سها كوچك.
الذهاب إلى القناة على Telegram
نمي خواهم در موردش چیزي بدانم. به یکي دیگر بگو. حتما درکت ميکند و حالت بهتر ميشود.
إظهار المزيد2 791
المشتركون
+124 ساعات
-237 أيام
-1730 أيام
أرشيف المشاركات
2 791
ینیی منی که ساعت سه شب ۳۱ اردیبهشت به دنیا اومدم و در واقع یک خرداد هستم بخاطر سه ساعتتتت جزو این دستهم؟؟😭
2 791
مامانم همونموقع ميگه اين مريضه اون جاني و رواني اين افسرده بود اون فلان بود حق نداااريبيييي
2 791
https://t.me/hellothisoha/45473
وای دوتا از دوستای صمیمیم خردادی ان و با یکیشون قطع ارتباط کردم(دلم گاهی براش تنگ میشه ولی)
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
