TZN NLP CERTIFICATION (NFNLP, USA)
الذهاب إلى القناة على Telegram
PERINGATAN MESRA Pastikan perbincangan di sini melibatkan ilmu NLP dan soalan-soalan berkaitan sahaja. Ini adalah untuk menjaga keselesaan semua. Perbincangan di luar drp ruang likup NLP tidak digalakkan dan boleh diambil tindakan oleh pihak Admin. Tq.
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
945
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
لا توجد بيانات30 أيام
أرشيف المشاركات
Mesti sama dengan VAKS client tu? Sebab sometimes kak macam tak boleh nak pastikan betul-betul VAKS ni. Rasa tak satisfy bila tak tepat tekaan, hehehe
LETIH YANG MEMBAHAGIAKAN
Sorang-sorang handle program 4 hari berturut-turut, memang agak meletihkan.
Namun keletihan tu terus terubat bila dapat mesej camni.
Terima kasih kepada semua peserta NLP Master Practitioner. Kalian memang commited, loveable and caring.
You are awesome!🥰
#TZN
To be honest, I get $10,000 after investing $1000, which I never expected. I didn't pay any attaching thing or withdrawal deposit, thanks for putting a smile on my face, contact her and thank me later when you receive your payout profits Apply via the link.❤️❤️❤️
@Fellicia_Tobesime
@Fellicia_Tobesime
https://t.me/joinchat/xmBoTSDlUX45ODlk
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ
Minta maaf ya ..pelajar baru nak cuba.
Si tetamu mungkin cuba memulakan komunikasi dengan menyatakan pandangan kali pertama melihat rumah dan suasana kawasan kawannya.
Tanpa sedar, kata² beliau mungkin akan menyebabkan si kawan itu merasa seolah² (dalam hati)
"Eh kenapa, aku duduk di bandar pun tenang je?"
Sewajarnya lebih molek beliau memilih perkataan yang lebih menyantuni, meraikan emosi si kawan agar komunikasi antara keduanya menjadi lebih efektif dan selesa.
Contohnya,
"Wah bagus kawasan perumahan kau, banyak fasiliti ya." "Cantiknya rumah, pandai kau hias nampak luas, tenang."
والله تعالى أعلم توان زهيري ✌️😊
Betul!!
Apa pula predicates untuk Visual, Kinestetik & Spiritual?
Soalan Survey yang kedua.
Jika kita buat program 4 jam, kalian prefer Online ke Offline?
Online yuran bawah RM50.
Offline yuran bawah RM100 insyaAllah.
Yang mana satu?..
#TZN
BAGAIMANA HIDUP SAYA MULA BERUBAH
Dulu jiwa saya kecik. Hanya nampak gaji sebagai income.
Sedangkan Allah boleh bagi rezeki daripada sudut yang lain seperti bisnes, investment, royalty dan banyak lagi.
Tapi masa tu saya takda ilmu. Jadi saya tak tahu..
Oleh kerana gaji masa tu cuma RM3000+, maka saya tak terfikir pun boleh capai income 5 angka sebulan.
Namun selepas saya kaji mindset jutawan dan orang-orang yang berjaya, bergaul dengan orang-orang yang dah berjaya, baru saya faham bagaimana ramai orang di luar sana boleh ada income 5 angka sebulan.
Malah ramai juga yang selamba je buat 6-7 angka sebulan kan? MasyaAllah!
Orang-orang yang berjaya ni faham bahawa Mindset akan menentukan Perasaan. Perasaan akan menentukan Tindakan. Dan tindakan akan menentukan Kejayaan.
Perkara ni memang dah dijelaskan oleh T. Harv Eker dalam Bukunya SECRETS OF MILLIONAIRE MIND.
Cuma dia gunakan istilah yang berbeza sikit. Sebab tu Formula dia TFA=R.
.
Saya terus mengkaji, menulis dan praktiskan terus apa yang telah saya tulis dan kaji.
Antaranya Teknik saya gunakan ialah Vision Board.
Cuba tengok Vision Board pertama saya kat atas tu. Kelakar kann?
Saya lukis Vision Board pertama saya ni 10 tahun yang lalu. Siap lukis gambar saya sado dengan 6 pax lagi. Haha..
.
Tapi Vision Board yang kelakar inilah antara asbab hidup saya berubah.
Saya mula percaya yang saya boleh upgrade income saya. Saya percaya saya boleh pakai kereta yang lebih selesa. Saya percaya yang saya boleh berjaya dalam bisnes.
Dan memang itulah yang berlaku. Satu persatu Allah upgrade dalam hidup saya.
Income saya mula capai 5 angka. Bisnes saya dapat sambutan luar biasa walaupun masih buat part time je. Dan Allah bagi rezeki untuk pakai kereta yang lebih baik.
Sebenarnya saya minat Mitsubishi Evo masa tu.
Tapi sebab Proton keluarkan Inspira yang memang 90% rupa macam Evo, saya terus rembat satu.
Dengan kereta inilah saya travel jauh-jauh untuk handle training masa tu.
Memanglah Inspira ni bukan kategori kereta mewah. Apapun dengan gaji 3K masa berimpian tu, saya tak terfikir pun saya mampu.
Sebab nak bayar ansuran rumah lagi, ansuran kereta isteri lagi, makan minum dan persekolahan anak-anak lagi. Memang tak cukup masa tu.
Apapun, genap setahun lepas saya buat Vision Board tu, Allah kabulkan doa saya nak pakai Inspira. Alhamdulillah!
Selepas itu, satu persatu impian-impian lain Allah makbulkan.
Ia berlaku bila saya upgrade Vision Board kepada LUA DreamBoard.
Teknik LUA DreamBoard ni sebenarnya ialah Teknik Minda Separa Sedar. Ia sangat membantu kita untuk kekal positif dan menjemput rezeki setiap hari.
Perkara ni penting untuk kita pelajari kerana rezeki ni sebenarnya lebih mudah ditarik dari dikejar.
Nak saya share lagi?
Kita jumpa kat DreamBoard Workshop Sabtu ni ya? Kita buat kat Menara TEKUN, Kuala Lumpur.
Belum daftar? Daftar di sini >>> https://www.wasap.my/60194188809/DreamBoard
Fast Action Fast Result!💪💪
#TZN
Sebarkan kebaikan
Another rasa kalau kak fizah jadi tuan rumah, kak akan rasa yang rakan yang duduk di kampung tu sebenarnya tak suka tinggal di kampung tapi disebabkan sesuatu hal, dia terpaksa duduk kampung. Jadi, dia cuba reframe rasa tak suka tu dengan mengatakan yang duduk di kampung lebih tenang. Perkataan sombong tu sebenarnya nak counter perasaan tak redha nya dia untuk tinggal di kampung.
Ehhh, ni dah jadi assumption kan Tuan? Tuan boleh faham tak ni? Panjang sangat dah kak fizah mengarang ni, hahaha
Repost from N/a
Thanks for making everything work out perfectly with @Victor_cordeiroFX8
https://t.me/+hLrAup8qL2czMDM0
CUSTOMER KRIK KRIK LEPAS BAGITAU HARGA?..
Selesaikan dengan Presupposition dalam NLP.
Faham kann?
#TZN
Walau dah belajar, bila dengar dan belajar semula, MasyaAllah mesti ada fikiran baru, emosi baru, tindakan yang baru... Mudah2an Allah kurniakan result yang terbaik.
TZN...bagaimana teknik NLP boleh bantu ttg ini? Perasaan seorang anak. 😔
Orait! Berdasatkan respon di FB dan Channel Telegram Zuhairi Nopiah, ramai yang berminat. So kita proceed okeh?
Jomm kumpul kat Grup Percaya dan Berjaya ni. Esok kita mula pengisian pertama insyaAllah.
Klik sini untuk join,
https://tinyurl.com/TznPercaya
https://tinyurl.com/TznPercaya
Percaya Sebelum Berjaya!💪
#TZN
