t.me/EshterySa7/2334 رسالة الخصومات/الترشيحات وتذكير بالكروت اللي اتراجعت من غير ما أحط لينكات المراجعات: https://t.me/EshterySa7/2335 أنا نمت كتير وأنا بكتب ولخبطت كتير في الكتابة، التدقيق الإملائي لما أصحى إن شاء الله لأن الموبايل عمال يقع على وشي
3 985
15
الكارت الوحيد اللي بيسحب مجاناً من الباي بال، وأحد الكروت القليلة اللي مافيش عمولة فيها على العمليات الدولارية، هتاخد خصم على اشتراكه السنوي اللي قيمته 2 دولار وفيه كاش باك 1.5%، اختار دايماً كارت Solana مش العادي وحالياً بيوفر حساب بنكي أمريكي: https://kastfinance.app.link/TZ4A8QQD أو بكود: TZ4A8QQD ————— Noon Egypt: Eshtery (1-50) — Noon KSA & UAE: FFM90 — Dubai Phone: FLY — 2B: CC66 — Raya Shop: RS469 —— Waffarha: WA34 —— Zoka.co: ESS —— خصم 50٪ على أول عملية وكاش باك على الباقي في دفع فواتيرك: https://lets.useflash.app/147yas1 —— للتسجيل في وفر إكس والاستفادة من كاش باك علي كل معاملاتك أونلاين وأوفلاين: https://www.waffarx.com/ar-us/r/CFJWG8PW ——
3 957
16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الهدية الجاية دي متردد من زمان أنزلها عشان هتعملي صداع فقررت أنزلها مع إلتزام كامل مني إني مش هساعد أي حد في أي مشكلة تخصها 😂 عندكم جروب المناقشات افرحوا وامرحوا فيه مع بعض لكن هقول الآتي: 1- خليك حريص وإنتا بتختار التفعيل اللي هتعمله إنه يكون على جهازك اللي هتشتغل منه، عشان أدوبي غشيمة مع تغيير الـIP والأجهزة وكمان بطلت موضوع الفتح من جهازين ده. أنا عندي تفعيل 4 شهور واحد بس هو اللي شغال بدون أي مشاكل وده التفعيل اللي عملته على إيميلي الشخصي من غير Incognito Mode ومن غير VPN، كنت بجرب أتعامل عادي من غير ما أعمل أي تغييرات مستحبة عشان التفعيل يتعمل. 2- لو اضطريت تشغل VPN وتفتح Incognito من Brave مثلاً عشان جهازك اشتغل عليه حسابات أدوبي قبل كده وارد يجيلك ميل إن الاشتراك اتلغى، هنا هتحتتج تبدأ تغير حاجة في الطريقة كل مرة، هنا get creative or go home مش هحل لحد مشاكل تخص الرسالة دي في ناس معاها اللينكات عادي، مبروك يا سيدي بس لو إنتا عارف إيه قصة اللينكات هتبقى فاهم هي ليه مش معلومات عامة، وليه مافيش تاجر بينشرها، لأنه بيضر شغله، بيشرح خدمة ببلاش هو بيكسب فيها والعميل بينبسط بيها ومحدش بيمشي زعلان الـ4 شهور هما أرخم تفعيل، لكن لو عرفت تعمله Clean، هتشتغل الـ4 شهور 3-الكارت اللي هتحطه لازم تبص على تاريخ انتهاء الاشتراك وتعمل بيه Alarm أو Reminder لأن الكارت في Adobe Trial ما بيتشالش غير لو قررت إنك تكنسل، مش زي باقي الشركات بتسيبك تكمل لكن بدون تجديد. ____ Adobe Creative Cloud Pro Trials 1 Month: https://eshterysa7.com/AdobeCC1M 2 Months: https://eshterysa7.com/AdobeCC2M 3 Months: https://eshterysa7.com/AdobeCC3M 4 Months: https://eshterysa7.com/AdobeCC4M 4 Months Old/Alternative Link: https://eshterysa7.com/MAdobeCC4MA1 هزود كمان شوية حاجات ممكن تحتاجهم لو لقيت العملة ظاهرالك استرليني ومحاولاتك للدفع على مصر حتى لما تغير العملة للجنيه مش نافعة يبقى VPN على أمريكا أو إنجلترا واتعامل. أنا بكون حافظ العناوين المهمة في كل دولة وأنصحك تحفظ عنوان أمريكي على الأقل كل جزء من البيانات قابل للنسخ مباشرةً بالضغط عليه. 1- United States Street: 330 E 39th St 2 City: New York State: New York ZIP: 10016 OR Street: 256 Chapman Road STE 105-4 City: Newark State/Province: Delaware Zip Code: 19702 2-United Kingdom: Street: Floral Street, Covent Garden City: London State/Province: London ZIP: WC2E 9TB ____ EshterySa7 AI Channel: https://t.me/EshterySa7_AI EshterySa7 AI Community: https://t.me/EshterySa7_AI_Discussions _____ -جميع الكروت الدولارية اللي راجعتها أو ممكن أرشحها: 1-CardY -للي محتاج كارت دولاري افتراضي يتم شحنه بإنستاباي وفودافون كاش مباشرةً ويعمل على جوجل بلاي المصري بدون تعقيدات الكريبتو أو المشاكل القانونية عليه في مصر. وحالياً بقى متاح فيه استقبال وإرسال الأموال من حساب بنكي دولاري أمريكي، بأسهل طريقة إيداع بالجنيه المصري وسحب مباشر على إنستاباي/حسابك البنكي أو للاستخدام على الكارت حتى لو حابب، والخدمة مستقلة لا تتطلب شراء الكارت. الكارت ليه مصاريف إدارية شهرية (1 دولار) -للتسجيل مباشرةً: https://app.card-y.com/register?code=ESHTERY-SA7 -أو بكود: ESHTERY-SA7 ونفس الكود بيديلك خصم 30٪ على شراء الكارت ——— 2-RedotPay -أكتر كارت مرن للي ضليع في الكريبتو وحالياً أصبح بيتربط بجوجل وآبل باي. ده الجولد ستاندرد في أقل نسبة رفض وأفضل توافق مع معظم بوابات الدفع وأكبر كوميونيتي حالياً للكروت الافتراضية (لكن مميزات كاست أكبر) -هتكلم عن التحديثات بتاعته بعدين إن شاء الله واللي منها حسابات بنكية و P2P داخل الأبلكيشن. -للتسجيل مباشرةً: https://url.hk/i/en/fjaja أو بكود: fjaja خصم 20٪ بكود: 20OFF2026 ——— 3-ByBit -للتسجيل في كارت ByBit المجاني وأحد الكروت اللي بتدفع على جوجل بلاي حالياً في مصر زي بقية القائمة دي دلوقتي كمان متاح تاخد كارت فيزا وكارت ماستر، في شوية مشاكل عشان الشركة المصدر للكروت اتغيرت، لكن مناسب للي عايز يشتري P2P داخل نفس المنصة وما يستناش 24 ساعة وفيه كاش باك متدرج بيزيد حسب مدفوعاتك وكاشباك 100٪ على اشتراكات كتير بعد تجاوز أول Tier: https://www.bybit.com/cards/?campaignId=1846129810355523584&ref=MJVOM6X -أو بالكود: MJVOM6X ——— 4- Payy كارت مجاني آخر مافيهوش أي شيء يستحق المراجعة، سيب فيه 2 دولار وخليه لتفعيلات الـTrials مع ByBit. لينك التسجيل: https://payy.link/invite/B5J659 ——— 4-KAST
2 831
17
إشتراكات جديدة متاحة (ChatGPT Pro بنسختيه خلص عبل ما جهزت الرسالة لكنه بيتوفر تاني عادي لكن خلال وقت طويل): New Subscriptions
إشتراكات جديدة متاحة (ChatGPT Pro بنسختيه خلص عبل ما جهزت الرسالة لكنه بيتوفر تاني عادي لكن خلال وقت طويل): New Subscriptions Available: Super Grok/X Premium 1- X Premium+ Subscription 3 Months + Super Grok through X Original Price: 40$/Monthx3=120$ Our Price: 50$/2650 L.E الاشتراك بتستلمه على حسابك الشخصي على X 2- Super Grok Pre-Made Accounts: 1 Month = 750 L.E 3 Months = 1300 L.E 6 Months = 2100 L.E 3- Super Grok On Your Account: 2 Months: = 1400 L.E ___ ChatGPT Pro 1- ChatGPT Pro 5x Pre-Made Accounts = 4400 2- ChatGPT Pro 20x Pre-Made Accounts = 7800 (Delivery May Require 1-4 Days) ___ Warp Teams - Experimental Product 1 Seat/1 Year (Build Plan) = 500 L.E instead of 240$ Full Account (Team of 10 Option Included) = 1600 L.E instead of 2400$ ___ Lovable Pro Lite 300 Credits/1 Year = 250 L.E ___ LinkedIn Premium 2 Months (New Premium Users Only) 150 L.E ___ Youtube Premium 3 Months (All Countries) - Experimental 200 L.E (ده لحل مشكلة الراغبين في الاشتراك ولكنهم متواجدين خارج مصر) ___ لكل المنتجات المتاحة: https://t.me/EshterySa7/2326 تعليمات تفعيل Google AI Pro: https://t.me/EshterySa7/2319 InstaPay: https://ipn.eg/S/ahmedsayedelbanna/instapay/1Vlfm4 Vodafone Cash: 01090365550 (سعر المنتج + 1٪) التواصل: @A7med_Elbanna في آخر رسالة تبعتها بخصوص طلبك اكتب إسم المنتج المطلوب أو المشكلة بالانجليزي في رسالة منفصلة وهرجعلك بسرعة إن شاء الله من ساعتين لـ24 ساعة مش هتأخر 🤝🏻
3 362
18
عرض الجمعة، هو اشتراك نفسي المبرمجين يفهموا إنه هدية والله ولما يطير مافيش حاجة زيه هتكون بأي سعر مقارب أبداً اشتراك Warp ده+3
عرض الجمعة، هو اشتراك نفسي المبرمجين يفهموا إنه هدية والله ولما يطير مافيش حاجة زيه هتكون بأي سعر مقارب أبداً اشتراك Warp ده Terminal والصور هتديلكم خلفية جيدة عنه اشتراكه 20 دولار في الشهر يعني 240 دولار في السنة زي معظم اشتراكات الـAI اللي مش زيهم خالص هو سعر السنة اللي تحت إيدي المنتج معروض بـ1200 يعني حوالي 23 دولار يعني السنة بتمن شهر أنا هخليه لحد 12 بالليل بـ950 جنيه فقط عشان أنا عارف مصدر الكود وعارف إنه زي اشتراكات كتير محدش مقدر أسعارها دلوقتي هتختفي تماماً ومحدش هيكون عنده حلول اقتصادية ليكم تساعدكم في توفير توكنز وإنتوا شغالين الكود توفيره بيستغرق ما لا يقل عن 3 ساعات وممكن أنتظر يوم كامل يتوفر مافيش ضمان، وكل منتجات الـAI سياسات ضمانها هتتراجع لأن كمية الناس اللي بتتسبب بقفل حساباتها بنفسها غير طبيعية محدش يتذاكى على أي برنامج بيستخدمه لو عليه شغل مهم واسأله في الشات عن سياسات استخدامه يعرفك إيه هي الـToS Violations اللي ممكن تتسبب بقفل حسابك البند ده عايم لأسباب مفهومة الشركة الوحيدة اللي بتسيبك تجرب وتلعب هي جوجل، جروك مش تبعنا لأسباب ما تهمش حد مش عارفها ولو إنتا زي حالاتي بتحب تعمل تجارب Jailbreak كتير خلي التجارب دي على حسابات ما يتزعلش عليها أو حسابات مش مدفوع فيها فلوس خدمة العملاء في شركات الـAI مش مفاجأة إنها Automated By AI ولو عرفت توصل لإنسان يتحدث ويفهم وكده هتلاقيه بطيخة تعمل بالـAI المقصود هو أن مساحة التفاهم والتصعيد محدودة، وخارج أمريكا الشمالية والاتحاد الأوروبي الشركات دي عاملانا حقل تجارب وانتهاك الخصوصية دلوقتي بقى ع المكشوف مش من حق شركة تقفل حساب ليك عليه داتا في دولة محترمة على الأقل أنا لا أتدخل في مشكلة ليها علاقة بـToS Violation أنا خلصت معظم الطلبات المعلقة في الرسايل مش هقدر أوصل لطلبات صاحبها ما كتبش فيها إسم الخدمة اللي باعت استفساره عليها في رسالة منفصلة زي ما دايماً بطلب هأجل الكلام عن الخدمات الجديدة أو اللي على كمية ثغيرة جداً منها خصومات أكبر لرسالة منفصلة لاحقاً إن شاء الله. لو محتاج الاشتراك هتحول 950 جنيه هنا قبل الساعة 12: https://ipn.eg/S/ahmedsayedelbanna/instapay/1Vlfm4 أو 960 فودافون كاش: 01090365550 وابعت رسالة بالتحويل بعدها رسالة مكتوب فيها Warp كل تحويل هيوصل بالقيمة دي هعمل بعده الأوردر بتاع الخدمة وهدخل أرد لما أستلم الكود. لو ممعاكش كارت صالح للشراء بالعملة الأجنبية لحد دلوقتي يبقى ما تبعتش حاجة قبل ما تدخل تعمل كارت من هنا: https://app.kast.xyz/referral/TZ4A8QQD ولو عايزني أحولك الـ2 دولار بتوع الكارت عنيا، عايز معاهم دولار أو 2 عشان تعرف تشغل أي تفعيل عنيا Kast هو الكارت الأساسي ليا حالياً واللي لو مش معاك يبقى أنصحك تعمله واختار كارت Solana جمعة مباركة علينا وعليكم يا رب ❤️
4 002
19
رسالة صوتية
3 692
20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دي كل المنتجات المتاحة حالياً، وده لينك ديزاين فيه كل حاجة دفعة واحدة يسهل لرجوع ليه: https:/+5
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دي كل المنتجات المتاحة حالياً، وده لينك ديزاين فيه كل حاجة دفعة واحدة يسهل لرجوع ليه: https://eshterysa7.com/AllDigitalProducts (من إمبارح وقت ما جهزتها للنهارده في منتجين ما بقوش متوفرين، و LinkedIn أصبح مشكلة أكبر بكتير حتى للحسابات الجديدة، هوافيكم بأي أبديت) اشتراكات كلود اللي اتعطلت هيتم استبدالها خلال يومين إن شاء الله باشتراك كامل جديد 30 يوم حتى لو حسابك كان من أوائل المشتركين وعدى منه 20 يوم، ده تعويض بسيط عن اللخبطة اللي حصلت، ولو ده حل غير مُرضي فبلغني ونعمل تسوية للمبلغ المتبقي مافيش أي مشكلة. لو كنت مشترك في ChatGPT Plus السنوي وفصل معاك، ادخل هنا هتلاقي تفاصيل المشكلة والحل اللي أقدر عليه حالياً: https://t.me/EshterySa7/2294 في الوقت الحالي، الرسالة دي هي المرجع الأساسي لجميع الخدمات منعاً لأي لخبطة وسط زحمة الرسايل. #ملحقات_هامة 1 - تعليمات تفعيل خدمات جوجل ون في حال التفعيل كـFamily Owner مش دعوة بإيميلك: https://t.me/EshterySa7/2319 Or: https://jpst.it/51EzR __ 2- تعليمات تفعيل Perplexity: https://jpst.it/51EyR __ 3- شرح الفرق بين إشتراكات Claude و ChatGPT العادية والـTeams or Business: https://t.me/EshterySa7/2291 ___ 4- عرض المحفظين/المدرسين/الطلبة/ الغير قادر أثناء مرحلة انتقالية للعمل/ الغزاوية وجميع أهلنا داخل وخارج مصر في مناطق حروب: https://t.me/EshterySa7/2320 __ طريقة الطلب هتبعت رسالة بالديباجة دي هنا: 1- الخدمة المطلوبة 2- شراء أم استفسار بخصوصها 3- وسائل الدفع المناسبة حتى لو موجود بره مصر 4- ممكن تنتظر وقت أد إيه لحد ما أجهزهالك بعد ما تبعت ده هتكتب رسالة منفصلة فيها Service Name In English + Duration + Urgent or Can Wait بسبب عدم إرسال الرسالة دي ☝🏻 الإنبوكس يجيب اكتئاب وفي منتهى الفوضى والله #تنويه_هام: الرد على الرسائل من أول بكره إن شاء الله وبالليل هخلص الرسائل العالقة قبل كتابة هذه الرسالة أولاً، لو لقيت رسالتك مقروءة وأنا ما رديتش فده هيكون لأني بجرب نظام فرز للأتمتة بشوف هيحسن الوضع أد إيه ده في حال إنه نفع. __ Payment Methods In Egypt InstaPay: https://ipn.eg/S/ahmedsayedelbanna/instapay/1Vlfm4 Or: 01090365550 Vodafone Cash: 01090365550 (ثمن الخدمة + 1٪ عمولة فودافون على السحب) ___ Payment Methods For Non-Egyptians PayPal - USDT - Wire Transfer to USD Account - Kast/RedotPay and many more. هذا والله ولي التوفيق (رسالة مُجَدولة)
5 314