ar
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

الذهاب إلى القناة على Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

إظهار المزيد
2 791
المشتركون
+124 ساعات
-237 أيام
-1730 أيام
أرشيف المشاركات
حتي خودتم خنديدي وقتي نوشتيش😆

ازت متنفرم😘😘😘😘 بهترین و جالب ترین انسان های جهان هستی خردادی هستن😆

كاربر416435 فقط تو خردادي هستي با درد خودت گريه كن

https://t.me/hellothisoha/45491 😦😦😦 انگار جزامیم یعنی چی این دسته؟؟؟؟

https://t.me/hellothisoha/45488 لعنت خدا بر سلول سلول وجودت عشقم😘😘😘

https://t.me/hellothisoha/45479 دهنتو ببند خفه شو😭😭😭😭😭

سعي كن نباشي

ینیی منی که ساعت سه شب ۳۱ اردیبهشت به دنیا اومدم و در واقع یک خرداد هستم بخاطر سه ساعتتتت جزو این دسته‌م؟؟😭

ديگه تحقيقات بيشتري نياز نيس

مامانمم گفت روانيه

خرداديه

چیکار کرده دختره مگه

منم گوش ميدم چون خودم عقلم ناقصه گاهي

مامانم همونموقع ميگه اين مريضه اون جاني و رواني اين افسرده بود اون فلان بود حق نداااريبيييي

من خيلي مهربونم گاهي يادم ميره و دلم ميسوزه

هزارتا چيز بار اون و خودم كرد گفت دختره روانيه حق نداري ببينش❤️

داشتم رندوم ميگفتم به مامانم عه شايد اينو ببينم راستي

منم گاهي يادم ميره مثلا مسج داده بود ببينمش

https://t.me/hellothisoha/45473 وای دوتا از دوستای صمیمیم خردادی ان و با یکیشون قطع ارتباط کردم(دلم گاهی براش تنگ میشه ولی)