ar
Feedback
「𝐌𝐎 𝐒𝐢 𝐓𝐎 」

「𝐌𝐎 𝐒𝐢 𝐓𝐎 」

الذهاب إلى القناة على Telegram

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام 「𝐌𝐎 𝐒𝐢 𝐓𝐎 」

تُعد قناة 「𝐌𝐎 𝐒𝐢 𝐓𝐎 」 (@mo_sitoo) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 61 248 مشتركاً، محتلاً المرتبة 346 في فئة الكتب والمرتبة 5 324 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 61 248 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -1 191، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -44، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.71‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 4.37‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 7 172 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 2 675 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 35.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, شجریان, صدا, پادکستا, ادیت.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

وصف القناة غير متوفر.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الكتب.

61 248
المشتركون
-4424 ساعات
-2247 أيام
-1 19130 أيام
أرشيف المشاركات
‌ «من استاد حرف زدن در سکوتم! کل زندگی‌ام در سکوت حرف زده‌ام و در سکوت تراژدی‌های زیادی را با خودم زندگی کرده‌ام.»
- نازنین، داستایوفسکی

‌ «بهر چه دسترست نیست دل از آن بردار.»
- کلیم کاشانی.

بچه ها من همه‌ی کتاب صوتیامو رایگان از این چنل برمیدارم جوین شید از دستش ندید. @Audiobook

حوصلت سر رفته؟ بیا کتاب صوتی گوش کنیم : @Audiobook 🎧
حوصلت سر رفته؟ بیا کتاب صوتی گوش کنیم : @Audiobook 🎧

‌ «چگونه دلتنگ نمی‌شوند، مگر شهرشان شب ندارد؟» ‌

‌ «آن‌که تو را دوست بدارد، به تماشای رنجَت نخواهد نشست.»
- ناشناس

عکسمو دادم با عکسم، شخصیت شناسی دوره قاجار ساخت:) پرامپتشو اینجا گذاشتم: Ultra-realistic Christmas portrait, Santa Claus stan
عکسمو دادم با عکسم، شخصیت شناسی دوره قاجار ساخت:) پرامپتشو اینجا گذاشتم: Ultra-realistic Christmas portrait, Santa Claus standing next to the person in the

‌ «جایی درونم جایی کهنه در من از انتظار زیاد زخمی‌ست و بند نمی‌آید.»
- تورگوت اویار، ترجمه‌ی سیامک تقی‌زاده.

‏«چه لطفی در حقم کردند، آنان که وجودم را فراموش کردند که توانستم خودم را به یاد بیاورم، که بدانم کیستم.»
- آریل دورفمن؛ نشخوار رؤیاها

خودم را تا حد بی‌عاطفگی محض از همه کنار کشیده‌ام. منبع تیکه کتاب های کافکا:

ببخشید اگه... اگه متناش زیادی قشنگه 🌱:@ThewordswishIhadsaid
ببخشید اگه... اگه متناش زیادی قشنگه 🌱:@ThewordswishIhadsaid

‌ «یارم تویی به عالم، یارِ دگر ندارم.»
- انوری

‌ «برای دوست داشتن وقت لازم است اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه، یک ثانیه، کافی است.»
- اسماعیل فصیح

‌ تَک خطی مولانا و سعدی واسه بیو پروفایلتون ❤️ @SheeRreno ♡ @SheeRreno ♡
تَک خطی مولانا و سعدی واسه بیو پروفایلتون ❤️ @SheeRreno    ♡ @SheeRreno       ♡

‌ «شاید روزی از این تنگنا بیرون بیایم اما حس می‌کنم که موجوداتی بی‌نام و نشان در اندرون من می‌لولند. با آن‌ها چه کنم؟»  ‌
- کالیگولا؛ آلبر کامو

‌ «بهترین کار تو در حق دوستانت این است که چشم دیدن شادی آن‌ها را داشته باشی و با شرکت در این شادی، شادمانی آن‌ها را افزون کنی. آیا اگر روزی دیدی جان و دل آن‌ها از حسی هولناک در عذاب است و دلشان از غصه پریشان، عرضه داری که ذره‌ای از رنجشان کم کنی؟»
- رنج‌های وِرترِ جوان؛ گوته، فارسیِ حدادی‌.

وقتایی که دنبال بیو هستی و نمیدونی چی بزاری از اینجا بردار؛ @Bioooo🌱
وقتایی که دنبال بیو هستی و نمیدونی چی بزاری از اینجا بردار؛ @Bioooo🌱